Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot komea mies 😍
Mutta sussa on muutakin kiinnostavaa😊
Kuten?
Haaroväli
Rakas nainen, ymmärrän turhautumisesi ja koko muidenkin tunteiden skaalan. Olen pahoillani kaikesta mitä on tapahtunut ja myös mitä olisi voinut tapahtua. Päästän kyllä irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Mennäänkö kihloihin”
Ei kihloihin mennä koskaan, vaan kihlaus syntyy siitä, kun toinen kysyy "mennäänkö naimisiin" ja toinen vastaa kyllä. Silloin ollaan kihloissa. Ei ole muuta kihlausta kuin avioliittolupaus. Toki jotkut pelleilee senkin kanssa, mutta oikeasti tämä on kihlauksen ainoa virallinen merkitys.
Tämä. Mulla on lähipiirissä useampikin pari, jotka eivät ole edes olleet kihloissa, vaan menneet suoraan naimisiin.Olisiko kaivattusi kaunis valkoisessa häämekossaan?
Riippuu varmaan mekosta. Kaikki mekkomallit ei käy kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot komea mies 😍
Mutta sussa on muutakin kiinnostavaa😊
Kuten?
Haaroväli
Sinussa ei edes se. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kaivattusi kaunis valkoisessa häämekossaan?
Uuuhh, ei saa tommosia kysellä, alkaa kuumottaaaa
Mulkku sykkisi housujen kangasta vasten ja kohta lentäisi seitti oujee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Mennäänkö kihloihin”
Ei kihloihin mennä koskaan, vaan kihlaus syntyy siitä, kun toinen kysyy "mennäänkö naimisiin" ja toinen vastaa kyllä. Silloin ollaan kihloissa. Ei ole muuta kihlausta kuin avioliittolupaus. Toki jotkut pelleilee senkin kanssa, mutta oikeasti tämä on kihlauksen ainoa virallinen merkitys.
Tämä. Mulla on lähipiirissä useampikin pari, jotka eivät ole edes olleet kihloissa, vaan menneet suoraan naimisiin.Olisiko kaivattusi kaunis valkoisessa häämekossaan?
Etkö luota hänen makuunsa?
Vierailija kirjoitti:
Romantiikkaelämystelyä arjen vastapainoksi tuottaa sinulle vauva.fi!
Ei…
En tajunnut tuota edes silloin kun kaipasin, että aletaan larppaamaan täällä jotain muka kaivatun kanssa juttelua. Romantiikka kaukana, epätoivo haisee.
Joku Hanna 45v Padasjoelta ja Johanna 38v Helsingistä kirjoittelevat toisilleen kuin olisivat toistensa miesihastukset.
Itse laittaa vähän väliä halvasta ja sitten ihmettelee, kun tulee moitteita. 💡
Oon vastannut tohon yhteen kommenttiin varmaan jo ainakin kolme kertaa. Kauhee drama queen. 😂
Vierailija kirjoitti:
A, lähdetkö kanssani lenkille?
Toki.
A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toista samanlaista mulccua en ota kuten oli eksäni. Katseli naisten perään minun ollessani hänen vieressään, vieläpä mm. kommentoiden toisten tissien hylskymisestä,. Yritti härnätä tahallaan ja tehdä mustasukkaiseksi, kuulemma se kuuluu normaaliin suhteeseen ja mustasukkaisuus kertoi vaan hänen mielestään itsetunnon puutteellisuudesta. Loppui se kuin seinään, juurikin siihen kun ero tuli.
Miksi entistä pitää haukkua. Itsehän hänet valitsit aikanaan.
Luonnevika ei yleensä paljastu heti vaan pikkuhiljaa
Kyllä sen voi manata esiin aika helposti.
Testailemalla ja käyttäytymällä kusipäisesti saat toiset sekamaan? Toivottavasti ihmiset ymmärtää pysyä sinusta kaukana.
Ei tarvitse käyttäytyä yhtään kusipäisesti. Ihan vaan sivusta seuraa, miten toinen käyttäytyy erilaisissa tilanteissa. Kyllä sieltä se mulkkuus sitten pilkistää
Sivusta
Esimerkiksi jos kaikki ei menekään putkeen, meneekö hermot? Miten puhuu muista ihmisistä? Palaako päreet liikenneruuhkassa? Jne.
Se miten puhuu muista ja miten käyttäytyy esim alemmilleen on merkittävää. Se taas jos menee liikenteessä hermot voi olla merkki vaan kärsimättömästä luonteesta eikä ole mikään luonnevika. Ei kaikki edes haluaisi mitään rauhallisuuden tyyssijaa, sekin voi olla ärsyttävää.
Kärsimätön luonne ei ole kovin hyvä juttu. Sellaiset on just niitä jotka haluaa että kaikki tapahtuu heidän pillinsä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Mennäänkö kihloihin”
Etkö luota hänen makuunsa?
Yleisellä tasolla vastasin.Hänellä on fantastinen vaatemaku eli luotan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä haluaisit just nyt olla kaivattusi kanssa?
Mitä väliä sillä on? Haluillani ei tässä kuviossa ole koskaan ollut merkitystä.
Ollanpas sitä kiukkuisia. Eikö sinua ole kuunneltu? Sellainen on ikävää. Mutta jos nyt saisit päättää, niin missä olisit kaivattusi kanssa?
En ole ollenkaan kiukkuinen, vain surullinen. En halua kiusata itseäni asioilla, joiden toteutumisen mahdollisuus on äärettömän pieni.
Tulet silti KAIPAUS lankaan lukemaan ja kommentoimaan!
Älä huuda. Onko täällä säännöt, miten saa kaivata? Voin kaivata häntä, mutta miksi pitäisi hekumoida asioilla, joille ei ole todellisuuspohjaa. Kaipaus ei ole sama asia kuin haaveilu.
Seliseli
Jätemäellä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Et vaivaudu edes nähtäväksi.
Mihin tulen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toista samanlaista mulccua en ota kuten oli eksäni. Katseli naisten perään minun ollessani hänen vieressään, vieläpä mm. kommentoiden toisten tissien hylskymisestä,. Yritti härnätä tahallaan ja tehdä mustasukkaiseksi, kuulemma se kuuluu normaaliin suhteeseen ja mustasukkaisuus kertoi vaan hänen mielestään itsetunnon puutteellisuudesta. Loppui se kuin seinään, juurikin siihen kun ero tuli.
Miksi entistä pitää haukkua. Itsehän hänet valitsit aikanaan.
Luonnevika ei yleensä paljastu heti vaan pikkuhiljaa
Kyllä sen voi manata esiin aika helposti.
Testailemalla ja käyttäytymällä kusipäisesti saat toiset sekamaan? Toivottavasti ihmiset ymmärtää pysyä sinusta kaukana.
Ei tarvitse käyttäytyä yhtään kusipäisesti. Ihan vaan sivusta seuraa, miten toinen käyttäytyy erilaisissa tilanteissa. Kyllä sieltä se mulkkuus sitten pilkistää
Sivusta
Esimerkiksi jos kaikki ei menekään putkeen, meneekö hermot? Miten puhuu muista ihmisistä? Palaako päreet liikenneruuhkassa? Jne.
Se miten puhuu muista ja miten käyttäytyy esim alemmilleen on merkittävää. Se taas jos menee liikenteessä hermot voi olla merkki vaan kärsimättömästä luonteesta eikä ole mikään luonnevika. Ei kaikki edes haluaisi mitään rauhallisuuden tyyssijaa, sekin voi olla ärsyttävää.
Kärsimätön luonne ei ole kovin hyvä juttu. Sellaiset on just niitä jotka haluaa että kaikki tapahtuu heidän pillinsä mukaan.
Mä voin sietää jossain määrin tuollaista, mutta se vaatii sen, että se ihminen sitten kans hoitaa asiat kuten tykkää, eikä pompota muita.
Hallitsevien ihmisten/kontrollifriikkien hyvänä puolena on usein se, että ne on aika tehokkaita ja puuhakkaita (ja varmaan siksi niillä onkin olo, että ne osaa paremmin kun muut vielä miettii, pähkäilee, lorvii :D )
Jos vain tyytyy ihan kivaan ja sitten tulee se tunne kun miettii tässäkö elämä on. En pysty.
Vierailija kirjoitti:
Rakas nainen, ymmärrän turhautumisesi ja koko muidenkin tunteiden skaalan. Olen pahoillani kaikesta mitä on tapahtunut ja myös mitä olisi voinut tapahtua. Päästän kyllä irti.
🥱🥱🥱
"rakas nainen" ja "päästän irti" kumoaa toisensa valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaivaudu edes nähtäväksi.
Sun täytyy kutsua hänet.
Halukas tulee kutsumattakin, haluton jää tulematta.
Tulisin kun tietäisin minne!!
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä räjäyttäny mun tajunnan
millä tavalla?
A, lähdetkö kanssani lenkille?