Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3329)
Katsoin sua yksi päivä ja mietin että haluan yhden juuri tuollaisen
Samettisia syksyöitä ja makeita unia kaivatulle.
Iskäki soitti että äitikin on tullu jo vanhaks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko alkaa uudelleen?
Mitä sydämesi sanoo?
Riippuu päivästä.Hyvänä päivänä kaikki on mahdollista ja huonona ei mikään ikinä..miu miu miu.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et kiinnosta enää
nn?
jep n to n
Silti ajattelet rakastelua mun kanssa päivittäin. Tuu joskus kokeileen ennen kuin unohdat täysin. nn
Olen aika varma, että tuo on minulle, jos jollekin.
Sivusta nn, jonka kaivattu helposti torjuu hänet
Ilkeilyä yksinäisyydestä, jonka hän aiheutti mustamaalaamisellaan, ja kyrväksi haukkumista. Sellainen hän sit todellisuudessa oli. En kaipaa enää. Sopii jännisvaimolleen paljon paremmin. Yhtä kamalia kumpikin.
"et kiinnosta enää"
Iso ikäero?
Mua kiinnostaa joka päivä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu nyt niin surulliselta, etten tiedä, mitä kirjoittaisin. Kai tääkin olo joskus loppuu..
Tää on kyllä vaikeeta. Toivottavasti sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeilyä yksinäisyydestä, jonka hän aiheutti mustamaalaamisellaan, ja kyrväksi haukkumista. Sellainen hän sit todellisuudessa oli. En kaipaa enää. Sopii jännisvaimolleen paljon paremmin. Yhtä kamalia kumpikin.
Ahaa eli tämä oli se nainen, jota kaipasit?
Vierailija kirjoitti:
et kiinnosta enää
Toivottavasti et ole harhaillut. 😳
Vierailija kirjoitti:
Inhoan tätä kun silmät kostuu koko ajan.
💔🧸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että pääsemme asioissa eteenpäin. Ettei ujostelu vie keskusteluyhteyttä.
Aina voi kirjoittaa. Vaikka kirjeen. Mä olen niin vanhanaikainen että olen harkinnut, mutten uskalla ainakaan vielä.
Hän tietää ja kyse on siitä, miten tämä tilanne saadaan normalisoitua, kun molemmat tykkää, muttei voi edetä.
En tiedä syistäsi mikset voi edetä mutta oletko varma että toinen haluaa selvittää ja normalisoida yhtään mitään, jos tietää että ei saa tunteilleen vastakaikua?
Mikai ei saisi vastakaikua?
Vierailija kirjoitti:
"et kiinnosta enää"
Iso ikäero?
joo en mä haluu mitään ikäloppua juoppoa vanhusta rinnalleni elämään kun olen itse vielä niin elämänhaluinen
H-ei h-ei.
Ei on mun ex kulta. Byee
Mun sielulla olis sanottavaa sun sielulle, kyllä, jos törmättäis. Mut puhuttavaa - en tiedä. Voisin kyllä kiittää, hmm, hyvistä neuvoista, kuitenkin.
Tuli vaan mieleen
Tämä voisi olla multa. nn