Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ihmiset arvostelee hiljaa mielessään toisten kehoja.

Vierailija
25.04.2026 |

Katsoo et jaahas tolla on vatsamakkarat ja selluliittia, allit roikkuu käsivarsista. Tolla ei oo rintoja ollenkaan ja tosi lyhyt. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Black Swanissa kieltämättä kiinnitin huomiota, kun selkäluut näkyivät näyttelijällä. En oikein pitänyt.

Vierailija
2/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee havaintoja, mutta se ei ole arvostelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaan omasta puolestasi. Minusta ihmisessä epäkiinnostavinta on hänen ulkonäkönsä.

Vierailija
4/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tekee huomioita rodusta. 

Vierailija
5/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:kin on yksi v!tun punkero

Vierailija
6/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Minä en arvostele kenenkään kehoa. Olkoon jokainen millainen sattuu olemaan, se ei kiinnosta niin sitten millään lailla mua.

Vierailija
7/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen hoikka.

Lääkäri tosin arvosteli, ettei minun pitäisi käydä salilla, koska saatan laihtua siitä.

Vierailija
8/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu kategoriaan "kaikki".

Vierailija
9/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oletat kaikkien olevan kiinnostuneita jonkun toisen kehosta ja vaivautuvan miettivän sitä negatiivisesti, koska sinä teet niin? 

Tuolla on paljon parempaakin mietittävää ... 

Vierailija
10/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään näköjään ole tämä kaikki. Ne jolla on huono itsetunto itsellään arvottaa myös muita. 

Vierailija
11/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mimmien muodot tsekataan. Onneksi kummiskin aika korjaa tämänkin ongelman: mummojen mittoja ei arvioida.

Vierailija
12/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee edes havaintoja. Ihmetyttää aina, kun kerrotaan, kuinka kaupoissa  näkee niin paljon ylipainoisia ihmisiä kärryt herkkuja ja epäterveellistä ruokaa ja juomaa pullollaan. Itse en kiinnitä huomiota kumpaakaan, en siis ihmisiin enkä ostoksiin. 

Vierailija
13/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas sinä epävarma itsestäsi. Kannattaisi tehdä asialle jotain.

Vierailija
14/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tee edes havaintoja. Ihmetyttää aina, kun kerrotaan, kuinka kaupoissa  näkee niin paljon ylipainoisia ihmisiä kärryt herkkuja ja epäterveellistä ruokaa ja juomaa pullollaan. Itse en kiinnitä huomiota kumpaakaan, en siis ihmisiin enkä ostoksiin. 

Jos tarkoitat tätä palstaa, niin se on se yksi ja ainoa trolli/hullu, joka noita aloituksia tekee.

Vierailija
15/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohtaan kiinnostavan ihmisen ja juttelemme, en mieti toisen ulkonäköä vaan sitä jutun aihetta ja mitä mielenkiintoista toisella on sanottavana tai mikä hänen fiilis on. Jos nyt on tosi hyvännäköinen, niin vaikea tietysti sitä olla huomaamatta. Kuvista ja telkkarista ihmisiä katsottuna saatan miettiä ulkonäköä. Mutta en pidä siitä, haluaisin siitä tavasta pois.

Vierailija
16/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ajatukset johtuu vallitsevista kauneus ihanteista ja voivat olla kuultuja, mitkä on jääneet jonnekkin aivoihin. Ärysttää kun itse en tykkää arvostella toisten ihmisten ulkonäköä, joten itse en sano ääneen mitään mikä mieleen juolahtaa. Ne on vain ajatuksia eivätkä välttämättä alunperin minun vaan just lukenut tai kuullut jonkun vähemmän käytöstapoja omaavan ilmaisemana. 

Vierailija
17/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ajatuksia ei ole pakko sanoa ääneen vaan se havainnointi on tietojen keräämistä ympäristöstä. Jos joku on esimerkiksi huomattavan ylipainoinen, niin se näkyy hänen olemuksessaan kuten miten hän liikkuu tai miten hän istuu. Tai jos bongaa jonkun näpsäkän näköisen naisen, se voi olla puhdas esteettinen havainto kuten hyvästä säästä nauttiminen eikä sillä pyritä mihinkään.

Vierailija
18/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko se paremmalta selittää se itselle näin. Kyllähän siinä jokainen luultavasti vähän negatiivisesti arvostelevaan sävyyn mielessään "havannoi" kun näkee poikkeuksellisen laihan tai lihavan henkilön.

Vierailija
19/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä minä mieti epämielenkiintoisen ihmisen ruumiinrakennetta, kun en mieti sellaista ihmistä ollenkaan.

Vierailija
20/26 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvostelee vain hiljaa mielessään niin ei siinä ole mitään pahaa, ei se arvostelun kohde osaa lukea toisen ajatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi