Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi etten voi omia, kun ei ole rintoja joita tuijotella.
Tuijottelin tänään vähän salaa kaivatun luumuja.
Ootko uimahallin siivooja?
Eikun kaupassa hän osti luumuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen välillä miettinyt että alkuvuodesta taisin vahingossa paljastaa tunteiden syvyyden vaikka yritin nopeasti taas piilottaa.
Minulla oli miellyttävä kohtaaminen erään kanssa alkuvuodesta, olisikohan ollut huhtikuuta.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni kertoi tik tok kyselystä missä kysyttiin kuka on paras äiti. Voittajat olivat Maarit, Heidi ja Johanna.
Eikä tuloksista kannata loukkaantua sillä ikäluokat vaikuttavat nimiin joita on äänestetty.
Vierailija kirjoitti:
Olen välillä miettinyt että alkuvuodesta taisin vahingossa paljastaa tunteiden syvyyden vaikka yritin nopeasti taas piilottaa.
Eivät ne ole ikinä piilossa olleet. Jännä tapa käsitellä niitä mutta on sitä huonompiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli miellyttävä kohtaaminen erään kanssa alkuvuodesta, olisikohan ollut huhtikuuta.
Missä kohtasitte?
Vierailija kirjoitti:
Lisätään lämpöä
Kyllä, kiitos! Kamala viikko takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin mielelläni ystävä, jokaisella ajalla.
Minä en pystyisi olemaan pelkkä ystävä tällaisilla tunteilla kaikilla ajoilla. Sen ymmärtäisi jokainen, joka joskus on kokenut tällaista.
Sitten sinun pitää toimia ja tehdä valintoja
Ohi. Minä olen valintani tehnyt ja toiminen ei ole minusta riippuvaista, en kai muuten täällä kirjoittaisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtasitte?
Kohtasimme pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne ole ikinä piilossa olleet. Jännä tapa käsitellä niitä mutta on sitä huonompiakin.
Naurahdin ääneen. No, kuvittelin päässäni olevani jotenkin mysteerinen ja viileä
Vierailija kirjoitti:
Lisätään lämpöä
Kenelle tää?
Kieltämättä kuumottelit siinä, kun yritin tehdä töitäni.
Olin alle 20 vuotias kun viimeksi joku pyöri mielessä tällä tavalla, mut sen kanssa vietettiin sentään muutama yö ja päivä ja juteltiin. Suhun en oikein edes tutustunut vaikka nähtiinkin aika usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen tapa?
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti! Tiedän, että epäröit, mutta turhaan!
Ne ilkeät onelinerit toisissa ketjuissa tais olla ainoat sulta. Ne jäi mieleen joskus tavaramerkkinäsi, yllättävissä tilanteissa ja paikoissa. Taidat olla aika kade ja katkera ihminen itse? Silloinkin oikein leimahti se kateus isolla vihreällä liekillä, vaikka sylissäsi alasti olisin makoillut. Ja joku ilkeä heitto sit yksinäisyydestä perään. Kummallista, koska olin hyvin suosittu ennen kuin tapasin sut.
Epävirallista tyhy päivää mietin lämmöllä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti! Tiedän, että epäröit, mutta turhaan!
Kenelle? En usko, että olet hän.
Musta on kiva olla nainen, jota mies katsoo kuten sinä silloin kun kukaan muu ei näe.
Lapseni kertoi tik tok kyselystä missä kysyttiin kuka on paras äiti. Voittajat olivat Maarit, Heidi ja Johanna.