Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2714)
Klo 15:15 lanka ei sisällä täältä MTN. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen arka ja hämmennyin ehdotuksestasi tai "vihjailusta", jäin kaipaamaan.
Pakenit minua
Onneksi ei tule vihjailtua. :D
Minäpä vihjailin 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla kaivatun saunalaude.
Siinä istuu moni muukin.
Ei minun mielikuvituksessani.
Vierailija kirjoitti:
En syty pelleilystä 🤡
En ole nyt pelleillyt sulle.
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri😘
Onko kultakutri myös kultakenkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun et tiedä mitään toisen kuvioista, et voi arvostella.
Heikko ihminen arvostelee aina muita, ennemmin kuin kohtaa itsensä ja oman osuutensa. Koska se on usein aika kipeää hommaa ja vaatii oman toiminnan muuttamista. Helpompaa osoittaa syyttävä sormi toiseen, mutta kannattaa muistaa että ne neljä muuta sormea osoittaa kohti itseä.
Muistaakseni yritin tätä viime vuoden puolella ja olin erittäin yhteistyöhaluinen ja anteeksiantava ja -pyytävä, ja kuinkas sitten kävikään? Jotkut eivät muutu, joten vika ollut pelkästään minussa. Ainoa, mikä on muuttunut, on se, että rikolliset jäivät kiinni tempuistaan ja jättivät tällä kertaa todistusaineistoa, josta saadaan juttu kasaan.
Tiedän, että sulla on jo kokoelma pellejä.
Vierailija kirjoitti:
Viestit menee taas sekaisin.
Täällä? Ei kai nyt sentään.. :0
Vierailija kirjoitti:
Lymyilisit laudeliinan alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ihanaa, että ei tarvii katsella mun naamaa?
Jos olet hän,
haluatko rehellisen mielipiteeni?
ilman muuta.
Täällä ketjussa on juuri sellaisia kirjaimia, joista voit muodostaa oikean vastauksen.
Olet taitava osoittamaan halveksuntasi. Sen sijaan mitään myönteistä et ole halunnut koskaan osoittaa. Kukin antaa sitä, mitä on annettavanaan. Ei voi antaa sellaista, jota ei ole.
Odotitko jotakin ylistävää vastausta?
Lue edellinen vastaukseni. Kukin antaa sitä, mitä on annettavana. Toisilla on pahempaa, toisilla parempaa.
Valinta on sun.
Ai minä valitsen sen, miten sinä minua kohtelet? Mulla on ihmisille vain hyvää tarjolla, enkä edes halua antaa pahoja asioita. Eri asia on, kykenenkö antamaan haluamaani. Jos saan valita, en anna tietoisesti pahaa. Jos haluat mulle tietoisesti pahaa, en halua olla missään tekemisissä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Eräälle.
On liikaa seikkoja, joiden mukaan pitäisi olla jotta sä tykkäisit ja joista toinen en. Etsi sellainen henkilö joka täyttää jo suoraan ne kriteerisi äläkä painosta toisia mieltymyksiisi.
Hyvä vinkki kaikille. Etsikää sellainen henkilö joka miellyttää! Turha alkaa vinkua että sitä ja tätä pitäisi muuttaa vaikka ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lymyilisit laudeliinan alla?
Olisin ainakin aika liki ja kiinni.
Vierailija kirjoitti:
"Eräälle" auttaakin paljon
Draamalaamat nyt vaan on semmosii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä istuu moni muukin.
Ei minun mielikuvituksessani.
Miksi pitäisi olla saunanlaude, kun olisi mahdollisuus ihan ihmisenä olla lähellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riemuidiootit täällä taas paaluttamassa typeriä mielipiteitään. On aivan käsittämätöntä, kuinka tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa. Ensiksi hölmöyksissään eivät ymmärrä, että jokainen on yksilö ja jokaisen mieli toimii yksilöllisesti, jolloin oman kokemuspankin pohjalta ei voi tietää toisen kokemuksista, ajatuksista ja tunteista. Ja toiseksi nämä tollerot päivästä toiseen tunkittavat typeryksille tyyppillisellä itseluottamuksella näitä hölmöyksiään palstalle.
8 erilaista ihmistä. Ja mitä mielen toimimiseen tulee, se vaihtelee melkolailla kyllä, en pitäisi vakiona ollenkaan sitä. :D
Mistä repäisit 8? Moni tulee aloituksiinkin sivusta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syty pelleilystä 🤡
En ole nyt pelleillyt sulle.
Nyt?
Hoida ihan itse vaan. Ei se että on hyvä jossain tarkoita että pitää kaikkien hommat hoidella.