Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8706)
Vierailija kirjoitti:
Kaipuuta 20 v. ikäerolla
No johan on. :P
Vierailija kirjoitti:
Aino 🔥
Hyvää yötä, Kaino. 🤗
Katseista ja eleistä tietää onko himoa vai ei. Jos intohimoa ei ole on pahempi juttu. Muu tulee intohimon mukana.
Vierailija kirjoitti:
Olen maatiainen. Vierastan kultaa ja kimallusta, leveää ja suurieleistä. Siksi meinaa mennä väärään kurkkuun.
Mä tykkään aidoista asioista jotka maistuu elämältä mitään sen kummemmin vierastamatta. Kaikki menee kunhan on aitoa.
En jaksa anella enää. En ollut riittävän kiinnostava sulle kun jätit tämän näin. Eikö uteliaisuus voittanut kuulla mitä kerrottavaa oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kypsät, aikuiset miehet. Niillä on oma arvonsa. Antaa nuorten kypsyä rauhassa. He ovat ihania, mutta annetaan heille aikaa. 😘
Ja kypsät aikuiset naiset 😍
🤩🥰 sivusta
ota mun kukkanen🌻sivusta
Haluaisin sun kylkeen kiinni nyt, aarteeni.
Vierailija kirjoitti:
Olen maatiainen. Vierastan kultaa ja kimallusta, leveää ja suurieleistä. Siksi meinaa mennä väärään kurkkuun.
Sama, en tykkää mistään leveilystä.
Vierailija kirjoitti:
Katseista ja eleistä tietää onko himoa vai ei. Jos intohimoa ei ole on pahempi juttu. Muu tulee intohimon mukana.
Harva suhdetta haluaa, jossa ei ole seksiä, intohimoista.
Hyvää yötä, olisitpa mun salarakas. Oma ukko ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellarit on kivoja ja ihanii, mut pelkään hiiriä ni mut on pakko pitää ihan lähellä sun kainalossa 🤗
Oliko se "hiirten rapina" kommentti toisessa ketjussa sulta? Sillon joskus?
Multa oli joku sen kaltainen kommentti joo 😊 tai se oli ehkä lepakot tai jotain sellaista
Vierailija kirjoitti:
Katselen sun wa kuvaa :)
Siis profiilikuvaa?
2 viestiä ja 2 eri tunnetta. Ensin toivorikas ja sitten turhautunut. Jep. Kumpikin olivat multa
Vierailija kirjoitti:
Katselen sun wa kuvaa :)
Mitä näkyy
Vierailija kirjoitti:
En jaksa anella enää. En ollut riittävän kiinnostava sulle kun jätit tämän näin. Eikö uteliaisuus voittanut kuulla mitä kerrottavaa oli?
Minä jätin? Mitäs sinä teit asian hyväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellarit on kivoja ja ihanii, mut pelkään hiiriä ni mut on pakko pitää ihan lähellä sun kainalossa 🤗
Oliko se "hiirten rapina" kommentti toisessa ketjussa sulta? Sillon joskus?
Multa oli joku sen kaltainen kommentti joo 😊 tai se oli ehkä lepakot tai jotain sellaista
Se kommentti oli hiiret. Ja olet mies?
Okei, yksi harha taas...
No niin olisi 😊