Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9064)
En ole osallistunut tänään.
Vain tuo yksi. Muissa langoissa
kävin. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Milloin näit kaivattua viimeksi? 🙈
Torstaina.
Torstaina katselin kaula-aukkoa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
"Oon ton yhden (en tiedä onko niitä montaki) annuksen kaivattu."
Rusina?
rusinan kaipaaja juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellisellä kerralla kun nähtiin.
En usko. Katselit ihan muualle.
Torstaina ei nähnyt kaula-aukosta sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellisellä kerralla kun nähtiin.
En usko. Katselit ihan muualle.
Enhän katsonut. Häntä vain katselin😍 enhän edes muita nähnyt, kuin hänet vain.
Vierailija kirjoitti:
15.9 2026
Vierailija kirjoitti:
Kun oli kenkätelineiden luona lähdössä kotiin
Toista samanlaista mulccua en ota kuten oli eksäni. Katseli naisten perään minun ollessani hänen vieressään, vieläpä mm. kommentoiden toisten tissien hylskymisestä,. Yritti härnätä tahallaan ja tehdä mustasukkaiseksi, kuulemma se kuuluu normaaliin suhteeseen ja mustasukkaisuus kertoi vaan hänen mielestään itsetunnon puutteellisuudesta. Loppui se kuin seinään, juurikin siihen kun ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Torstaina ei nähnyt kaula-aukosta sisään.
Ei niin. Eikä paljon muutakaan kun kiedoit takin lantion ympärille peitoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oli kenkätelineiden luona lähdössä kotiin
Omin tämän 😯😍
Kyllä siinä pitää tulla todella tunne että on juuri hänen kimpaleensa. Että hän ei muita edes lähde jahtailemaan - tai jos sattuisi joku vastaan tulemaankin ei ala heti lemmenleikit ja lirkutukset muille. Muutoin se on kiinnostuksen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Toista samanlaista mulccua en ota kuten oli eksäni. Katseli naisten perään minun ollessani hänen vieressään, vieläpä mm. kommentoiden toisten tissien hylskymisestä,. Yritti härnätä tahallaan ja tehdä mustasukkaiseksi, kuulemma se kuuluu normaaliin suhteeseen ja mustasukkaisuus kertoi vaan hänen mielestään itsetunnon puutteellisuudesta. Loppui se kuin seinään, juurikin siihen kun ero tuli.
Tollaset on typeryksiä eivätkä itse kestäisi yhtään vastaavaa käytöstä. Jos joku kehuu sinulle muita naisia/miehiä niin siitä tietää että ei hän sinusta välitä.
Ikävä noin viisi kuukautta nuorempaa, vaikka ei saisi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollaset on typeryksiä eivätkä itse kestäisi yhtään vastaavaa käytöstä. Jos joku kehuu sinulle muita naisia/miehiä niin siitä tietää että ei hän sinusta välitä.
Tämä selvä, ketä kaipaatte täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun nettipersoona on se turn off.
Tässä toinen. Toistunut vähemmän mutta on suht tuore. :D
Ketä kaipaat?
Taisi mennä tunteisiin. :P
Vierailija kirjoitti:
Miksi entistä pitää haukkua. Itsehän hänet valitsit aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun nettipersoona on se turn off.
Kuule, aivan sama. Jos haluat tuomita tuntematta niin siitä vaan, mä en enää jaksa. Yhtään mitään.
Miten niin tuntematta? Johan sanoin että hänen käytöksensä netissä on turn off. Irl esittää sitten ihan toista ja siihen vipuun menin irl että hän olisi fiksu.
Ei se välttämättä ole esitystä. Esim. mulla voi täysin karata lapasesta näissä ympäristöissä, mutta oon livenä ihan oikeasti fiksu, yritän ainakin. Oon vaan kohdannut paljon paskaa elämässä niin laineet lyö yli laidan välillä.
En kaipaa mitään meriselityksiä. Typerä käytös on typerää käytöstä, tapahtui se sitten irl tai netissä.
Olkoon sitten niin, en jaksa välittää enää yhtään mistään.
Alkuvuodesta 2025.