Tilasin pizzan juuri, kinkulla, pekonilla, kebablihalla, pepperonilla ja salamilla. maistuis varmaa sullekin
Kommentit (56)
Valmistin justiinsa kulhollisen salaattia, nippu vihreää,
paprika, kurkkua, ananasta, ja muutama tumma viinirypäle ja ananaksen pala.
Kastikkeen: jonka sekoitin oli oliiviöljyä, kurkumaa, sitruunamehua ja ripaus mustaa pippuria,
ja hieman ananasmehua. Kyllä oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Syö poika syö, me vanhemmat naiset arvostamme kun kupsahdat 62v ja maksat meidän eläkkeet
Ap kuolee ennen viittäkymppiä.
Varo, ap, vähän! Sinultahan tirsuaa kebabia peräsuolestasi!
Muista se litran kossu myös. Ja illan lopuksi hoipu lähimmälle valtatielle/junaradalle nokosille.
Tilasitko oikein kotiin asti. Itse en kyllä kehtaisi.
I maistuis tollaset överitäytteet. Ja on varmaankin jonkun karvakäden tekemä, yök! 🤢🤮
Ei maistuis, ihan liikaa täytteitä. Pizzassa ei kuulu olla kuin maksimissaan kolme täytettä. Tuo on enemmän joku piirakka.
Pekoni on ihan kamalaa, enkä kyllä kebabiakaan ymmärrä pizzassa.ja sitten vielä kinkku, pepperoni ja sakami! Oikeesti? Onko tuollainen pizza jonkun mielestä hyvää? Mun mielestä noita ei sotketa keskenään samaan pizzaan, vaan valitaan yksi. Lisäksi sitten kasviksia ja juustoa. Esimerkiksi pepperoni, paprika, sipuli, oliivi, aurajuusto. Siinä olisi pizza mun makuuni.
Muuten hyvä, mutta tuosta puuttuu mm. ananas
Vierailija kirjoitti:
Ton pizzan nimi on itsemurha.
Satosen erikoinen.
Hyi, ei maistuisi noilla täytteillä.
Jos haluaisin pizzan, mulla on 30 metrin matka hakemaan se pizzeriasta. Hissillä alas ja kadun yli.