Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3263)
Vierailija kirjoitti:
Jos saan jomman kumman niin liikkuvat tektoni laatat.
Kumpi tahansa käy siis? No ota se toinen. Onko sillä haluja?
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että jäit vain mun päänsisäiseksi haaveeksi. Jos nähtäis, juteltais varmaan kuin hyvän päivän tutut. Merkitsit silti mulle paljon.
Teitkö nyt ihan kaikkesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kollegaa ihan omasta puolesta.
Samoin. Minulla on tunne, että ennen pikkujouluja tapahtuu jo jotain merkittävää. Jännite ikäänkuin kasvaa koko ajan. Sen tuntee ihokarvoissaan hetkeä ennen kuin salama lyö. Molemmat otamme hienoisia askelia eteenpäin kohti toista jatkuvasti. Jossain vaiheessa tapahtuu läpilyönti.
Olisihan se hauska ylläri tuo viimeinen toki.. mutta kyllähän se vähän silmään pistäisi. :P
A kaipaa edelleen A:ta. 😘 Hyvää yötä ja kivaa ensi viikkoa. Jospa joskus jossain nähdään. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että jäit vain mun päänsisäiseksi haaveeksi. Jos nähtäis, juteltais varmaan kuin hyvän päivän tutut. Merkitsit silti mulle paljon.
Aika paljon kyllä. En nyt ahdistellakaan halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Et onnistu yrityksessäsi, mutta yriyksistä päätellen taitaa kihistä.
Olen ollut paljon täällä äänessä, koitan kommentoida jokaista varoiksi oikeana itsenänikin. :D
Tiedän että olet hyvin kiinni hänessä, rakastuit palavasti. Jäisit häntä vain kaipaamaan. Älä muuta kehtaa edes väittää. irl nähty ja eräälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon kyllä. En nyt ahdistellakaan halunnut.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38, meidän pitäisi joku päivä käydä yhdessä kävelyllä ja jutella samalla asiat halki. Ota vaikka koirasi mukaan. Kerään vielä rohkeutta kysyä sinua mukaan, etten munaa itseäni enää enempää.
N34
Haluaisin haistella pikku-housujasi. m45
Huh, onneksi täytin juuri 46…
-m46
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että olet hyvin kiinni hänessä, rakastuit palavasti. Jäisit häntä vain kaipaamaan. Älä muuta kehtaa edes väittää. irl nähty ja eräälle.
Onhan se. Minä taas voisin katsoa silmiin ja moikata. Laskua vaan en kaipaa. Vähän on sinnepäin mutta silti. Silkkihanskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Minulla on tunne, että ennen pikkujouluja tapahtuu jo jotain merkittävää. Jännite ikäänkuin kasvaa koko ajan. Sen tuntee ihokarvoissaan hetkeä ennen kuin salama lyö. Molemmat otamme hienoisia askelia eteenpäin kohti toista jatkuvasti. Jossain vaiheessa tapahtuu läpilyönti.
Olisihan se hauska ylläri tuo viimeinen toki.. mutta kyllähän se vähän silmään pistäisi. :P
Jaa mihinkä silmään ajattelit piston tapahtuvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38, meidän pitäisi joku päivä käydä yhdessä kävelyllä ja jutella samalla asiat halki. Ota vaikka koirasi mukaan. Kerään vielä rohkeutta kysyä sinua mukaan, etten munaa itseäni enää enempää.
N34
Haluaisin haistella pikku-housujasi. m45
Huh, onneksi täytin juuri 46…
-m46
Tarkoitin omaa ikääni! m45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mihinkä silmään ajattelit piston tapahtuvan?
Perssilmään
Vierailija kirjoitti:
Hei Sulevi, epäilen valenimen käyttöä.
No mä myt trollailen tääl milloin milläkin nimellä kun yritän auttaa teitä joitskin pääsemään yhteen
Vierailija kirjoitti:
et kiinnosta enää
Ilkeät ihmiset eivät kiinnosta, ylitarjontaa heistä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna, milloin nähdään 😚
Ei aavistustakaan valitettavasti
M38 etunimi eka kirjain