Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9366)
Vierailija kirjoitti:
G: Milloin näit kaivattua viimeksi? 🙈
Parisen tuntia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdenkin tästä illalla persettä treenaamaan mäki ja porrastreenillä. Toivottavasti törmäämme ;)
Voisi mennä sinne pitkästä aikaa. On huikea.
Itse ajattelin mennä n. klo 18
Kävin juuri juoksemassa yli 10km lenkin niin pitää jalkoja lepuuttaa. Mut toisaalta…. jos laittaisit viestiä niin mikään ei mua pitäisi sieltä poissa
Vierailija kirjoitti:
Totta, ei kiinnosta enää.
Eipä
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei kiinnosta? Jos noin on, miten ihmeessä olet ketjussa toitottamassa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Mennäänkö kihloihin”
Ei kihloihin mennä koskaan, vaan kihlaus syntyy siitä, kun toinen kysyy "mennäänkö naimisiin" ja toinen vastaa kyllä. Silloin ollaan kihloissa. Ei ole muuta kihlausta kuin avioliittolupaus. Toki jotkut pelleilee senkin kanssa, mutta oikeasti tämä on kihlauksen ainoa virallinen merkitys.
Tämä. Mulla on lähipiirissä useampikin pari, jotka eivät ole edes olleet kihloissa, vaan menneet suoraan naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1500-luvulla uskottiin, että juutalaismiehillä oli kuukautiset. Onko kaivattusi juutalainen?
En oo yleisesti ottaen mitenkää ennakkoluuloinen tai tuomitseva, mutta ei kiitos juutalaista mulle.
Olet oppikirjaesimerkki ennakkoluuloisesta ja tuomitsevasta ihmisestä. Sivusta
Entäs itse kun teit musta äkkiväärän päätelmän? Tiedän mikä sopii itselle ja mikä ei.
Jos et sano, kenelle sanot hyvästit, huutelusi on pelkkää trollailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1500-luvulla uskottiin, että juutalaismiehillä oli kuukautiset. Onko kaivattusi juutalainen?
En oo yleisesti ottaen mitenkää ennakkoluuloinen tai tuomitseva, mutta ei kiitos juutalaista mulle.
Entäs itse kun teit musta äkkiväärän päätelmän? Tiedän mikä sopii itselle ja mikä ei.
Onko joku juutalainen sulle täällä tarjoutunut? Ajattelitko että tuot jotain lisäarvoa ketjuun noilla kommenteillasi?
Minua kiinnostaa, mutta eipä se uutta tässä saagassa ole.
Vierailija kirjoitti:
Menen jätetyksimäelle.
Minä menen sitten jättömaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku juutalainen sulle täällä tarjoutunut? Ajattelitko että tuot jotain lisäarvoa ketjuun noilla kommenteillasi?
En usko että tämä jankkauksesi tuo lisäarvoa. Vastasin onko kaivattusi juutalainen kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Mennäänkö kihloihin”
Ei kihloihin mennä koskaan, vaan kihlaus syntyy siitä, kun toinen kysyy "mennäänkö naimisiin" ja toinen vastaa kyllä. Silloin ollaan kihloissa. Ei ole muuta kihlausta kuin avioliittolupaus. Toki jotkut pelleilee senkin kanssa, mutta oikeasti tämä on kihlauksen ainoa virallinen merkitys.
Tämä. Mulla on lähipiirissä useampikin pari, jotka eivät ole edes olleet kihloissa, vaan menneet suoraan naimisiin.
Tekemisen meininki, tykkään. Jos oikea ihminen tulee vastaan ja homma saadaan alulle, niin siinä ei tartte jäädä arpomaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Ok, aina löytyy niitä, joita kiinnostaa. Yksi hyvä riittää. 👍🏽
Vierailija kirjoitti:
Ok, anteeksi, jos sanoin jotain väärin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Makusi voi olla esim. itä-aasialaiset, jolloin etnisesti juutalainen tuskin viehättää.
Meillä jokaisella on makumme! Itse olen tosin sitä koulukuntaa, että joka etnisyydestä/maasta/kansasta löytyy viehättäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit?
Tuu halaa N