Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ykkösellä Purra osoittaa tietämättömyyttään

Vierailija
25.04.2026 |

Huvittavaa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/46 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairas!

Siinä lääkäri antaa diagnoosinsa nähtäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vähällä laittaa telkkarin päälle. Kun näin ohjelmatiedoista kuka siellä on puhumassa nii laitoin radion päälle. Ei jaksa heti aamusta sitä purran valehtelua. Kun miljonääri nalle kehuu sitä niin siitä tietää keiden asiaa sekin muija ajaa.

Nalle on toiminut kansantalouden proffana eli tietänee asioista enemmän kuin tukia vinkuva elätti.

Vierailija
44/46 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vähällä laittaa telkkarin päälle. Kun näin ohjelmatiedoista kuka siellä on puhumassa nii laitoin radion päälle. Ei jaksa heti aamusta sitä purran valehtelua. Kun miljonääri nalle kehuu sitä niin siitä tietää keiden asiaa sekin muija ajaa.

Nalle on toiminut kansantalouden proffana eli tietänee asioista enemmän kuin tukia vinkuva elätti.

Nallehan on varsinainen tukia vinkuva elätti itse. Maatilalleen ottaa ilmaista tukea ja muuttaa kirjat Ruotsiin, kun Suomi meinasi verottaa kaiken rahan pois Nalle-ressukan tileiltä.

-winner-

Vierailija
45/46 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/46 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra ei vastannut kysymyksiin vaan kiemurteli puhulla diipa daapa esim. lisääntyneestä lapsiköyhyydestä. Vastuuton nainen.

Suosittelen katsomaan lähetyksen Yle Areenasta vaikka kuinka etoisi, niin ymmärrätte miksi tämä mäkkärin kassa on Suomen huonoin valtiovarainministeri, feikki sellainen.

Aika jännä että esim. Nalle Wahlroos ja monet muut talousosaajat kehuvat Purran taloustaitoja ja näkemyksiä.  

Vähemmän yllättäen rikkaat tykkäävät kun saavat enemmän rahaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi