Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffisovelluksista/deittisivustoista kokemuksia?

Vierailija
24.04.2026 |

Mulla on huonoja kokemuksia, käytöstavattomia ja ihteensä vain ajattelevia tyyppejä tullut liikaa vastaan, näin lievästi sanotusti,jotkut varmaan jotain mielenterveys/muuten vinksataneita tapauksia. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä enää edes kokeile mitään sivustoja, mulle riitti se käytös siellä. Ap

Vierailija
2/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffit.fi:stä löydät tasoistasi seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos, ap

Vierailija
4/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kokemusta täälläkin! 

Vierailija
5/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulta kysyttiin? Taidat itse tarvita sieltä seuraa. 

Vierailija
6/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus yhdessä treffisivustossa vuosia sitten, ja huh huh mitä tekstiä sieltä tuli ties kuinka monelta henkilöltä - silloin mietin, että onko nuo henkisesti sekaisin olevia. En jostain kumman syystä pitkään ollut sivustossa jäsenenä. 

Vierailija
7/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus yhdessä treffisivustossa vuosia sitten, ja huh huh mitä tekstiä sieltä tuli ties kuinka monelta henkilöltä - silloin mietin, että onko nuo henkisesti sekaisin olevia. En jostain kumman syystä pitkään ollut sivustossa jäsenenä. 

Hauskimpia hetkiä oli itsellä Valo sovelluksessa, kyllä sai nauraa.

Vierailija
9/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että aihetta alapeukutetaan? Ihan hyvä aihe. Itsellä ei ole kyllä kokemusta netti seuranhausta, mutta en yhtään epäile ettei kaikenmaailman hiihtäjiä ei mukamas olisi. 

Vierailija
10/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti itse lähteä eräästä sivustosta, kun alkoi tulla kaikenlaisia törky viestejä miehiltä, milloin minut käskettiin muuttamaan heti kirosanojen kera jonnekin hevonkuuseen emännäksi tai mouruttiin sänky seuraa täksi yöksi, että olisi pitänyt tulla taksilla 200km päähän settejä. 

Vierailija
11/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun piti itse lähteä eräästä sivustosta, kun alkoi tulla kaikenlaisia törky viestejä miehiltä, milloin minut käskettiin muuttamaan heti kirosanojen kera jonnekin hevonkuuseen emännäksi tai mouruttiin sänky seuraa täksi yöksi, että olisi pitänyt tulla taksilla 200km päähän settejä. 

Kamala kokemus, ap

Vierailija
12/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkäset miehet alapeukuttaa 🤣 

Vierailija
13/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat tietää? Itse ollut noissa jo yli 10 vuotta ja pääasiassa miehet hakevat seksiä, tisuliinia tai ovat ns. poikasasteella ajatuksella että panevat naista 2v ja sitten lapset tulille 50/50 liittoon, jonkun reseptin mukaan jonka kuvittelevat olevan reilu ja nykyaikainen. 

Lisäksi törmännyt petosrikollisiin ja kuullut tarinan missä nainen tuli väkivaltaisesti ryöstetyksi.

Kerran epäilen että minua yritettiin jujuttaa mukaan johonkin seks.hyväksikäyttörinkiin tai saada minusta kuvia, mitä myydä ties minne pervosivustoille (jenkki mies).

Iso osa peittelee sitä jos heillä on lapsia, koska tietävät että lähes kukaan nainen ei halua panopiiaksi miehelle, jolla on jo perhe. Yksi nainen todennut huonoksi niin se oli vähän niinkuin siinä sitten, varsinkin jos jää roikkumaan kuitenkin niihin lapsiin. 

Niin joo ja sitten yksi segmentti ovat myös kodittomat/rahattomat miehet, nämä ovat pahimpia romanttisia lurittelijoita. Kuu luvataan taivaalta kunnes paljastuu velat, luottotiedottomuus, ym. Empatiaan vedotaan vailla ymmärrtystä, että parisuhde ei ole hoivasuhde vaan siinä pitäisi miehen olla luotettava henkilö, jonka varaan nainen voi äitiydessään luottaa.

Toinen ääripää ovat pleijerit ja gigolot, joilla joko on jo suhde tai ei ole, mutta katsovat olevansa "polyamorisia" eli siis sitoutumiskyvyttömiä, impulssikontrollittomia apinoita

Vierailija
14/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on niin vaikeaa??

Itselläni oli Tinderissä simppeli ja suora profiili:

"En hae avioliittoa enkä tyhjänpäiväisiä deittailuja. Olen valmis sexiin jos olemukseni kiinnostaa. En käytä kondomia."

Suoraa ja rehellistä, eikö? Ja toimii...

-M59-

Vierailija
15/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia on, ei kukaan täysijärkinen ala vissiin haukkumaan ventovierasta ihmistä ties miksi, kun joku asia ei miellytä..? 

Vierailija
16/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä että 0% miehistä on suhtautunut pakkeihin hyvin. Sen myötä alkaa aina passiivisaggressiivisuus, manipulaatio, haukkuminen, arvostelu tai joku muu ihmeellinen hyökkäys. Jos sanot miehelle, että haluat tutustua kaverina tai esim. olla pelkkä kaveri koska hänellä on jo lapsia, niin mies suuttuu tästäkin. Käytännössä miehet kuvittelevat, että jos hän haluaa sinua seksuaalisesti, sinäkin haluat häntä ja jos et, suuttuu. Ja tuo, että ei ole valmis olemaan edes tuttu/kaveri jos et anna pillua kertookin sitten jo kaiken siitä, millaisia ihmisiä ovat ja miten naiset näkevät

Kerran tuli yksi mies, joka sanoi että voimme olla platonisia kavereita, sillä toimimme samalla ammattialalla. Mutta keskustelu ei edennyt mihinkään, sillä miesten keskustelutaidot ja kiinnostus vuorovaikuttaa naisten kanssa jos nainen ei anna pillua on luokkaa nolla

Eli käytännössä jos haluat PANNA TUNTEMATTOMIA niin hyvä paikka, muuhun käytännössä kelvoton, sillä mies haluaa panna sinua heti ja saa taapero tantrumit jos et suostu :D

Vierailija
17/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut maksullisilla treffisivustoilla, mutta niissä ei voi vastata viestiin ilman maksamista. Enkä aio maksaa tuollaisesta palvelusta. Olen yrittänyt etsiä saman henkilön ilmaisilta deittisivustoilta, ja lähettää siellä viestiä.

Vierailija
18/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä on käytöstavat ihan hukassa, kun sillä itse miehellä on pano mielessä, niin se jotenkin kärventää yleiset käytöstavat alas. Ap

Vierailija
19/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastavuoroisuutta juttelussa ja aitoa kiinnostusta myös on monella kadonnut. Ap

Vierailija
20/32 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä on käytöstavat ihan hukassa, kun sillä itse miehellä on pano mielessä, niin se jotenkin kärventää yleiset käytöstavat alas. Ap

Kyllä. Kun veri pakkautuu alapäähän ja aivoissa menee päälle liskoaivotoiminto siittää, mikään muu aivoalue ei toimi. Ihan näin simppeli selitys

Sekään ei auta, että jos mies on kiinnostunut sinusta sen jälkeen kun pallit ovat tyhjät, ellei hän hyväksy naiseutta erilaiseksi kuin mieheyttä. Ihan liian moni etsii naisesta pillullista mieskaveria/koiraa, joka juoksentelisi hänen harrastuksissaan. Naisen harrastukset eivät kiinnosta eikä niitä tueta. Mies on itsekäs ja puupää, eikä nainen saa tästä mitään iloa, jos mies ei laita pöytään rahaa (kiltisti pyytämättä). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi