Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12307)
Vierailija kirjoitti:
Aineet ei sovi mulle.
Mulle taas sopii, mutta ei tietysti liikaa/liian usein.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko sinusta nyt neutraalilta nähdä?
Ei vielä, näkeminen herättää paljon tunteita, vaikken haluaisi näyttää niitä ulospäin. Tulin epävarmaksi nyt muutenkin, pitäisikö olla vain näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan jotenkin samanlaisia...😳 Ja sitten toisaalta tietysti ei, koska ollaan vastakkaisia napoja. 😂
nn oletan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko sinusta nyt neutraalilta nähdä?
Ei vielä, näkeminen herättää paljon tunteita, vaikken haluaisi näyttää niitä ulospäin. Tulin epävarmaksi nyt muutenkin, pitäisikö olla vain näkymätön.
Olen vältellyt välillä. Yritän olla neutraali, jos sattumalta nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Erikin kasseja.
Söpö tyttö 😚
Ei OgE, peukkustalker.
Ei-koukuttavia sieniä voisin hyvin hallitusti kokeilla tietyssä tilanteessa. Ilmeisesti voivat auttaa ahdistukseenkin terapiana. Ruohoteestä sain painavan pään eli ei sitä. Ja muut iso no no.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä 💙
Niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millä tavalla olet panostanut siihen, että tekisit kaivattuusi vaikutuksen?
No ei ole kyse kaivatusta, mutta varasin samantien ajan hammaslääkäriin sen jälkeen kun tapasin hänet :D Aavistin, että lähitulevaisuudessa saattaa olla pussailua tiedossa ja halusin olla itsevarmasti valmis siihen!
😁Kaivattu tulee huomenna ja söin juuri runsaasti valkosipulilla kyllästettyä piirakkaa kera kahvin.Jos haluaa pusutella niin kyllä sitte on pakko tykätäkin jo.
sivusta kiilasin
Vierailija kirjoitti:
Ei olla nähty aikoihin🤔 n->m
Miksi meidän pitäisi nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tapaamiset muuttui törmäämisiksi ! Nähdäänköhän enää. 😘. -sivusta kai
Olisi mukava nähdä hänet.
Ei olla edes törmäilty. Ehkä syystalvella. Saattaa olla mahdollisuus, kun pyöritään samassa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän pitäisi nähdä?
Liika uteliaisuus ei ole hyve.
Viime keväänä sivuttiin jutuissa sun armeija-aikaa. Ihan vaan, että missä palvelit.
Unessa nojasit olkapäähäni lapsuuden maisemissa ja silitin sun niskaa. En ole koskaan nähnyt susta unta. Miksi nyt, kun kaikki tuntuu olevan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko nähdä kerran ja päästää tää kaikki irti ja sit olla niinku mitään ei ois tapahtunut että on aikaa rauhottua.
Kiitos kysymästä, emme voi.
Söpö tyttö 😚