Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairauslomalla ja törmäsin työkaveriini kahvilassa

Vierailija
24.04.2026 |

Ja hän "käräytti" mut esihenkilölle :D Jestas miten typeriä ihmiset voikaan olla.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet omailmoitussaikulla vaikka oksennustaudin tai flunssan vuoksi, mutta sinut nähdäänkin yökerhossa bilettämässä täysissä sielun ja ruumiin voimissa, niin voiko esihenkilö sanoa jotain?

Yhdenkään työkaverin ei pitäisi edes tietää mistä syystä joku on pois töistä, saati sitten jotain tarkempia diagnooseja.

Ei, mutta jos/kun esihlö tietää?

Vierailija
22/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet omailmoitussaikulla vaikka oksennustaudin tai flunssan vuoksi, mutta sinut nähdäänkin yökerhossa bilettämässä täysissä sielun ja ruumiin voimissa, niin voiko esihenkilö sanoa jotain?

Jos pomolla herää epäilys saikkujen väärinkäytöstä tai huoli esim. alkoholiongelmasta saikkujen taustalla, niin kyllä siitä voi joutua kolmikantakeskusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdenkään työkaverin ei pitäisi edes tietää mistä syystä joku on pois töistä, saati sitten jotain tarkempia diagnooseja.

istut bikineissä/ uikkareissa paljussa drinkkilasi/kaöjapullo kourassa, luulis että 

kellot kilisee!

Paitsi jos on koppavika!

Vierailija
24/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tapauksessa voi. Mutta lähtökohtaisesti sairausloma ei kuitenkaan edellytä kotiin lukkiutumista.

Vierailija
25/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

istut bikineissä/ uikkareissa paljussa drinkkilasi/kaöjapullo kourassa, luulis että 

kellot kilisee!

Paitsi jos on koppavika!

Miten siis bikineistä ja drinkkilasista voi päätellä poissaolon syyn?

Vierailija
26/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt risteilylläkin saikulla. Joku kalkkunahan siitä meni kitisemään pomolle, kun somesta näki missä olen. Pomo kuitenkin tiesi saikkuni syyn ja vähät välitti. Kuten kuuluukin.

Vierailija
27/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kerran vuoden sairaslomalla. Olisiko pitänyt istua vain kotona?

Vierailija
28/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin pimeitä ihmisiä oikeasti olemassa? Eri asia, jos näkee saikkulaisen viipottamassa jossakin yökerhossa siihen aikaan, kun pitäisi olla yövuorossa.

Vierailija
29/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä osallistuin työpaika  pikkujouluihin saikulla. Ranne murtunut, töitä en voi tehdä ilman toista kättä, mutta kaikkea muuta kyllä.

Vierailija
30/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noin pimeitä ihmisiä oikeasti olemassa? Eri asia, jos näkee saikkulaisen viipottamassa jossakin yökerhossa siihen aikaan, kun pitäisi olla yövuorossa.

No tuokin riippuu sairausloman syystä. Ei jollakin kuukausien sairauslomalla tarvitse kotona vain istua.

Vierailija
31/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään voi erottaa työstä juorun perusteella. Eikä työkaverille tarvitse perustella sairausloman syytä.

Mun työkaveri oli uupumisen takia pari kuukautta saikulla. Palasi töihin ruskettuneena, kun oli viettänyt viikon Turkissa. Ei siinä mun mielestä mitään ongelmaa ollut, kun uupumus oli väistynyt ja hän taas työkuntoinen. 

Vierailija
32/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään voi erottaa työstä juorun perusteella. Eikä työkaverille tarvitse perustella sairausloman syytä.

Mun työkaveri oli uupumisen takia pari kuukautta saikulla. Palasi töihin ruskettuneena, kun oli viettänyt viikon Turkissa. Ei siinä mun mielestä mitään ongelmaa ollut, kun uupumus oli väistynyt ja hän taas työkuntoinen. 

Minä menin uupuneena kolmen viikon kylpylälomalle, johon kuului kaikki ateriat ja pari hoitoa päivässä. 

Vierailija
33/33 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairauslomalla saa olla kahvilassa, saa käydä teatterissa ja matkustaa. Ei työkaveri voi tietää, minkä takia olet sairauslomalla.

Vain silloin, kun on lääkärin todistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi