Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8725)
Kaipaan sinua syvästi nainen 20v. Olit tyhmä ja ajattelematon, mutta kaunis ja kimmoisa. Olit minä.
Vierailija kirjoitti:
Poistun somestasi jotta unohtaisin nopeammin. Toivottavasti syksyn sateet huuhtelee loput tunteet pois. Hyvästi kaunokainen, viimeisen kerran.
Huomiseen 👋🏻
Joskus voi onni sattua omallekin kohdalle. Mä keksin miten mä tavoitan ton taikaillan tyypin. <3
Suosit sellaista vartaloa, jota minulla ei ole vaikka sinun tulisi ajatella, ettei sillä ole merkitystä. Se on yksi suurimmista syistä sille, miksi meistä ei tule koskaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suosit sellaista vartaloa, jota minulla ei ole vaikka sinun tulisi ajatella, ettei sillä ole merkitystä. Se on yksi suurimmista syistä sille, miksi meistä ei tule koskaan mitään.
Omalla kaivatullani se on täydellinen. Tänään oli vartalon myötäisissä, ja todellakin pidin näkemästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistun somestasi jotta unohtaisin nopeammin. Toivottavasti syksyn sateet huuhtelee loput tunteet pois. Hyvästi kaunokainen, viimeisen kerran.
Huomiseen 👋🏻
Somesta lähdetty, kohta blokkaan nää palstat. :)
Nuori minä ei ollut ajattelematon tai tyhmä, vaan olosuhteiden uhri, jota kukaan ei puolustanut. Olen onnellinen, että hän kuitenkin jatkoi elämäänsä, sillä tukala loppu odotti kaikkia muita, jotka olivat häntä satuttaneet.
Kun teet pahaa toiselle, sinetöit pahaa myös itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Toni 🧡
Sä onnistut laittaa nää aina just silloin kun saavun tänne. Harmi ettei ne ole minulle...
Heips tuttu tyyppi! Ihanaa ja rentoa viikonloppua.n
Mukavaa viikonloppua ja siihen kaikkea hyvää kaivatulle.
Me ollaan kuin siinä Rakkaus muumimukissa, jossa Niiskuneiti ja Muumipeikko tulee polulla vastakkain ja silmät ihastuksesta suurina tuijottaa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Minähän tykkään just susta ja sun vartalosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa pliiis. Mitä merkitsee jos mies antaa oman puhelinnumeronsa, mutta ei pyydä naisen puhelinnumeroa?
Testaa kiinnostaako sinua...
Eli naisenko tulisi siis ottaa se askel kohti sitä miestä?
Numeron antaminen ei ollut askel? Milloin voitte tehdä jotain? Synnyttäessä, pakko kai se on? :0
Haluan sua. Niin paljon, että halkeen. Voitaisko edes pussailla?
Haluatko sunnuntaille harrastus kaverin?