Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että sunnuntaina pääsisit silti tulemaan, vaikka sanoit ettet välttämättä ehdi.
Jokainen oikeasti kiinnostunut järjestää kyllä aikaa, ellei ole aivan todella tärkeää menoa.
sivusta
Helposti sitä aikaa saa mieheltä jos avaa haaransa.
Käy lukemassa 2+ viime yöltä. Saatat yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin on aikaa vastata siihen?
Missä laitoit
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viikonloppuna ihan yksin, haluaisin että otat rohkeasti yhteyttä. Tiedät kyllä että haluan ja minä tiedän että sinä haluat. Minä en voi tehdä aloitetta..
Keneltä toivot, mieheltä vai naiselta?
Mieheltä. Ehkäpä uskaltaa ottaa yhteyttä kunhan on ensin mökkieväät nauttinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että sunnuntaina pääsisit silti tulemaan, vaikka sanoit ettet välttämättä ehdi.
Jokainen oikeasti kiinnostunut järjestää kyllä aikaa, ellei ole aivan todella tärkeää menoa.
sivusta
Joku alapeukuttaa kylmän faktan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Miehellä pitää olla tuolloin kiinnostusta haaran omistajaa kohtaan. Jos kiinnostus miehellä on muualla, niin ei todellakaan ole aikaa. Säästelee lastejaan oikealle kiinnostuksen kohteelle.
Vierailija kirjoitti:
Ne olivat kaikki ihan sekaisin ilman tunnisteita. nn
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa. Kopioi tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Miehellä pitää olla tuolloin kiinnostusta haaran omistajaa kohtaan. Jos kiinnostus miehellä on muualla, niin ei todellakaan ole aikaa. Säästelee lastejaan oikealle kiinnostuksen kohteelle.
Ei todellakaan pidä paikkaansa 😂😂😂 vähän sama väite "minun mieheni ei petä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden naisen mies ei etsi koko ajan parempaa, saati juokse toisten perässä vaan aidosti kunnioittaa omaansa ja keskittyy tähän.
Kaikki on yhden ihmisen ihmisiä, kunhan ihminen vain on tarpeeksi mieluinen.
Ei ole. Sivusta
Jos on paras mahdollinen kumppani niin eihän sille ole kilpailua muista. Ne jotka etsii aina vain parempaa on tyytyneet sellaiseen, joka ei sytyttele tarpeeksi.
Erikseen tietty ne, jotka tietää, etteivät edes saa sellaista kuin haluisivat.
Et taida ymmärtää miten polyamoria toimii. Kyse ei ole kilpailusta, kuka on parempi, kuka ei. Moni ihminen ajattelee suhteet kilpailun kautta tai kenellä on eniten jotain hyviä ominaisuuksia.
On paljon ominaisuuksia, jotka ovat ihmiskohtaisia. Niin itse sen koen. On erilaisia persoonia ja ihmisiä. Erilaisten ihmisten kanssa rakkaus tuntuu erilaiselta, eikä ole suoraan verrattavissa, vaikka he olisivat kaikki parhaita versioita itsestään.
Mä en puhu nyt polyamoriasta, vaan ihmisistä yleisesti. Jokainen pyrkii hankkimaan parhaan mahdollisen kumppanin ja sehän sitten vaihtuu niin kauan kunnes se paras on haavissa. Sen jälkeenhän ei ole enää ketään, kehen vaihtaa.
Ei siis ole mitään yHdEn NaIsEn MiEHiÄ vaan naisia, joita kukaan järjissään oleva mies ei riskeeraisi, jos saisi tsänssin olla näiden kanssa.
Ajatukseni on taas aivan sekaisin. En vaan saa sinua mielestäni. Joka kerta kun katson silmiisi, tuntuu että sulan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Joku alapeukuttaa kylmän faktan.
Aikuiset miehet on saaneet jo niin paljon että helposti moni asia menee seksin edelle. Ehkä joku pikkupoika vielä innostuu joka pillusta, mutta homman mystisyys on jo kadonnut aikuisuuden kynnyksellä eikä jokaista tarjolla olevaa jaksa ruveta polkemaan.
Iltaa. Perunamuusia, savusiikaa ja salaattia tarjolla. Tervetuloa..
Mä haluaisin tietää mitä SÄ ajattelet musta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Ei todellakaan pidä paikkaansa 😂😂😂 vähän sama väite "minun mieheni ei petä"
Ei petäkään, jos sä olet hänelle kaikkein paras nainen maailmassa. Jos olet vain joku paremman puutteessa huolittu niin tietenkin pettää, ja jättääkin, jos saa paremman.
Vierailija kirjoitti:
Ajatukseni on taas aivan sekaisin. En vaan saa sinua mielestäni. Joka kerta kun katson silmiisi, tuntuu että sulan.
Ketä et saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joskus se rakkaus alkaa hiipumaan kun toista ei näy tai kun troilli yrittää hiivuttaa.
Ei se sitten ollut sun puolelta rakkautta. Himoa vaan.
Jos odotuttaa vuosikausia, on ymmärrettävää, että hiipuu. -sivu
No ei kukaan täyspäinen odotakaan ketään vuosikausia rakkausmielellä. Se on jotain psyykkistä roikkumista ja läheisriippuvuutta 🥱
Narsisteille se on usein tapa kokea, että sillä saa valtaa. Hallitset toista = elämälle tarkoitus.
Olen pelännyt, että tässä on kyse tuosta jonkin tason ihastuksen lisäksi. -sivu
Jos siltä tuntuu niin...
Muuttaisin toki sen sanamuotoon kehittymättömyyskeskustelu.Se kertoo kaiken tarvittavan eli palautetta on tulossa tuutin täydeltä.