Asuttu miehen kanssa yhdessä 3v. Hän ei ole kertaakaan tänä aikana siivonnut, pessyt pyykkejä tai tiskejä.
Alan väsyä, nyt kun meillä on pieni lapsikin. Miten saan miehen osallistumaan kotiaskareisiin?
Kommentit (96)
Miksi sinä teet kaiken. Kai sulla on suu jolla puhut että mies tekee puolet kotitöistä. Miksi naiset suostuu olemaan tossun alla. Mies on varmaan todella komea ja varakas joten teet kaiken sen takia. Mitään muuta järkevää syytä ei voi olla että nainen suostuu orjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten hän on perustellut sitä, että ei osallistu kotitöihin?
No varmaan käy töissä kun vaimo hoitaa lasta kotona?
Ja sinä siedät tuollaista menoa koska?
M32
Mukavaa asua itsekseen kissan kanssa. Se ei siivoa, sotkee kyllä, mutta annan sille anteeksi koska on niin kaunis.
Hiljaa nainen ja tee sille ukolles ruokaa!
No mikset ole tehnyt heti kättelyssä selväksi että tuollainen lusmuilu ei onnistu? Vaikea enää muuttaa kun on tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei koskaan imuroi tai siivoa. Astiat tiskaa, muuta ei tee. Eipä nuo tee koskaan mitään, sen olen kolmessa pitkässä liitossa todennut. Vapaa-aika kuluu näillä maatessa tai koneella. Alkoi vituttamaan muakin ihan kunnolla, kun ap:n tekstin näin.
Kannattaisi valita mies paremmin. Mieheni on tuolla imuroimassa omaa osuuttaan kun itse kirjoittelen täällä vauvapalstalla. Mieheni tekee pääasiassa ruuat ja osallistuu kaikkiin kotitöihin. Ja turha sanoa että kävi hyvä tuuri. Jos mieheni olisi jossakin vaiheessa osoittautunut laiskuriksi niin olisin heittänyt hänet heti pihalle. Sen verran sisuunnuin oman isäni laiskottelusta että päätin etten ikinä siedä tuollaista.
No lopetat ainakin sen pyykkien pesun. Ja ruuan teet vain itsellesi ja lapsille.
Suoraan kysymykseen suora vastaus, et mitenkään. Se juna meni jo. Joko olet miehesi kotiorja lopun elämääsi tai eroat. Voit vapaasti valita.
Älkää muuttako yhteen näitten kanssa. Lapsetkin voi tehdä, vaikka ei asuisi yhdessä.
Yhden koulutin siihen, että jos aikoo oleskella luonani enemmän, saa myös siivota jälkensä ja jos ei kelpaa, voi painua omaan huusholliinsa. Lopulta käskin senkin pysytellä omassa kodissaan, koska alkoi elää kuin kotonaan tekemättä yhtään mitään kodin hyväksi. Ajatteli kai, että aikaa oli kulunut riittävästi, että voi alkaa vapaamatkustaa.
Kotitöiden jakaminen pitää alkaa sillä siunaamalla hetkellä kun tavarat on kannettu yhteiseen asuntoon. Kolme vuotta myöhemmin on pikkasen liian myöhäistä ulista.
Ihana olla sinkku nainen. Oma tupa. Oma lupa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei koskaan imuroi tai siivoa. Astiat tiskaa, muuta ei tee. Eipä nuo tee koskaan mitään, sen olen kolmessa pitkässä liitossa todennut. Vapaa-aika kuluu näillä maatessa tai koneella. Alkoi vituttamaan muakin ihan kunnolla, kun ap:n tekstin näin.
Vika on sinun miesmaussa. Sohvalla makaava laiska juntti. Kalja-Törppö. Tyyppi esitelty tv:n hääohjelmassakin. Ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Melkein "hyvin keksitty" aloitus.
0/5.
Kukaan ei ole noin juntti nykyaikana.
Vanhat miehet on 🧓👴
Sama aihe, sama aloittaja. Ei enää iske.
Minulta kysyivät töissä muut miehet, että kuka tekee minun evääni. Vastasin, että minä itse tietenkin. Tuli hämmentynyt hiljaisuus ja sen jälkeen ihmettelyä, että kyllä heillä puolisot laittaa. Ihanko oikeasti eivät osaa aikuiset miehet edes eväitään tehdä? Tai sitten jos pyyhin pöytiä tai tiskaan astioita, niin tulee kuittailuja, että onko susta tullut joku talon emäntä täällä? Hehheh.
Hohhoijaa.
Naiset tuorestavat näitä legendojaan ja uskottelevat toisilleen. Turhaa touhua, joka ei johda mihinkään. Lisäävät korkeintaan kiukkua monella tapaa.
Ja piti sitten lapsikin tuollaisen kanssa tehdä? 🤨
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä tiedossa, kun muutitte yhteen?
Tapailin joskus nuorena miestä, jonka asunnossa leijaili pölyä. Hän sanoi, että äiti tai sisko tulee lopulta siivoamaan, joten hän ei edes viitsi siivota. Ymmärsin roolini tulevaisuudessa ja kiinnostus hävisi nopeasti.
Samoin kävin treffeillä ammatillisesti priiman kanssa, oli kaikin puolin ok.
Seksikin oli hyvää.
Sitten yhdellä treffeillä kertoi kuinka äitinsä siivoo ja antaa rahaa. Nelikymppiselle miehelle joka tienaa oikein hyvin!!
En päässyt siitä yli ja lopetin suhteen.
Jos molemmat käyvät töissä ja asuvat kaupunkiasunnossa, niin miten ne miesten ja naisten työt kotona muka eroavat toisistaan? Pitäisikö sen miehen vain rassata autoaan päivästä toiseen?