Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (4365)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit toivoa meistä mitä vain, niin mitä?
Ettei oltais tavattu lainkaan.
Mä en ihan tätä toivo, mut en olisi halunnu ihastua.
Ootko onnellinen sen kanssa?
En todellakaan.
Miksi sitten ihastus harmittaa?
Tuntuu yksipuoliselta, niin se on hieman turhaa.
Milloin näitte viimeksi?
22.6
Sitten se en ole minä. Pakko oli kokeilla jospa nyt. ;___;
Jaahas voisin lopetta ketjussa käymisen ku ai-hörhö on tullu takas. Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen siitä että tavoittelisit mua ja oisit vähän holtiton ja rohkea rakkauden huumassa
Oon ollut jo liiankin holtiton ja paheksuttava. Voin jatkaa heti samalla linjalla jos saan sulta yhden viestin irl. Mutta ei tällä kertaa niitä kahta sanaa jotka viimeksi sulta sain... Lupaan että täältä pesee heti sen jälkeen. 😁
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaunis asia eli vetovoima meidän välillä meni niin vtuiksi?
Sitä passaa miettiä ja ihan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin on mysteeri mitä haluan mutta sinut jossain muodossa.
Rehellisyys. 👍
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään mutta et voi?
Tein sen.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku joskus tämän ketjun kautta löytänyt kauan kaivatun jonka yhteystiedoista vain haave?
No siis. Olisi voinut ottaa yhteyttä instan kautta heti aluksi, mutta ei ollut järkevää olosuhteet huomioon ottaen. Tai siis rehellisesti ei myöskään rohkeus riittänyt.
Voihan häränpylly tätä sivustoa. Siis minä olisiN voinut ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla sulle se, jonka nimi on hätäyhteystiedoissa.
Jotta saisit ensimmäisen ilmoituksen kuolemasta?
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit?
Edistysaskeleen.
Hyvä sinä! Kerro nyt meille uteliaille vähän lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin lähestynyt sinua, jos et olisi alkanut leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa. Minä, eikä 90% muista miehistä voi sietää sitä. Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin se.
Sinä olet 0,000000000000000001 prosenttia miehistä ja edustat aivan omanlaistasi ajattelua 😉👎
Ei todellakaan pidä paikkaansa. Keskustele tuttujesi kanssa asiasta, niin yllätyt.
Kyllä pitää paikkaansa. Miehet ovat täysin naisten vietävissä, ei ne vieteilleen mahda mitään, sillä "pojathan ovat poikia", ja jos onkin yllättävää käytöstä pojalta/mieheltä tehdään siitä uutinen lehtiin (esim. Täyden kympin 9lk. Päättötodistus pojalla, tai joku mies ei jättänyt vaimoaan, kun vaimo sai kuolemaan johtavan syöpadiagnoosin jne.)
Ihan yhtälailla noita juttuja on mediassa ja somessa naisista, mutta ku, miehiä vihaat, se on selvä 😅
Ei kritisointi ole vihaa, kyllä minä kritisoin myös naisiakin. Kyse oli vain miehistä, mutta taisi kolahtaa, miksi? Mitä teit naiselle, kun tähän ketjuun päädyit? 😁😜😘
Luen ketjua ihan huvikseni, sinä ilmeisesti et. Kyllä se unelmesi mies vielä joku päivä lukee viestisi täältä🤣
Lukenu jo :)
Tuntuuko se hyvältä vai ei miltään, että olen ikuisesti vankinasi lepertelemässä bittiavaruuteen?
Kaivatulla vissii kiirettä pitää ,kun ei käymään ehdi.Vähän korkeammalle voisit asettaa luvatut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on kertakaikkiaan tylsiä. Kaivattu sais kyl makoilla sylissä ihan tylsästi,
Mä en kyllä oo tylsä 😇 Riittäis jollain ihmeteltävää loppuiäkseen
22.6