Ykkösellä Purra osoittaa tietämättömyyttään
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas!
Siinä lääkäri antaa diagnoosinsa nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin vähällä laittaa telkkarin päälle. Kun näin ohjelmatiedoista kuka siellä on puhumassa nii laitoin radion päälle. Ei jaksa heti aamusta sitä purran valehtelua. Kun miljonääri nalle kehuu sitä niin siitä tietää keiden asiaa sekin muija ajaa.
Nalle on toiminut kansantalouden proffana eli tietänee asioista enemmän kuin tukia vinkuva elätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vähällä laittaa telkkarin päälle. Kun näin ohjelmatiedoista kuka siellä on puhumassa nii laitoin radion päälle. Ei jaksa heti aamusta sitä purran valehtelua. Kun miljonääri nalle kehuu sitä niin siitä tietää keiden asiaa sekin muija ajaa.
Nalle on toiminut kansantalouden proffana eli tietänee asioista enemmän kuin tukia vinkuva elätti.
Nallehan on varsinainen tukia vinkuva elätti itse. Maatilalleen ottaa ilmaista tukea ja muuttaa kirjat Ruotsiin, kun Suomi meinasi verottaa kaiken rahan pois Nalle-ressukan tileiltä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra ei vastannut kysymyksiin vaan kiemurteli puhulla diipa daapa esim. lisääntyneestä lapsiköyhyydestä. Vastuuton nainen.
Suosittelen katsomaan lähetyksen Yle Areenasta vaikka kuinka etoisi, niin ymmärrätte miksi tämä mäkkärin kassa on Suomen huonoin valtiovarainministeri, feikki sellainen.
Aika jännä että esim. Nalle Wahlroos ja monet muut talousosaajat kehuvat Purran taloustaitoja ja näkemyksiä.
Vähemmän yllättäen rikkaat tykkäävät kun saavat enemmän rahaa.
Up