Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (220)
Kun rakastuu hullun lailla, millä todennäköisyydellä rakastuu persoonallisuushäiriöiseen ja niistä haasteellisimpaan?
Ei niin. Nää kaikki on Sarille.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Haluatko että laitan sunkin nimen?
Eiköhän se hullu rakastuminen kerro enemmän siitä rakastujasta, kuin sen kohteesta.
Sensitiivinen vaaleansinipöksyinen piposaru Rohto kirjoitti:
Sanna, ole myötätuntoinen itsellesi. Niin kuin opetit minulle. <3 Olen itse herkkänä liian kriittinen ja siksi kannan mukanani tunne-ja ajatuskuormaa. Se upottaa minut! Älä upota itseäsi minun mukaani.
Kuten äitini vertasi: Jos toinen käskee sinun hypätä kaivoon itse hypättyään sinne, niin hyppäätkö?
Tiedän sen. Mutta oon myös iloinen siitä että kaikesta kuormasta huolimatta oot rakentanut vahvaa pohjaa itsellesi. Monet ihmiset ei koskaan edes kohtaa omaa todellista itseään. Sä kohtaat kaikkea itsestäsi mielestäni jatkuvasti. Työ jatkuu niin kauan että kaikki kuorma joutuu taipumaan lopullisesti. Hitaasti hyvä tulee ja koko ajan oot mennyt hyvään suuntaan itsesi kanssa. Hyvä sinä. En näe mitään epäonnistumista. Korkeintaan liian isoja paloja kerralla nielastavaksi. Sekin on ok todeta. <3
Joo, paitsi oon se ihminen, joka mahdollisesti kyllä hyppää mutta sähellettyään ensin itselleen jostain valjaat ja ambulanssin numeron valmiiksi ja pikakelattuaan nopeesti läpi "how to jump in wells for dummies"-youtubevideon. Mut joo jätetään kaivot rauhaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii haluatko? Yritän laittaa vain etunimen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se hullu rakastuminen kerro enemmän siitä rakastujasta, kuin sen kohteesta.
Hullua rakastumista ei tarvitse demonisoida, ihan normaali asia. Pointti olikin se, että kun kolahtaa kunnolla, miksei voi kolahtaa sellaisen kanssa, josta voi jotakin tolkullista tulla?
Eihän tää palsta mitään mulle anna. No joo saan välillä kirjoittaa tuntemuksiani kun siltä tuntuu. On tääkin väylä sanoittaa tunteita. Tänään vaan sattuu. En tiedä mitä on edessä. Tiedän vain että odotan sydän auki hyviä asioita tapahtuvaksi.
Hienotunteisuus, sivistys ja kauneus.
Ai täällä oli uus ketju, ainakin 3 tällä hetkellä kai sitten
Osaavat olla hurmaavia ja miellyttäviä. Tietysti sellainen viehättää.
En enää muista mitä kirjoitit siihen viimeiseen viestiisi, mutta muistan että inhosin sitä. Miksi et voinut kohdella minua kuin ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan kaipasit ennen kuin tajusin sut? Tuli aika puskista, kun en ajatellut, että voisit eksyä ketjuun.
Mä jäin kiinni tosi nopeesti. Oisko ollut jotain tyyliin kolmas tai neljäs viestini ketjuun.
Hopan uusi akku paljasti.
Tuliko uusi akku viime vuoden lopulla?
Joo. Ennen paluuta.
Jännä juttu, viestittelin myös viime vuoden lopulla hopan uudesta akusta. Sattumaa varmaa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan kaipasit ennen kuin tajusin sut? Tuli aika puskista, kun en ajatellut, että voisit eksyä ketjuun.
Mä jäin kiinni tosi nopeesti. Oisko ollut jotain tyyliin kolmas tai neljäs viestini ketjuun.
Hopan uusi akku paljasti.
Tuliko uusi akku viime vuoden lopulla?
Joo. Ennen paluuta.
Jännä juttu, viestittelin myös viime vuoden lopulla hopan uudesta akusta. Sattumaa varmaa.
Sivusta
Ei vaan siihen viittaankin.
Välttely ja vetäytyminen on hyväksi ihmisille. Sitten kun ei enää jaksa, nii voi ottaa lihaveitsen ja suikaloida kaulavaltimonsa.
Piposarujen persoonallisuustyypit:
Keltainen ~ Egoistinen
Vaaleansininen ~ Sensitiivinen
Tummansininen ~ Hypertyyminen
Musta ~Epileptoidinen
Vihreä ~ Skitsoidinen
Valkoinen ~ Paranoidinen
Punainen ~ Anti-sosiaalinen
Pinkki ~ Hysteroidinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan.
Vierailija kirjoitti:
S, missä menet?
S(m) menee himassa ja kaipaa M(n) ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S, missä menet?
S(m) menee himassa ja kaipaa M(n) ikuisesti.
Etkö enää uskalla laittaa etunimien kirjaimia?
Ok. Mä luen. Olikohan tää sulta?