Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (4365)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla sulle se, jonka nimi on hätäyhteystiedoissa.
Tää ei ollu minulta, mutta ajattelen näin, että olisi kunnia, jos saisin olla kaivatulle hätäyhteyshenkilö.🙄Toki hänellä on siihen tehtävään jo valitut henkilöt.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla vissii kiirettä pitää ,kun ei käymään ehdi.Vähän korkeammalle voisit asettaa luvatut asiat.
Kenen pitäisi käydä ja missä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin lähestynyt sinua, jos et olisi alkanut leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa. Minä, eikä 90% muista miehistä voi sietää sitä. Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin se.
Sinä olet 0,000000000000000001 prosenttia miehistä ja edustat aivan omanlaistasi ajattelua 😉👎
Ei todellakaan pidä paikkaansa. Keskustele tuttujesi kanssa asiasta, niin yllätyt.
Kyllä pitää paikkaansa. Miehet ovat täysin naisten vietävissä, ei ne vieteilleen mahda mitään, sillä "pojathan ovat poikia", ja jos onkin yllättävää käytöstä pojalta/mieheltä tehdään siitä uutinen lehtiin (esim. Täyden kympin 9lk. Päättötodistus pojalla, tai joku mies ei jättänyt vaimoaan, kun vaimo sai kuolemaan johtavan syöpadiagnoosin jne.)
Ihan yhtälailla noita juttuja on mediassa ja somessa naisista, mutta ku, miehiä vihaat, se on selvä 😅
Ei kritisointi ole vihaa, kyllä minä kritisoin myös naisiakin. Kyse oli vain miehistä, mutta taisi kolahtaa, miksi? Mitä teit naiselle, kun tähän ketjuun päädyit? 😁😜😘
Luen ketjua ihan huvikseni, sinä ilmeisesti et. Kyllä se unelmesi mies vielä joku päivä lukee viestisi täältä🤣
Lukenu jo :)
Ja silti ketjussa :)
Vierailija kirjoitti:
Muista että olen ylpeä ja en ole tottunut juoksemaan poikien perässä, se ei oikein luonnistu
Ei nuo välttämättä liity toisiinsa. En ole ollenkaan ylpeä. Hyvä itsetunto kyllä on, enkä juokse poikien perässä (elleivät ole alle 5-vuotiaita). En odota että munkaan perässä juostaan. Ihan normaali keskustelutaito ja kommunikaatio riittää aikuisten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko se hyvältä vai ei miltään, että olen ikuisesti vankinasi lepertelemässä bittiavaruuteen?
Tuntuu epäreilulta etten tiedä lepertelyiden olevan mulle
Jos olet kylmä kuin jää, erikoinen kuin joku eksoottinen kukka ja kaunis kuin kissaeläin niin saatat olla hän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaunis asia eli vetovoima meidän välillä meni niin vtuiksi?
Ajoitus tai eksytys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen siitä että tavoittelisit mua ja oisit vähän holtiton ja rohkea rakkauden huumassa
Tämä ei minulta🖐
Se voisi olla multa. 🤔🌱 +1 idealistaan
MurusElle terkut Kokkolan suuntaan. Ikuisesti sun jollakin tapaa. 😘
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko se hyvältä vai ei miltään, että olen ikuisesti vankinasi lepertelemässä bittiavaruuteen?
Luulen, että projisoit. Voit vastata itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen siitä että tavoittelisit mua ja oisit vähän holtiton ja rohkea rakkauden huumassa
No toivotaan sulle sitä :D Itse kaipasin useaakin henkilöä vuosien varrella, enkä saanut oikein mitään kunnollista vastakaikua saati jahtailua, eli tuhlailin vain aikaa.
Sitten tapasin vasta 30+ ihmisen jota kohtaan koin heti valtavaa KIIMAA ja joka myös alkoi heti tavoittelemaan minua ja olemaan rohkea ja holtiton ja vähän nolokin siinä huumassaan, ja tajusin, että lol mitä p a s kaa olen harrastanut nuorena :D
Opetan kaikille nuorille, ettei tuhlaa kuukauttakaan minkään passiivisen tyypin ajattelemiseen. Ei saa roikkua eikä roikottaa, no roikottamista en itse koskaan harrastanut vaan annoin reilut pakit kaikille jotka oli yksipuolisesti hullaantuneet minuun.
Mutta kun tiedän, että hän on kuin pommi joka räjähtäisi minuun, jos tilanne olisi vain selvä ja suotuisa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään ole. Tunne mennee ohi ja palaat vanhaan tai joku randomi korjaa sut talteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kylmä kuin jää, erikoinen kuin joku eksoottinen kukka ja kaunis kuin kissaeläin niin saatat olla hän.
Tottakai haluan ajatella että juuri mun kaivattuni kuvailee mua näin hemaisevasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toivotaan sulle sitä :D Itse kaipasin useaakin henkilöä vuosien varrella, enkä saanut oikein mitään kunnollista vastakaikua saati jahtailua, eli tuhlailin vain aikaa.
Sitten tapasin vasta 30+ ihmisen jota kohtaan koin heti valtavaa KIIMAA ja joka myös alkoi heti tavoittelemaan minua ja olemaan rohkea ja holtiton ja vähän nolokin siinä huumassaan, ja tajusin, että lol mitä p a s kaa olen harrastanut nuorena :D
Opetan kaikille nuorille, ettei tuhlaa kuukauttakaan minkään passiivisen tyypin ajattelemiseen. Ei saa roikkua eikä roikottaa, no roikottamista en itse koskaan harrastanut vaan annoin reilut pakit kaikille jotka oli yksipuolisesti hullaantuneet minuun.
Mutta kun tiedän, että hän on kuin pommi joka räjähtäisi minuun, jos tilanne olisi vain selvä ja suotuisa. Sivu
Vähän hirvittävältä kuulostaa "kuin pommi..."