Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12307)
Vierailija kirjoitti:
Ei olla nähty aikoihin🤔 n->m
Niin, tapaamiset muuttui törmäämisiksi ! Nähdäänköhän enää. 😘. -sivusta kai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millä tavalla olet panostanut siihen, että tekisit kaivattuusi vaikutuksen?
Miten sinä?
Minulla ilmestyi uusia vaatteita kaappiin, bileissä ja juhlissa olin nättinä, kannoin herkkuja ja toin muutaman kivan lahjan, yritin ottaa kontaktia, jutella vakavia, flirtata, heittää läppää...
Lesbo games?
Ei.
Kuvittelen tässä, miten hyvälle tuntuisitkaan sylissäni.
se onkin se miten livenä reagoit kun näet sen josta pidät kovasti ja olet aiemmin vähän ollut?
-kuten vaikka kun ilmestyy johonkin, niin mitä sen jälkeen? sovitusti on jo parempi.
Mistä johtuu, kun joku jää jo ensitapaamisesta mieleen pyörimään ja joku toinen unohtuu samantien paikalta poistuttua?
Joku aivan ventovieras, ehkä katseita vaihdettu ja toisiaan silmäilty hyvä tovi. Vetovoima tuntuu jo ensimetreillä. Kummallista.
Rattoisaa alkuiltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla nähty aikoihin🤔 n->m
Niin, tapaamiset muuttui törmäämisiksi ! Nähdäänköhän enää. 😘. -sivusta kai
Olisi mukava nähdä hänet.
Vierailija kirjoitti:
se onkin se miten livenä reagoit kun näet sen josta pidät kovasti ja olet aiemmin vähän ollut?
-kuten vaikka kun ilmestyy johonkin, niin mitä sen jälkeen? sovitusti on jo parempi.
Hä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko sinusta nyt neutraalilta nähdä?
No ei nyt aivan neutraalilta... himottaa. Mut selviän sen kanssa eli joo.
Et taida olla hän, koska hän vaikuttaa siltä, ettei tunnu miltään nähdä.
No me ei olla nähty niin ei hän varmaan osaisi arvella miltä musta tuntuu
Sivusta,
miltä susta tuntuu?
Rehellisesti? Tuntuu että räjähdän haluun. Mitä en voi näyttää enkä oikein ymmärrä itsekään. Ja haluaisin selvittää mitä ihmettä tää on.
Selvitä 💣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten sinä?
Minulla ilmestyi uusia vaatteita kaappiin, bileissä ja juhlissa olin nättinä, kannoin herkkuja ja toin muutaman kivan lahjan, yritin ottaa kontaktia, jutella vakavia, flirtata, heittää läppää...
Lesbo games?
Ei.
Olet mies?
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu, kun joku jää jo ensitapaamisesta mieleen pyörimään ja joku toinen unohtuu samantien paikalta poistuttua?
Joku aivan ventovieras, ehkä katseita vaihdettu ja toisiaan silmäilty hyvä tovi. Vetovoima tuntuu jo ensimetreillä. Kummallista.
Se on sitä kuuluisaa kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten sinä?
Lesbo games?
Ei.
Olet mies?
Nainen. 🤣
muuten, siinä voisi olla kiva penkkikin ulkona lähistöllä. ei sellainen missä ei voi vähän kipeällä kädellä jumpata. halutessasi tietenkin. en halua tänne laittaa nimeäsi ettei sinulle tule vaikeuksia siitä (H -> S).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten sinä?
Lesbo games?
Ei.
Olet mies?
Nainen. 🤣
Nainen joka yrittää valloittaa ja tehdä vaikutusta. :D Kiinnostavaa! Mies sitten passiivisena siinä miettii, että pistänkö hylkyyn vai annanko tsäänssin.
Kofeiini sotkenut mun aivot. Oon varmaan turn off sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen tässä, miten hyvälle tuntuisitkaan sylissäni.
Lohduttavaa syliä tässä kaivattaiski🥹
Vierailija kirjoitti:
Ikävä mieskollegaa...
Mulla naiskollegaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten sinä?
Lesbo games?
Ei.
Olet mies?
Nainen. 🤣
Nainen joka yrittää valloittaa ja tehdä vaikutusta. :D Kiinnostavaa! Mies sitten passiivisena siinä miettii, että pistänkö hylkyyn vai annanko tsäänssin.
Se miettii edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä mieskollegaa...
Mulla naiskollegaa...
Sivusta kyselen sinisilmän perään. Ei ole nähty neljään päivään mies!
Rehellisesti? Tuntuu että räjähdän haluun. Mitä en voi näyttää enkä oikein ymmärrä itsekään. Ja haluaisin selvittää mitä ihmettä tää on.