Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä hameesta?

Vierailija
25.04.2026 |

Metsola sunset pleated skirt

Google kertoo kuvan kanssa.

Ostaisitko?

Millaiselle naiselle tuo mielestäsi sopii?

Onko liian nuorekas yli 40v. naiselle?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat karkkivärit, anna mennä vaan! N42

Vierailija
2/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä sopiiko tuo tyyliin kun mulla on enemmän bisnestyyliä ollut tähän mennessä. Toki sitäkin on monenlaista ja monet mainostoimistomne naiset näyttää joltain päikkytädeiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo on liian lapsellinen yli 40-vuotiaalle. Nuoremmalla siis jollain 20-v. näyttää paremmalta. Tietty jos sulla on sama aikuisprinsessatyyli kuin Tuksulla ja oot semmoinen elättänyt blondi niin osta pois!

Vierailija
4/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo sopii sellaisille kalpeille albinon näköisellä platinablondeille tai aidoille punapäille. Aika vaativat jäätelövärit.

Vierailija
5/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään kivan näköinen ja vaikea kuvitella että sopisi kenellekään. Tykkään väreistä, mutta tuo on vaan tylsä. Voisihan siitä kivalla yläosalla saada toimivan, mutta en ostaisi. 

Vierailija
6/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää väristä ja hameen malli tuo mieleen uskonlahkovaatteen joten en ostaisi. En oikein keksi kenen päällä tuo olisi hyvännäköinen.

Vierailija
7/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha kiva. Tuo käy monelle naiselle ja se riippuu ihan siitä minkä kanssa yhdistää. Kiva että kotimaisilta merkeiltä saa välillä muutakin kuin niitä Kaikon tanttamaisia BASICbitckukkakuoseja 

Vierailija
8/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma suoraan sanottuna, mutta eihän mun siitä tarvitsekaan tykätä. Pääasia, että itse tykkäät. Ei ehkä kuitenkaan kannata ostaa, kun kerran muiden mielipidettä kyselet. Mä ainakin ostan sitä mistä pidän ja mikä sopii mulle. En kysele muilta mielipidettä.

N46

Vierailija
9/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iha kiva. Tuo käy monelle naiselle ja se riippuu ihan siitä minkä kanssa yhdistää. Kiva että kotimaisilta merkeiltä saa välillä muutakin kuin niitä Kaikon tanttamaisia BASICbitckukkakuoseja 

Ei todellakaan käy monelle naiselle.

Vierailija
10/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala. En pitäisi vaikka ilmaiseksi saisin. 

Vierailija
11/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LGBTQ kulkueessa ehkä

Vierailija
12/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäseksikäs mummomalli.  Epäseksikkäälle naiselle. Just yli 40v. akalle  siis sopii hyvin. Nuoret naiset käyttää minareita kesällä.

Vierailija
13/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole linkkiä ja määhän en tod. googleta eli et saa mun mielipidettä!

Vierailija
14/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyköistuvan simppelin yläosan kanssa parempi kuin tuollaisen löysän paidan. Tosi epäedustavasti stailattu. Videolla hame näyttää vähän siedettävämmältä kuin valokuvassa. 

Vierailija
15/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo on liian lapsellinen yli 40-vuotiaalle. Nuoremmalla siis jollain 20-v. näyttää paremmalta. Tietty jos sulla on sama aikuisprinsessatyyli kuin Tuksulla ja oot semmoinen elättänyt blondi niin osta pois!

Taidat olla itse aika nuori. Sitten kun täytät itse 40, huomaat ettet edelleenkään halua näyttää pystyynkuolleelta, vaan pidät edelleen sellaisista vaatteista joista pidät. Olivat ne sitten värikkäitä ja liehuvia tai mustaa nahkaa. 

Vierailija
16/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tyköistuvan simppelin yläosan kanssa parempi kuin tuollaisen löysän paidan. Tosi epäedustavasti stailattu. Videolla hame näyttää vähän siedettävämmältä kuin valokuvassa. 

Onko tuossa pelkästään edessä noi laskokset? Outo 

Vierailija
17/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LGBTQ kulkueessa ehkä

Osuva kommentti. Olen samaa mieltä. Tai sitten  hassuttelevaksi vappuhameeksi ja pariksi jotkin Peppi Pitkätossu letit hiuksiin. Vaikea nähdä tuota mitenkään "vakavasti otettavana" vaatteena eli normaaliin arki- tai työkäyttöön soveltuvaksi hameeksi. Sopii siis lähinnä johonkin rooliasuun lapselliselle nuorelle naiselle tai tytölle. 

Vierailija
18/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itse aika nuori. Sitten kun täytät itse 40, huomaat ettet edelleenkään halua näyttää pystyynkuolleelta, vaan pidät edelleen sellaisista vaatteista joista pidät. Olivat ne sitten värikkäitä ja liehuvia tai mustaa nahkaa. 

Kuulostat keski-ikäiseltä, joka jämähtänyt siihen teini-iän tyyliinsä ja kuvittelee edelleen näyttävänsä nuorekkaalta ja trendikkäältä. 😂

Eri

Vierailija
19/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LGBTQ kulkueessa ehkä

Osuva kommentti. Olen samaa mieltä. Tai sitten  hassuttelevaksi vappuhameeksi ja pariksi jotkin Peppi Pitkätossu letit hiuksiin. Vaikea nähdä tuota mitenkään "vakavasti otettavana" vaatteena eli normaaliin arki- tai työkäyttöön soveltuvaksi hameeksi. Sopii siis lähinnä johonkin rooliasuun lapselliselle nuorelle naiselle tai tytölle. 

Vakava ja normaali, siinäpä tavoitetta. Mutta vakavissaan, sivistynyt ihminen ottaa jokaisen lähtökohtaisesti vakavasti riippumatta siitä, mitä heillä on yllään. 

Vierailija
20/45 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hameen malli on kiva mutta värit jotenkin hankalat. Vaikea yhdistää mihinkään, kun lähes kaikki värit näyttävät sen rinnalla liian kovilta. Mutta jos tykkäät ja sopii sinun vaatekaappiisi niin anna mennä. Ei ole mitenkään erityisen nuorekas vaan aika ajaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän