Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt puhuu Vuosaaren tyttöjengin uhreiksi joutuneet vanhemmat suunsa puhtaaksi

Vierailija
24.04.2026 |

On kyllä aika hurja meno siellä. Jokainen tyttö on potentiaalinen tyttöjengin uhri:

Kommentit (192)

Vierailija
21/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi on täysi vitsi. 

Mä murjon nää tytöt tavatessani. On laillinen pippurisumute ja iso, reaktiivinen koira. 😊

Niin vissiin. Hirveetä uhomista netissä ja se siitä. Aika pitkään ovat saaneet jatkaa ja tapauksia oli ainakin kymmen videon mukaan ja varmasti enemmän.

Vierailija
22/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katsotte videon niin siinä haastatellaan myös mahdollisen tekijän vanhempia.

En todellakaan katso mitään paskaa mitä tuo videon tekijä tekee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hankit pippurisumutteen? 

Vierailija
24/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta lopettaa p*rseilyn

Vierailija
25/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertooko vanhempi videolla etnisyyden🤔

Sehän tietenkin on oleellisin asia. Ei sillä ole väliä että ihmisiä pahoipidellään. Ei myötätuntoa heille. Pääasia että saa öyhöttää.

Sanos muuta. Onko niin että jos tekijät olisi kantasuomalaisia se ei kiinnostaisi samalla tavalla.. 

Vierailija
26/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentolisumutteita myydään esim. retkeilykaupoissa. Mulla on onnekseni lupa kantaa pippurisumutetta työni puolesta. 

Vierailija
27/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pitäisi olla peruste koko perheen karkotukselle. Notaari Siiri Sinnemäki tekee varmaan mielellään karkotuspäötöksen.🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
28/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin jo kuvitella miten tämän palstan persut saisi jopa 11-vuotiaalta tytöltä pataan😂😂

Vierailija
29/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi on täysi vitsi. 

Mä murjon nää tytöt tavatessani. On laillinen pippurisumute ja iso, reaktiivinen koira. 😊

Niin vissiin. Hirveetä uhomista netissä ja se siitä. Aika pitkään ovat saaneet jatkaa ja tapauksia oli ainakin kymmen videon mukaan ja varmasti enemmän.

Koskelan pojillekin uhottiin sitä ja tätä, mutta kukaan ei ole tehnyt mitään. 

Eiköhän nämä nettiuhoajat ole nähty. Kuka noihin enää uskoo. Voimafantasioita. 

Vierailija
30/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentolisumutteita myydään esim. retkeilykaupoissa. Mulla on onnekseni lupa kantaa pippurisumutetta työni puolesta. 

Ainoastaan työtehtävissä arvon persu.

- alalla itsekin, ei persu

Vierailija
31/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertooko vanhempi videolla etnisyyden🤔

Sehän tietenkin on oleellisin asia. Ei sillä ole väliä että ihmisiä pahoipidellään. Ei myötätuntoa heille. Pääasia että saa öyhöttää.

Sanos muuta. Onko niin että jos tekijät olisi kantasuomalaisia se ei kiinnostaisi samalla tavalla.. 

Niin se on. Ei nämä öyhöt välitä ihmisten hädästä. 

Vierailija
32/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä tapahtuu kamalaa alistamista ja väkivaltaa näitä uhreja kohtaan. Valitettavasti luulen, että tämä loppuu vain, mikäli paikalliset tytöt ja pojat ryhtyy fyysiseen vastarintaan näitä tekijöitä kohtaan. Ihan mitä vaan ei pidä sietää.

Vierailija
33/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä tästä puhumisesta on/on ollut?

Vierailija
34/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HELLsinki🤢🤢🤢

Ihanaa elämää kaatopaikalla!

Sieltä Rääkkylästä käsin on vaikea hahmottaa Euroopankin mittakaavassa vain keskikokoista kaupunkia. 

Täällä on ihan toisenlaisiakin paikkoja kuin Itä-Helsingin kurjimmat kolkat.

Vierailija
35/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyttö on potentiaalinen uhri? Käsitin, että vain kantiksia mukiloi. Pellavapäät tulilinjalla.

No ainakin tossa videossa haastatellut vanhemmat sanoo, että näin se on. Vain valkoihoisia tyttöjä ja poikia pahoinpidellään.

Tottakai vain valkoisia koska nokikeppivanhemmat tulisi vetämään nekkuun. Suomilainen vain hiljaa nurkuu.

Suomalaiset mahtailevat vaan netissä ja oikeesti ollaan lampaita tosi tilanteissa. Nuollaan vaan nyt kiltisti ne kengänpohjat.

Vierailija
36/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministien hiljaisuus tässä kummastuttaa eniten. Tarkoittaako hiljaisuus sitä että tyttöjen harjoittama väkivalta on heistä ok?

Vierailija
37/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valkoinen isokokoinen äijänköriläs ja käyn joka yö vuokissa työkeikalla. Myös viikonloppuna.

Siinä alepassa käyn eväitä hakemassa ja siellä on erittäin kirjava etninen edustus niin myyjissä kuin asiakkaissa.

Hunnutettu tyttö moikkaa iloisesti suomeksi joka yö, Kaupan edustalla iskettiin läppää minä,musta ja lähi-idän poppoo ihan suomeksi. Myin heille pari kartsaa spaddua ja isketiin nyrkit vastakkainen ja toivoteltiin hyvät viikonloput. 

Vierailija
38/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin jo kuvitella miten tämän palstan persut saisi jopa 11-vuotiaalta tytöltä pataan😂😂

Ei tuo tyttöporukka varmaan puoluekantaan katso. Ja mitä itse tekisit, jos huomaisit, että useammalla tytöllä on veitsi kädessään? Yksi isku kaulaan tai rintaan voi olla kuolettava. 

Vierailija
39/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, nuoret, aikuiset... koko yhteiskunta on sekaisin!

Vierailija
40/192 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä tästä puhumisesta on/on ollut?

Wt-kansanosa sai mölistä netissä. Eipä juuri mitään hyötyä siis. Helsingin hyvillä alueilla aihe ei trendaa. Sori siitä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme