Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Mia on tosi ärsyttävä väittäessään, että

Vierailija
29.09.2008 |

ei muka hauku muita, vaan sanoo vain oman mielipiteensä. Joo, jos kaikki omat mielipiteet ovat negatiivisia asioita muista, niin eikö normaali kotikasvatus ole opettanut, että ihan kaikkea EI sanota päin naamaa vain sen takia, että minä olen minä ja minä olen rehellinen. Ihan sama kun menisin esim. kylään, jossa tarjoilut ovat huonot, niin olenko minä rehellinen ja sanon emännälle suoraan, että "Yäk en syö tota paskaa" vai onko minulla sen verran kotikasvatusta, että syön vähän ja kiitän kohteliaasti, enkä tee asiasta numeroa. Mialla on huono kotikasvatus, koska puhuu epäkohteliaasti vain sen takia, että on itsekäs pikkulikka. Onneksi lähti, en todellakaan pitänyt hänestä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minä vain sanon mielipiteeni"

Yritetään antaa hänelle anteeksi, on vielä niin nuori ettei tajua.

Vierailija
2/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoinhan jotkut koulukiusaajat voivat sanoa että sanovat vaan mielipiteitään kun haukkuvat päivittäin jonkun vaatteita tai ulkonäköä. Haloo Mia!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös niistä on puhutta skeidaa seläntakana. Jännä juttu, että miten voikin tulla niin vainoharhaiseksi. Tosiasiassahan siellä oli vaan se niitten tupakkaporukka joka jauhoi paskaa muista. Kukaan muu ei ole siihen sortunut. Se mikä kiinnostaa, on se että miten Mantasta tuli sille porukalle kuin joku puolijumala, miten ne niin palvoo sitä. Vaikka selvää on että Mantan lähdön jälkeen sitä paskanpuhumista oli tosi vähän ja talon ilmapiiri parani ihan mielettömästi. Miten ne ei uskalla sitä tunnustaa että kaikki johtuikin Mantasta.

Vierailija
4/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuo Mantan palvontakin loppuu.

Vierailija
5/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, Mia on vielä lapsi, mutta entä Maria joka hoki samaa ja on sentäs reilusti päälle kolmikymppinen? :D

Vierailija
6/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan menee vähän samaan kastiin kuin se Martina Aitolehden vierailu viime vuoden BB:ssä. "Mä vaan sanon oman mielipiteeni. Mä oon tätä mieltä ja se on sun oma ongelma, jos se sua loukkaa." Kaikkea vain ei yksinkertaisesti voi laittaa sen "oman mielipiteen" piikkiin. Käytöstavat ja toisten huomioon ottaminen olisivat myös suotavia ominaisuuksia.

Vierailija
7/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuvittelee olevansa niin aikuinen ja kypsä. Kannattaisi Mian katsoa itseään nauhalta kymmenen vuoden päästä. Ehkä sitten tajuaa oman käytöksensä lapsellisuuden.

Vierailija
8/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän ihmetyttää tämä tekopyhyys. Eikö teistä kukaan oikeasti koskaan puhu kenestäkään selän takana mitään pahaa? Olen sitten ilmeisesti outo ja aika monet tuttavapiirissänikin. En minäkään koko aikaa läyhää, mutta jos joku oikeasti ärsyttää tosi paljon (niin kuin noissakin olosuhteissa luulisi tapahtuvan), niin kyllä joskus tulee avauduttua oikein kunnolla. Ja jos oikein raivostuttaa niin saattaisi tulla tuollainen "kultalusikka poikittain perseessä" -kommenttikin. No niin, olen ilmeisesti ainoa ja todella lapsellinen.

Vierailija
9/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai joskus joku yksittäinen kommentti saattaa tulla, mutta en hauku jatkuvasti jotain tiettyä ihmistä.

Vierailija
10/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joudutkos yleensä olemaan 24/7 jonkun tietyn ärsyttävän ihmisen kanssa samassa talossa, jossa muutenkin vain kourallinen porukkaa?

Vierailija
11/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joudutkos yleensä olemaan 24/7 jonkun tietyn ärsyttävän ihmisen kanssa samassa talossa, jossa muutenkin vain kourallinen porukkaa?

Vierailija
12/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi kukaan muu ei sorru läyhäämiseen vaan pitää mölyt mahassaan ja ainakin yrittää tulla toimeen?

Vierailija
13/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt miksi ne mölyt täytyy pitää mahassaan, jos oikeasti ärsyttää/raivostuttaa? En ole BB:tä katsonut muuta kuin koosteet, mutta niissä ainakin ne läyhäämiset on mielestäni olleet enimmäkseen esim jonkun riitatilanteen jälkeen, kun väki on mennyt sinne tupakalle purkamaan v***tustaan. Kyllä kai tuo Miiakin aika pitkälle on yrittänyt tulla toimeen.

Vierailija
14/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oli jotenkin Mialta tosi noloa vielä vängätä tuosta "oman mielipiteen" sanomisesta Vapulle suorassa lähetyksessä! Olisi vaan sanonut, että näin taisi käydä, ei ehkä ollut ihan asiallista. Nyt jäi kyllä Miasta aika nakki olo. Ja vielä se, että "ilmapiiri parantunut Marian lähdön jälkeen, mutta ei se kyllä siitä lähdöstä johtunut...." :D

Eli jos puhuu pahaa toisista, niin ei se kyllä ole pelkästään oman mielipiteen ilmaisua, kyllä se on myös muiden arvostelemista.

Vierailija
15/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka totta on että kultalusikka on perseessä poikittain oli osuvasti sanottu.

Cheryll tuo (tunnistaa että on ikään kuin mopsin ja persialaisen sekoitus)

tosi tyhmän oloinen ja itseään esiin tuova joka ärsyttäisi minuakin aivan mielettömästi.

Uskon toki siihen että olisin kyennyt parempaan kommunikaatioon enkä olisi vittua mättänyt joka lauseessa.

Vierailija
16/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Cheryllillä on ihan täysi oikeus olla ihan juuri sellainen kuin on. Tuskin meistäkään mitään parhaita ystävyksiä tulisi, mutta tuollainen haukkuminen ja kiusaaminen on todella väärin.

Ja se Maria nyt oli siinä poistonsa jälkeenkin ihan sanoinkuvaamaton... Toivottavasti sen kaltaiseen ihmiseen en ikinä törmää.

Vierailija
17/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut kertaakaan noille kiusaajille tehnyt yhtään mitään. Päinvastoin, yritti olla ystävällinen. Toisaalta yritän ymmärtää esim. Mantaa. Cheryllhän on kaunis, hyväkäytöksinen, hyvästä perheestä tuleva kiva tyttö, kun taas Manta ei taida olla oikein samoista lähtökohdista. Se on se kateus joka pistää lietsomaan sellaista kummallista vihaa kauniimpaa ja paremmista lähtökohdista tulevaa kohtaan. Uskoisin näin. Että toisaalta ihan inhimillistäkin.

Vierailija
18/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut kertaakaan noille kiusaajille tehnyt yhtään mitään. Päinvastoin, yritti olla ystävällinen. Toisaalta yritän ymmärtää esim. Mantaa. Cheryllhän on kaunis, hyväkäytöksinen, hyvästä perheestä tuleva kiva tyttö, kun taas Manta ei taida olla oikein samoista lähtökohdista. Se on se kateus joka pistää lietsomaan sellaista kummallista vihaa kauniimpaa ja paremmista lähtökohdista tulevaa kohtaan. Uskoisin näin. Että toisaalta ihan inhimillistäkin.

Vierailija
19/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luehan uudestaan, en puhunut haukkumisesta enkä siitä, että se olisi jatkuvaa, vaan silloin kun ärsyttää/raivostuttaa/suututtaa. Haukkuminen on mielestäni esim nimittelyä ja juuri tuota kultalusikka-juttua. Haukkumista ei mielestäni ole se, että sanoo kaverille, että "voi kun taas raivostuttaa tuo X, kun se teki näin". Se on sitä selän takana puhumista, mikä ei ole sama asia kuin haukkuminen.

Vierailija
20/27 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luehan uudestaan, en puhunut haukkumisesta enkä siitä, että se olisi jatkuvaa, vaan silloin kun ärsyttää/raivostuttaa/suututtaa. Haukkuminen on mielestäni esim nimittelyä ja juuri tuota kultalusikka-juttua. Haukkumista ei mielestäni ole se, että sanoo kaverille, että "voi kun taas raivostuttaa tuo X, kun se teki näin". Se on sitä selän takana puhumista, mikä ei ole sama asia kuin haukkuminen.

vaan se oli ihan jatkuvaa, Cheryll ei tehnyt mitään, ja tämä röökiremmi vaan haukkui!! Se ei todellakaan ollut mitään mielipiteiden ilmaisua, se oli kiusaamista!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi