Olen INTJ: mestarimieli (mastermind). Olen sinua fiksumpi.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Siis sen Mastermind -pelin voittaja?
Joo, sen Iltalehden nettisivuilla päivittäin vaihtuvan. -ap
Minä olen LGBT+, eli kaiken arvostelun yläpuolella, joten pussaa nännirengastani!
Mieheni on Intj ja myös Mensan jäsen. Jossain asioissa fiksu, toisissa taas ihan täysi uuno. On kai vähän autistinen. Silti rakas.
Jonkun testin mukaan niin olen minäkin, ja olen sitä mieltä etten ole sidottu typerien testien typeriin tuloksiin toisin kuin sinä näytät olevan.
Intj on keksintö. Ao mbti ei ole psykologiseen tieteeseen perustuvaa. Disc analyysikin on mainosmiehen keksintö, jota valitettavasti käytetään. Hulluinta on, että lastentarhoisss.
olen intj bte
Olen minäkin intin käynyt mutta en itseäni kovin fiksuna siltikään pidä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on Intj ja myös Mensan jäsen. Jossain asioissa fiksu, toisissa taas ihan täysi uuno. On kai vähän autistinen. Silti rakas.
Tai todennäköisemmin vika on sinussa joka et vaan ymmärrä muita kuin täsmälleen itsesi kaltaisia, toisin kuin miehesi luultavasti näkee asiat paljon laajemmin.
Olen myös intj, joten miksi harmittaisi?
Sitä paitsi intj:t ovat rationaalisia, eivätkä kehu itseään turhan takia, joten olet feikki.
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi intj:t ovat rationaalisia, eivätkä kehu itseään turhan takia, joten olet feikki.
Ajatukseni jyrähtää kuin tykinlaukaus! Vaatimattomuus sopii keskinkertaisille olioille.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos hän on nouseva leijona, jolla on kuu kaksosissa, eikö se poista pakollisen rationaalisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos hän on nouseva leijona, jolla on kuu kaksosissa, eikö se poista pakollisen rationaalisuuden?
😄
Et ole. Minä olen sinua paljon fiksumpi. Kaiken lisäksi olet skitsofreenikko.