Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä haluaisit just nyt olla kaivattusi kanssa?
Mitä väliä sillä on? Haluillani ei tässä kuviossa ole koskaan ollut merkitystä.
Ollanpas sitä kiukkuisia. Eikö sinua ole kuunneltu? Sellainen on ikävää. Mutta jos nyt saisit päättää, niin missä olisit kaivattusi kanssa?
Haluaisin rakkautta ja oman ihmisen, jonka kanssa kulkea yhtä matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollanpas sitä kiukkuisia. Eikö sinua ole kuunneltu? Sellainen on ikävää. Mutta jos nyt saisit päättää, niin missä olisit kaivattusi kanssa?
En ole ollenkaan kiukkuinen, vain surullinen. En halua kiusata itseäni asioilla, joiden toteutumisen mahdollisuus on äärettömän pieni.
Miten paljon tiedät ylipäätään kaivatustasi? Mitä hänelle nyt kuuluu? Millainen menkkakierto/menkkakivut kaivatullesi on?
Vierailija kirjoitti:
”Mennäänkö kihloihin”
Ei kihloihin mennä koskaan, vaan kihlaus syntyy siitä, kun toinen kysyy "mennäänkö naimisiin" ja toinen vastaa kyllä. Silloin ollaan kihloissa. Ei ole muuta kihlausta kuin avioliittolupaus. Toki jotkut pelleilee senkin kanssa, mutta oikeasti tämä on kihlauksen ainoa virallinen merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaivaudu edes nähtäväksi.
Sun täytyy kutsua hänet.
Halukas tulee kutsumattakin, haluton jää tulematta.
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon tiedät ylipäätään kaivatustasi? Mitä hänelle nyt kuuluu? Millainen menkkakierto/menkkakivut kaivatullesi on?
Ja tänään tällainen negatiivisviritteinen aloitus. Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, siellä koetetaan piikitellä hormonitoiminnasta. Tasokasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos palaa käpy, se voi olla vaikk vaan temperamenttipiirre tai merkki ylikuormituksesta. Jos palaa käpy ja hakkaa ihmisen, tää ois luonnevika jne.
Kuormitun kyllä helposti, jos kaikki vaan kaadetaan niskaan ja oletetaan, että kyllä se siitä, taas jälleen kerran. Ja kyllä siihen perään vielä voi heittää sen luonneviankin, ei sekään tunnu enää missään. Mutta turpiini en enää ota, enkä sellaisia ihmisiä tapaa, jotka ratkaisevat asioita väkivallalla.
Huh, mä en kaipaa sua enää. Onneksi. Kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, siellä koetetaan piikitellä hormonitoiminnasta. Tasokasta.
Yllättäen tuommosia on. Etenkin naisissa. Luulisi että ymmärtäisivät paremmin.
"Voiko kiimaan kuolla". Terkkuja vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollenkaan kiukkuinen, vain surullinen. En halua kiusata itseäni asioilla, joiden toteutumisen mahdollisuus on äärettömän pieni.
Tulet silti KAIPAUS lankaan lukemaan ja kommentoimaan!
Olet oikeassa, ei ole kuunneltu. Sama olisi suhteessakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys, nämä taulapäät kuin useimmiten ajattelevat itseään eivätkä näitä kysymyksiä vaikka pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
nn?
Oot kyllä räjäyttäny mun tajunnan
Vierailija kirjoitti:
Huh! Olipa vale itsellesi! Huhuh
No en mä uskalla.