Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (5332)
Vierailija kirjoitti:
Mä kerään rohkeutta ja sitten sitä on liikaa ja teen jotain typerää. Siis silloin kun en vapise pelosta. Hieno tasapaino
Tuli nähtyä tuo jälkimmäinen tässä vasta. Olisi kai kuulunut tulla ryöpyttämään silloin mutta minkäs sitä paremmuudelleen voi. :o
Olisin halunnut silloin tavata kahden kesken. Sellaista ei kuitenkaan ollut. Niinpä tuli vaikutelma, että minusta halutaan jotain muuta kuin intiimiä seuraa. Yleensäkin minuun otetaan yhteyttä lähinnä silloin, kun halutaan jotain palveluksia.
Vierailija kirjoitti:
Uimarannan labyrintti
Miksi, miten ajattelet valinnan?
😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kerään rohkeutta ja sitten sitä on liikaa ja teen jotain typerää. Siis silloin kun en vapise pelosta. Hieno tasapaino
Ei kait sitä rohkeutta liikaa voi olla.?
Voi. Kyllä voi. Valitettavasti.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Ikävä sinua. 🥺 Oltaisiinpa toistemme syleilyssä. Oltaisiin ihan solmussa toisiimme. 🥰 Hipsuttelin sinua oikein paljon. 😍
Mä lopetin kalorien laskennan ja huonostihan siinä on mennyt. Tänään laskin ja saan syötyä vajaa 1000 kaloria päivässä. Ei ihme että ollaan kipeenä koko ajan. Viimeksi kun söin huonosti niin mulla tuli valkosolu kato. 👍 Kiva täälläkin on huumeiden käyttäjiä. Tulee pudin käry sisälle asti ilman vaihdon kautta. 😒
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut silloin tavata kahden kesken. Sellaista ei kuitenkaan ollut. Niinpä tuli vaikutelma, että minusta halutaan jotain muuta kuin intiimiä seuraa. Yleensäkin minuun otetaan yhteyttä lähinnä silloin, kun halutaan jotain palveluksia.
Olet oikeassa. Haluan seksuaalisia palveluksia.
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla iltakiireitä.
ei kummempia. Soita?🙂
Ei ole kiireitä. Voisin antaa seksuaalisia palveluksia vaikka joka ilta.
Vierailija kirjoitti:
kannattaa muuten katsoe ettei osoittele sormella muita.
Tästä tuli mieleen sun tuttu eräästä tilaisuudesta. Osoitteli mua ja selitti kovasti seuralaisilleen jotain, eikä edes hätkähtänyt, vaikka huomasin🙄sivusta
Vierailija kirjoitti:
Milloin silloin?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli silloin olo että siinä ei ollut jatkuvuuden tuntua läsnä. Olinkin ehkä oikeassa. Nyt on luotto siihen että se voi mennä kuten luonnollisesti menee. Intiimiksikin. Etenkin siksi. Koska jatkuvuus on tunteena olemassa jo niin saa tapahtua mitä ikinä tapahtuukin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi sinulle, rakkaani. Aloitteen tekeminen tällä tunnetasolla on sitä, että olisi helpompi kiivetä mount everestille 🏔
💔
Vierailija kirjoitti:
Antaja saa. Sivusta iltakiireistä puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaja saa. Sivusta iltakiireistä puhunut.
Naiset ensin.
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla iltakiireitä.
Mistä näin päättelit?
Ei kait sitä rohkeutta liikaa voi olla.?