Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3329)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38, meidän pitäisi joku päivä käydä yhdessä kävelyllä ja jutella samalla asiat halki. Ota vaikka koirasi mukaan. Kerään vielä rohkeutta kysyä sinua mukaan, etten munaa itseäni enää enempää.
N34
M38 etunimi eka kirjain
A
N34
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että jäit vain mun päänsisäiseksi haaveeksi. Jos nähtäis, juteltais varmaan kuin hyvän päivän tutut. Merkitsit silti mulle paljon.
Me ei tod. puhuttais kuin hyvän päivän tutut. Tuskin osattaisi sanoa muuta kuin moikata. Itseasiassa just illalla mietin, et mitä sanoisin, jos näkisin hänet ihan sattumalta. ”Moi, oli kiva nähdä”, ois varmaan se, mitä osaisin sanoa. Voi olla, et hän kiusaantuis jopa siitä. 😢
Vierailija kirjoitti:
A kaipaa edelleen A:ta. 😘 Hyvää yötä ja kivaa ensi viikkoa. Jospa joskus jossain nähdään. 😘
Sepä se! Tapaamiset on olleetkin "sattuman kauppaa" ja peruuntumisia.
Vierailija kirjoitti:
et kiinnosta enää
nn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A kaipaa edelleen A:ta. 😘 Hyvää yötä ja kivaa ensi viikkoa. Jospa joskus jossain nähdään. 😘
Sepä se! Tapaamiset on olleetkin "sattuman kauppaa" ja peruuntumisia.
A niinkuin Alpo
Vierailija kirjoitti:
Onkohan meistä edes ketjuystäviksi? Jotenkin surullinen tilanne kaikkinensa.
Haluaisin olla ainakin ketjuystävä, ettei kaikki menisi liian murheelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan aborttia 14 raskaus viikolle asti
Kaipaatko sikiötäsi vai miten tämä liittyy ketjun otsikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et kiinnosta enää
nn?
jep n to n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan aborttia 14 raskaus viikolle asti
Kaipaatko sikiötäsi vai miten tämä liittyy ketjun otsikkoon?
Ei ku lueskelin joittenkin juttui tääl ni siitä tuli mielee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥰 **** ***** *****
Ton on pakko olla sä.
Kuka mä?
Hyvät yöt kaivatulle ja onnea ensi viikkoon.
Nyt sanon hyvää yötä, odotan jo huomista aamua kun menet selkäni takaa ohi omalle paikallesi, saisit kyllä vähän hipaista ohi mennessäsi ;)
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että pääsemme asioissa eteenpäin. Ettei ujostelu vie keskusteluyhteyttä.
En minä ainakaan niin ujo ole. Ihan muut painavat syyt on olleet esteenä. Väistyvätkö? Luoja yksin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että pääsemme asioissa eteenpäin. Ettei ujostelu vie keskusteluyhteyttä.
En minä ainakaan niin ujo ole. Ihan muut painavat syyt on olleet esteenä. Väistyvätkö? Luoja yksin tietää.
Minäkin olen varautunut kaivattuni kanssa, koska kummallakin on esteitä. Esteet on väistymässä ja sitten pystyn rohkeammin ottamaan kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et kiinnosta enää
nn?
jep n to n
Silti ajattelet rakastelua mun kanssa päivittäin. Tuu joskus kokeileen ennen kuin unohdat täysin. nn
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltaiski kellarikäytävällä vähän halailemassa.
Mäki haluun hellyyttä vaan enemmänki.
Kellariin kaivataan naista, kisskiss
Voisin tulla täyttämään oman hellyystarpeeni ja sun tulisi siinä samalla hoidettua, mutta mitäs sitten? Jäät sitten hämmentyneeksi...
-kellariin sopiva nainen
Ei menen naimisiin kanssasi.
En pakosti kykene ongelmieni kanssa asumaan kenenkään kanssa mutta tiedostan tunne elämän ongelmani hyvin, joten rakennetaan toimiva kuvio mikä ei aiheuta kärsimystä kenellekään
No tämähän eteni hienosti! Kuulostaa itseasiassa aika mukavalta tuollainen naimisissa mutta etänä -kuvio. Onkohan mullakin ongelmia (en usko), vai miksi tykkään ajatuksesta.
Tarvitsen omaa tilaa, kärsin vakavista tunne-elämän ongelmista jotka on silti hallinnassa, tarvitsen tilaa silti.
Hyvä kun tiedät mitä tarvitset. Mulla on outoja asioita mitä itse tarvitsen ja nyt vaikuttaisi siltä että saattaisi sopia yhteen. Tilan tarve on täysin ok. Pidä huoli itsestä.
Tarvitsen 😺 kellariin ja terveen suhteen
Vaikuttaa vahvasti siltä että onnistuisi
Käytkö puhelua keskenäsi söpö? :) sivusta
Hyvää yötä suloinen.<3