Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ihmiset arvostelee hiljaa mielessään toisten kehoja.

Vierailija
25.04.2026 |

Katsoo et jaahas tolla on vatsamakkarat ja selluliittia, allit roikkuu käsivarsista. Tolla ei oo rintoja ollenkaan ja tosi lyhyt. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan kiinnosta. Katselen kyllä kauniita nuoria tyttöjä arvostavasti.

Vierailija
22/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tee edes havaintoja. Ihmetyttää aina, kun kerrotaan, kuinka kaupoissa  näkee niin paljon ylipainoisia ihmisiä kärryt herkkuja ja epäterveellistä ruokaa ja juomaa pullollaan. Itse en kiinnitä huomiota kumpaakaan, en siis ihmisiin enkä ostoksiin. 

Kuinka et ole jäänyt auton alle kun et havannoi ympäristöäsi mitenkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, tämä on sellainen poliittisesti korrekti pohjoiskorea-ketju jossa ei vääriä mielipiteitä sallita.

Vierailija
24/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Black Swanissa kieltämättä kiinnitin huomiota, kun selkäluut näkyivät näyttelijällä. En oikein pitänyt.

Miksiköhän tämä on sallitumpaa kuin sanoa että kieltämättä kiinnitti huomiota älyttömän lihavaan näyttelijään eikä oikein pitänyt.

Vierailija
25/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oletat kaikkien olevan kiinnostuneita jonkun toisen kehosta ja vaivautuvan miettivän sitä negatiivisesti, koska sinä teet niin? 

Tuolla on paljon parempaakin mietittävää ... 

Niinpä. On sitä paitsi monia sellaisia tilanteita, joissa tuntuisi enemmän kuin absurdilta kiinnittää huomiota ensisijaisesti vastapuolen ulkonäköön. Soitat sairauskohtauksen saaneelle ambulanssin ja ensimmäinen ajatus olisi, että kyllä on ylikasvanut tukka tuolla kohtauksen saaneella ja ensihoitajalla ihan hirveän aknearpiset kasvot. 

Vierailija
26/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tee edes havaintoja. Ihmetyttää aina, kun kerrotaan, kuinka kaupoissa  näkee niin paljon ylipainoisia ihmisiä kärryt herkkuja ja epäterveellistä ruokaa ja juomaa pullollaan. Itse en kiinnitä huomiota kumpaakaan, en siis ihmisiin enkä ostoksiin. 

Kuinka et ole jäänyt auton alle kun et havannoi ympäristöäsi mitenkään?

Sitä varten on liikennesäännöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi