Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2121)
Vierailija kirjoitti:
Musta on kiva olla nainen, jota mies katsoo kuten sinä silloin kun kukaan muu ei näe.
Minkä väriset silmät sua katsoo?
Paneminen sateessa yöllä autossa. Huh
Harmi ettei tavata enää. Mä tarvitsisin sua nyt, tarvitsin jonku kenen kanssa käydä kaikki tää läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on kiva olla nainen, jota mies katsoo kuten sinä silloin kun kukaan muu ei näe.
Todella hienot siniharmaat silmät.
Ei tule mieleen ketään naista, jonka sukunimi alkaisi F:llä. Pari miestä sen sijaan tulee, mutta heistä en tykkää edes kaverina. Ovat vaan random tuttuja menneisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei tavata enää. Mä tarvitsisin sua nyt, tarvitsin jonku kenen kanssa käydä kaikki tää läpi.
Oletko ehdottanut tapaamista ja saanut kieltävän vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on onneksi toista maata.
Gambia? Nigeria?
Vierailija kirjoitti:
Olin alle 20 vuotias kun viimeksi joku pyöri mielessä tällä tavalla, mut sen kanssa vietettiin sentään muutama yö ja päivä ja juteltiin. Suhun en oikein edes tutustunut vaikka nähtiinkin aika usein.
No kysäisepä kuulumisia. Ei kai se haitaksi ole? :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Ohi sit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseni kertoi tik tok kyselystä missä kysyttiin kuka on paras äiti. Voittajat olivat Maarit, Heidi ja Johanna.
Eikä tuloksista kannata loukkaantua sillä ikäluokat vaikuttavat nimiin joita on äänestetty.
Eikä muutenkaan kannata loukkaantua dinge dongi sukupolven tik tokeista mutta voi ilahtua että kaimoja on äänestetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Ohi sit
Sulla oli vain melko hienot?
Mä mietin sitä tulevaa virallista. Istu mun viereen taas. Olen ihan hulluna suhun. Katselin tänäänkin ruskeita silmiäs ja uneksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mieleen ketään naista, jonka sukunimi alkaisi F:llä. Pari miestä sen sijaan tulee, mutta heistä en tykkää edes kaverina. Ovat vaan random tuttuja menneisyydestä.
Nimenomaan monta tulee. Metti, Merikukka, Simon x ei taida olla F. Tuo niiden lapsihan on FF. Sukupuoleton siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ehdottanut tapaamista ja saanut kieltävän vastauksen?
En ole, kun viestiini ei koskaan vastattu. En viitsi häiritä enempää.
Olet taianomainen valo joka loistaa keskellä banaalia
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee mieleen ainakin 4. Sivust
Kaivattu on onneksi toista maata.