Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Mia on tosi ärsyttävä väittäessään, että

Vierailija
29.09.2008 |

ei muka hauku muita, vaan sanoo vain oman mielipiteensä. Joo, jos kaikki omat mielipiteet ovat negatiivisia asioita muista, niin eikö normaali kotikasvatus ole opettanut, että ihan kaikkea EI sanota päin naamaa vain sen takia, että minä olen minä ja minä olen rehellinen. Ihan sama kun menisin esim. kylään, jossa tarjoilut ovat huonot, niin olenko minä rehellinen ja sanon emännälle suoraan, että "Yäk en syö tota paskaa" vai onko minulla sen verran kotikasvatusta, että syön vähän ja kiitän kohteliaasti, enkä tee asiasta numeroa. Mialla on huono kotikasvatus, koska puhuu epäkohteliaasti vain sen takia, että on itsekäs pikkulikka. Onneksi lähti, en todellakaan pitänyt hänestä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei vaan kestänyt sitä, että talossa oli häntä kauniimpi ja hyvätapaisempi (joka ei mm. piereskellyt estottomasti). Manta ei kestänyt sitä, ja sen vuoksi otti jengin johtajana Cherylin vihan kohteeksi jota sitten porukalla haukuttiin niin seläntakana kuin edessäkin päin.

Vierailija
22/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luehan uudestaan, en puhunut haukkumisesta enkä siitä, että se olisi jatkuvaa, vaan silloin kun ärsyttää/raivostuttaa/suututtaa. Haukkuminen on mielestäni esim nimittelyä ja juuri tuota kultalusikka-juttua. Haukkumista ei mielestäni ole se, että sanoo kaverille, että "voi kun taas raivostuttaa tuo X, kun se teki näin". Se on sitä selän takana puhumista, mikä ei ole sama asia kuin haukkuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla tavalla se tuolla kouluissakin menee, yksi ottaa johtajan roolin siinä kiusaamisessa, ja sitten siihen tulee jotkut mukaan. Hetihän sen näki, kun Manta lähti, että ilmapiiri parani, kun ei enää se pahin kiusaaja ollut paikalla. En ymmärrä miten joku voi puolustella kiusaajia? Koulukiusaajan vanhemmat itse?

Vierailija
24/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätön, syrjäytynyt, oman elämänsä pilannut ihminen, joka katkerana haukkuu niitä, jotka ovat hoitaneet asiansa paremmin.

Vierailija
25/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, no sitten olen ilmeisesti saanut väärän kuvan noista koosteista. Mielestäni on kuitenkin ihan inhimillistä joskus (ja noissa olosuhteissa useinkin) puhua kaverilleen toisesta selän takana ja joskus jopa ymmärrettävää haukkua päin naamaa.

Halusin vain tuoda tällaisen mielipiteen esiin, kun täydelliset av-mammat eivät missään olosuhteissa puhu tuttavistaan selän takana eivätkä hauku ketään (huomaahan sen tällä palstallakin).

Vierailija
26/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lieventävänä asianhaarana nuo olosuhteet ovat kuitenkin vähän erilaiset. Ärsytys on jatkuva, jos näkee samat naamat koko ajan ja puheenaiheetkin vähissä. Jos jonkun naama ärsyttää ei pääse pakoon jne..

Vierailija
27/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sitä paineiden purkamista, kun jonkun käytös alkaa nyppimään 24/7 samassa tilassa olessa. Kukapa ei siihen joskus sortuisi työpaikalla ynnä muualla. Myönnän ainakin siihen syyllisyyteni! Mutta sitä en voi hyväksyä enkä ymmärtää, että sanotaan päin naamaa todella ilkeästi, eikä edes YRITETÄ käyttäytyä tai sopeutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän