Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (4366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kaksi vastakkaista kuningatar-nappulaa tulla toimeen?
Voi. Saisit aina tahtosi läpi
En oikein kykene luottamaan näihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen siitä että tavoittelisit mua ja oisit vähän holtiton ja rohkea rakkauden huumassa
No toivotaan sulle sitä :D Itse kaipasin useaakin henkilöä vuosien varrella, enkä saanut oikein mitään kunnollista vastakaikua saati jahtailua, eli tuhlailin vain aikaa.
Sitten tapasin vasta 30+ ihmisen jota kohtaan koin heti valtavaa KIIMAA ja joka myös alkoi heti tavoittelemaan minua ja olemaan rohkea ja holtiton ja vähän nolokin siinä huumassaan, ja tajusin, että lol mitä p a s kaa olen harrastanut nuorena :D
Opetan kaikille nuorille, ettei tuhlaa kuukauttakaan minkään passiivisen tyypin ajattelemiseen. Ei saa roikkua eikä roikottaa, no roikottamista en itse koskaan harrastanut vaan annoin reilut pakit kaikille jotka oli yksipuolisesti hullaantuneet minuun.
Mutta kun tiedän, että hän on kuin pommi joka räjähtäisi minuun, jos tilanne olisi vain selvä ja suotuisa. Sivu
Vähän hirvittävältä kuulostaa "kuin pommi..."
Ei negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Meidän tunniste on tissit
Ei oikein osu. nn
Vierailija kirjoitti:
Toivon kaikenlaista maasta taivaaseen.
Millaisia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään mutta et voi?
Haluatko, että nähdään ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään mutta et voi?
Haluatko, että nähdään ensi viikolla.
Haluan thx
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko se hyvältä vai ei miltään, että olen ikuisesti vankinasi lepertelemässä bittiavaruuteen?
Tuntuu epäreilulta etten tiedä lepertelyiden olevan mulle
Jos olet kylmä kuin jää, erikoinen kuin joku eksoottinen kukka ja kaunis kuin kissaeläin niin saatat olla hän.
Hän on enemmän kuumakylmägeeli kuin jää vaikka yrittääkin olla jää. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen siitä että tavoittelisit mua ja oisit vähän holtiton ja rohkea rakkauden huumassa
Oon ollut jo liiankin holtiton ja paheksuttava. Voin jatkaa heti samalla linjalla jos saan sulta yhden viestin irl. Mutta ei tällä kertaa niitä kahta sanaa jotka viimeksi sulta sain... Lupaan että täältä pesee heti sen jälkeen. 😁
mitkä ne sanat oli?
Hmm... eli sellaiselle joka ei vielä pääsisi tällä viikolla, mutta ensi viikolla järjestyisi?
Tai kysyjälle ittelle ei onnistu tällä viikolla, mutta ensi viikolla onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle toi kysymys, haluaako joku nähdä ensi viikolla?
n >m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko se hyvältä vai ei miltään, että olen ikuisesti vankinasi lepertelemässä bittiavaruuteen?
Tuntuu epäreilulta etten tiedä lepertelyiden olevan mulle
Jos olet kylmä kuin jää, erikoinen kuin joku eksoottinen kukka ja kaunis kuin kissaeläin niin saatat olla hän.
Tottakai haluan ajatella että juuri mun kaivattuni kuvailee mua näin hemaisevasti
Mutta me molemmat tiedetään etten ole sun kaivattu, kuka se lieneekään, mutta me tiedetään myös, että sä ainakin edes vähän tykkäät siitä kun mä tykkään, eikö niin?
Megaisot lollot?