Tilasin pizzan juuri, kinkulla, pekonilla, kebablihalla, pepperonilla ja salamilla. maistuis varmaa sullekin
Kommentit (88)
Usein tulee tyydytettyä itseä samalla kun syön pizzan kinkulla, pekonilla, kebablihalla, pepperonilla ja salamilla. Maidit valutan sitten sohvapöydälle.
Saisin tuosta kauhean ripulin. Olen ozempic -kuurilla.
Vierailija kirjoitti:
Usein tulee tyydytettyä itseä samalla kun syön pizzan kinkulla, pekonilla, kebablihalla, pepperonilla ja salamilla. Maidit valutan sitten sohvapöydälle.
Röyhtäisetkö ja pieraisetko pitkän vetisen pierun ja naurahdat miehekkäästi?
ei maistuis kylläkään, rasvaista ja väsyttävää. ja aina siinä maistuu vaan se pohja jostain syystä.
Karvoja täynnä, olematon hygienia yök.
Tuo on juuri hyvä hiukopala ennen kuin menen sikalaan astuttmaan itseäni 250 kg karjulla.
Vierailija kirjoitti:
ei maistuis kylläkään, rasvaista ja väsyttävää. ja aina siinä maistuu vaan se pohja jostain syystä.
Nuo täytteet voi nauttia myös alateitse niin ei väsytä.
Minä syön perjantai iltaisin vain karkkia ja suklaata 400 grammaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri hyvä hiukopala ennen kuin menen sikalaan astuttmaan itseäni 250 kg karjulla.
Karju haistaa mädän lihan ja kiihottuu täyteen kiimaan. Luvassa kunnon pano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo täytteet voi nauttia myös alateitse niin ei väsytä.
Itsellä laskeutunut peräsuoli haittaa tuota.
Reijo-Sedän pakoputkesta tulee verta.
Terveisin Pikku-Marjukka
Kaikki kommentit (paitsi omani
ja muutama semijärkevä) kuin suoraan
Niuvànniemestä. Jälleen kerran.
Palstan kredibiliteetti on pyöreä nolla.
Pieraistaanko kimppafart sille? x
Ei maistuisi; ainoastaan jos poistetaan se pitsa ja jätetään kinkku, pekoni, kebab, pepperoni, salami ja juusto.
Vierailija kirjoitti:
Pohja eli hh-kuona siinä on se mikä väsyttää, terveelliset päälliset ei väsytä.
AP, tuo pizza on esimerkki siitä kun laittaa liikaa kaikkea hyvää samaan tuotteeseen, niin se lopputulos on ihan p*ska. Pitää olla sopivasti kaikkea erilaista, niin se lopputulos on paljon parempi.
En tykkää pekonista ollenkaan ja salamia laitan vain leivän päälle. Mun pizzaan haluan täytteiksi tonnikalaa, herkkusieniä, aurajuustoa, jalapenoa, punasipulia, paljon valkosipulia ja tuplajuuston.
Kehitysvammaisten asuntolassa huudan kovaa, että haluan syödä paljon hyvää ruokaa. Sellaista kuin pizza, hampurilaiset, makkara, paistetut kananmunat, juusto, kinkku ja ennen kaikkea lihaa. Huudan kovaa, kiroilen, uhkailen, riehun, ruokalassa heittelen tuoleja, rikon ikkunoita, hakkaan nyrkeillä ovia, uhkailen hoitajia, rikon ja heittelen tavaroita, lyön toisia asukkaita, menen toisten asukkaiden huoneisiin rikkomaan tavaroita ja koko ajan kovaa huudan. Yölläkin huudan, riehun, hakkaan asukkaiden ovia nyrkeillä kun en pääse huoneisiin kun ovet ovat lukossa ja käyn yöhoitajan kimppuun huutaen, että tapan kaikki. Olen monta kertaa repinyt hoitajia tukasta ja lyönyt niitä, heitellyt hoitajia tavaroilla ja uhannut tappaa kaikki hoitajat ja asukkaat. Yritän sytyttää asuntolan tuleen, riehun, rikon ikkunoita, heittelen tuoleja ruokalassa ja usein heittelen ruoatkin lattialle. Miksi minulle ei tehdä omia ruokia, vaikka olen jo yli 3 vuotta koko ajan huutanut?