Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviiko kenenkään muun 4 vuotiasta nukuttaa?? ov

Vierailija
10.05.2007 |

Meillä pian 4 v neiti ja vaatii että vieressä oltava kunnes nukahtaa. Yritin jo viime kesänä opettaa nukkumaan itse mut väsyin taisteluun. Ukko ei anna huudattaa joten mahdollisuus opetukseen vain ku se poissa.

Eilen pötkötin siel 1 1/2 tuntia kunnes meni hermo...sit ukko meni ja kamala riita meillä.

Meillä ei hetkeäkään yhteistä aikaa, kun yleensä nukahdan tytön viereen ja herättyäni siirryn omaan sänkyyn.

En katso juuri lainkaan telkkaria tästä syystä, teen 3 vuorotyötä hoitoalalla joten pitäis saada hengähtää hetki itsekseni..

Tytön kanssa sovin äsken että menee itse nukkuu, saa palkinnon jos onnistuu, mut tiedän että ukko pilaa kaiken.

Neiti on sille kaikki kaikessa, edellinen jo 24v eikä ole ollu juuri tekemisissä ekan kaa, tähän panostaa liikaakin. Mä en juuri enää mitään neidin syntymän jälkeen=(

Sais painua kuuhun...siis ukko=)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helvetissä sä meet sinne nukuttaan. JOs ukko vastustaa " unikoulua" niin anna sen ukon mennä sinne lapsen viereen kökkiin JOKA ILTA! Eiköhän se ukko siihen joskus tympäänny että joutuu pari tuntia illassa tappeleen ison ipanan kans. Et vaan mene sinne nukuttaan. Neljä vuotias kyllä jo tajuaa, ettei ne vanhemmat mihinkään katoa illan/yön aikana, joten mitään turvattomuutta ei tuu. Yövalo päälle ja ovi raolleen. Sit sen verran pidätte ääntä että muksu kuulee että ootte kotona. Ettekä vastaile sille ku se huutelee tai muutenkaan ramppaa siellä koko ajan. Jos ei ukko tota kestä niin sit on sen asia nukuttaa lapsi vaikka vielä viistoista vuotiaana. Ei kai tossa mitään ongelmaa pitäs olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla