Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffisovelluksista/deittisivustoista kokemuksia?

Vierailija
24.04.2026 |

Mulla on huonoja kokemuksia, käytöstavattomia ja ihteensä vain ajattelevia tyyppejä tullut liikaa vastaan, näin lievästi sanotusti,jotkut varmaan jotain mielenterveys/muuten vinksataneita tapauksia. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vastavuoroisuutta juttelussa ja aitoa kiinnostusta myös on monella kadonnut. Ap

Jouduin vähän vahingossa yhteen miesten ryhmäkeskusteluun osalliseksi ja sama ilmiö on havaittavissa sielläkin ihan miesten kesken. He eivät jotenkin vaan kykene vuorovaikutteiseen keskusteluun, hädin tuskin vastaavat jos heiltä kysyy jotain suoraan. Sellaista satunnaista röh röh -läppää jos laitetaan niin sitten saattaa joku reagoida. Adhd-lääkityksellä oleva mies reagoi, mutta ei senkään reaktiot keskustelua mitenkään edistä. Ihmeellinen ilmiö. Ihan kuin olisi joku supervoima kyetä tuottamaan puhetta ja vastata siihen puheella.

Vierailija
22/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Tinderissä 3,5 vuotta ja tänä aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja näistä 1/3:sta, joille minä annoin pakit, osa oli sellaisia, että ei hekään olleet kiinnostuneita minusta parisuhdemielessä.

Eli minun kokemukseni mukaan miehet ovat tosi nirsoja kumppaninvalinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan totta on se että miehissä korostuu todella asiattomat ja huonot käytöstavat seuranhaussa. 

Vierailija
24/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Tinderissä 3,5 vuotta ja tänä aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja näistä 1/3:sta, joille minä annoin pakit, osa oli sellaisia, että ei hekään olleet kiinnostuneita minusta parisuhdemielessä.

Miksi olet mennyt treffeille niin nirsojen miesten kanssa? Minä olisin valmis kokeilemaan suhdetta kunhan nainen vain on siedettävän näköinen ja normaalipainoinen.

Vierailija
25/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas muuten tällainen, että mistä sama henkilö löytää sinut aina uudestaan ja uudestaan, jonka on poistanut? Etsiikö se vain niin kauan kaikki läpi, kunnes löytää? Kuulostaa aika friikiltä.

Vierailija
26/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet mennyt treffeille niin nirsojen miesten kanssa? Minä olisin valmis kokeilemaan suhdetta kunhan nainen vain on siedettävän näköinen ja normaalipainoinen.

Mistä mä olen voinut tietää, että nämä miehet ovat nirsoja? Moni ihan tavallinenkin mies on antanut minulle pakit.

Vierailija
27/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli sama juttu vuosia sitten. Jotkut olivat älyttömän läskejä kaiken lisäksi..........parikin taisi olla.......ja kaikki yhtä samaa valehtelijaa ! Kaikki valehtelivat jostakin. Ja oli noloa, että ainakin yks kuulemma kesäkuussa -77 kaksosten merkeissä maailmaan tullut läski (silloin !!), niin häntä ei haitannut, et naisella olisi jo valmiiksi omia lapsia. Sellainen on aika typerää. Kukaan ei halua kasvattaa muiden lapsia ! Musta lapsien omat vanhemmat pitäisi pakottaa olemaan naimisissa keskenään. Aina. 

Muutaman kerran kävimme parin kans (erikseen) Oulun Nallikarin edenissä, nyt ne aikoo kuulemma avata sen uudestaan ens vuoden alusta.....niin, olimme siellä uimassa, ja yks oli siellä jopa yötä......ja moni muu on valehdellut esim, että sen äiti on sairaalassa yms, ettei se nyt pääse treffeille, vaikka sillähän on se kirottu puhelin olemassa, sillä voi lähettää viestin tai soittaa ! Ja mä tiesin heti, että se kaikki oli täyttä valhetta. Siks en enää luota sellaisiin. 

Vierailija
28/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul oli sama juttu vuosia sitten. Jotkut olivat älyttömän läskejä kaiken lisäksi..........parikin taisi olla.......ja kaikki yhtä samaa valehtelijaa ! Kaikki valehtelivat jostakin. Ja oli noloa, että ainakin yks kuulemma kesäkuussa -77 kaksosten merkeissä maailmaan tullut läski (silloin !!), niin häntä ei haitannut, et naisella olisi jo valmiiksi omia lapsia. Sellainen on aika typerää. Kukaan ei halua kasvattaa muiden lapsia ! Musta lapsien omat vanhemmat pitäisi pakottaa olemaan naimisissa keskenään. Aina. 

Muutaman kerran kävimme parin kans (erikseen) Oulun Nallikarin edenissä, nyt ne aikoo kuulemma avata sen uudestaan ens vuoden alusta.....niin, olimme siellä uimassa, ja yks oli siellä jopa yötä......ja moni muu on valehdellut esim, että sen äiti on sairaalassa yms, ettei se nyt pääse treffeille, vaikka sillähän on se kirottu puhelin olemassa, sillä voi lähettää viestin tai soittaa ! Ja mä tiesin heti, että se kaikki oli täyttä valhetta. Siks en enää luota sellaisiin. 

Siis niinku mitä??

Vierailija
29/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää mietityttämään se et kun randomit heput haistattelee ja solvaa vaikka miksi, niin mikä niillä henkilöitä oikein riivaa? 

Vierailija
31/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran ja se riitti. Meni se vähäinenkin joskus ollut usko ihmisiin, tai miehiin ainakin. Ei kiitos enää ikinä. 

Vierailija
32/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
33/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

L

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi