Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nussiminen ei tunnu miltään enkä saa orgasmia.

Vierailija
24.04.2026 |

Levitän tottumuksesta pari kertaa viikossa reiteni. Mies työntää kalunsa pilluuni, pumppaa kymmenisen minuuttia ja laukeaa. En koe mitään nautintoa enkä saa orgasmia

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kanssa ällöttää koko seksi. Äijä painaa menemään, sitten norpahtelee. Mun pitää saada vehje nousemaan. Ja taas jatkas puhisemistasn. Toivon vain, että saa nyt hemmetti jo. 

Miksi ihmeessä te olette yhdessä?

Vierailija
42/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko huonot lantionpohjan lihakset vai muuten vaan haluton nainen? Mulla oli yksen lapsen jälkeen ongelma tuossa Ekassa, seksi ei tuntunut miltään. Tosin ei kukaan valittanut. No kumppaneita ei montaa ollutkaan mutta silti. Sittemmin löysin lantionpohjan lihas treenin tärkeyden ja vaikka kaks lasta lisää nykyään niin nyt on siellä täysin päinvastainen tilanne. Ja muutenkin halut kasvanut niin nautin seksistä todella paljon ja miehet nauttii kun haluaa aina nähdä uudestaan ja uudestaan ja kiimaisena huokailee korvaan kuinka ihanalta ja hyvältä tunnun. Orgasmia en panossa saa vaikka nauttia tunnin tai yli putkeen mutta se ei mua haittaa ku saan helposti muuten ja nautin vaan paljon panemisesta.

Miehet nauttii, ja lapsiakin on? Saatko kelan tukia lapsille ja itselles?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en kysy tuomitakseni vaan oikeasti uteliaisuudesta. Miksi nainen suostuu tuohon ja miksi tai millainen mies haluaa panna halutonta?

Jos minusta ei tunnu siltä, että oikeasti himoitsen sitä kullia niin ei sitä laiteta lähellekään pilluani. Ymmärrän jos mies on henkisesti väkivaltainen ja koet, että kieltäytymisen hinta on liian raskas jos tulee arjen vaikeuttamista ja ahdistavia tilanteita tai reaktioita, mutta ole kiltti ja mieti eroa siinä kohtaa :( 

Pidän itseäni onnekkaana, etten ikinä ole joutunut tuohon tilanteeseen, enkä tajua miksi tälläkin alustalla on niin normalisoitua ja jopa toivottavaa että nainen "antaa" vaikkei oikein huvita tai jopa sairaana, koska se on muka rakkautta. Tiedän kokemuksesta, että mieheni ei edes suostuisi panemaan minua jos makaan apaattisena ja innottomana paikallani vaikka väsymyksen takia. Vaikka olisin märkä. Se ei kerro kaikkea että yhdyntä fyysisesti "onnistuu". 

Vierailija
44/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät usko yksinkertaista asiaa, etteä naiset eivät vaan saa panossa (useimmat) koska se klitoris jää vaille kosketusta. MIksi jankkaatte tätä paskaa, että kun olette jotenkin viallisia tai muuta. Laupias. 

Ålä taas puhu potaskaa. Kyllä nainen saa klitorikselleen painetta hierontaa yhdynnässä, jos nainen vain on aktiivinen ja osaa käyttää lantiotaan. Mutta jos makaa kuolleena ja odottaa ihmettä, niin ei saa. Naisesta itsestä kiinni.

Vierailija
45/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko huonot lantionpohjan lihakset vai muuten vaan haluton nainen? Mulla oli yksen lapsen jälkeen ongelma tuossa Ekassa, seksi ei tuntunut miltään. Tosin ei kukaan valittanut. No kumppaneita ei montaa ollutkaan mutta silti. Sittemmin löysin lantionpohjan lihas treenin tärkeyden ja vaikka kaks lasta lisää nykyään niin nyt on siellä täysin päinvastainen tilanne. Ja muutenkin halut kasvanut niin nautin seksistä todella paljon ja miehet nauttii kun haluaa aina nähdä uudestaan ja uudestaan ja kiimaisena huokailee korvaan kuinka ihanalta ja hyvältä tunnun. Orgasmia en panossa saa vaikka nauttia tunnin tai yli putkeen mutta se ei mua haittaa ku saan helposti muuten ja nautin vaan paljon panemisesta.

Miehet nauttii, ja lapsiakin on? Saatko kelan tukia lapsille ja itselles?

Mikä oli ongelma? Kyllä mä nautin myös itse. Ja Kelan tukia en ole ikinä hakenut, olen ihan itse työllä ansainnut kaikki rahani. Ja kaikki kolme lasta on ihan yhdelle ja samalle miehelle suunnitellusti syntynyt.

Vierailija
46/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät usko yksinkertaista asiaa, etteä naiset eivät vaan saa panossa (useimmat) koska se klitoris jää vaille kosketusta. MIksi jankkaatte tätä paskaa, että kun olette jotenkin viallisia tai muuta. Laupias. 

Ålä taas puhu potaskaa. Kyllä nainen saa klitorikselleen painetta hierontaa yhdynnässä, jos nainen vain on aktiivinen ja osaa käyttää lantiotaan. Mutta jos makaa kuolleena ja odottaa ihmettä, niin ei saa. Naisesta itsestä kiinni.

Oletko nainen? Haluatko antaa vinkkiä lähes kokemattomalle naiselle, miten liikun/liikutan lantiotani yhdynnän aikana, ettei tarvii käsillä hieroa klitorista tai käyttää mitään leluja? :D 

-eri

Vierailija
47/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sun vaimo ei saa ja syy tietysti vaimossa!

Vierailija
48/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis en kysy tuomitakseni vaan oikeasti uteliaisuudesta. Miksi nainen suostuu tuohon ja miksi tai millainen mies haluaa panna halutonta?"

En ole ap, mutta haluan ja rakastan miestäni. Olen todella märkä, mutta seksi ei tunnu miltään ja en saa orgasmia, en yjsin, yhdessä, leluilla mitenkään. Ei vaan ole tuntoa alhaalla. Mutta mielelläni annan nautintoa miehelleni.

Vierailija
49/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö tulee seksuaaliseksi naiseksi puberteetissaan, keskimäärin 12v ikäisenä, jolloin hänen elimistönsä alkaa tuottamaan naissukuhormoneja. Nainen menettää seksuaalisuutensa täysin mummoutuessaan menopaussissaan, keskimäärin 50v iässä, mutta oireet alkavat keskimäärin 5 vuotta sitä ennen, kun hänen elimistönsä lakkaa tuottamasta naissukuhormoneja.

Höpö höpö.

N68

Vierailija
50/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vika, eikä ole miehen vika. 

En vain tunne mitään, enkä saa orgasmia.

Paljonko menee psyykenlääkkeitä?

Ajattelin ihan samaa, käyttääkö ap ja nämä muutkin haluttomuuttaan tai tunnottomuuttaan valittavat naiset jotain mielialalääkkeitä? Niistä monethan tunnetusti vaikuttavat kykyyn saada orgasmi.

Vierailija
51/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä! Halua on, muttei tuntoa.

N 43

Vierailija
52/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon.

Vierailija
53/54 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en kysy tuomitakseni vaan oikeasti uteliaisuudesta. Miksi nainen suostuu tuohon ja miksi tai millainen mies haluaa panna halutonta?

Jos minusta ei tunnu siltä, että oikeasti himoitsen sitä kullia niin ei sitä laiteta lähellekään pilluani. Ymmärrän jos mies on henkisesti väkivaltainen ja koet, että kieltäytymisen hinta on liian raskas jos tulee arjen vaikeuttamista ja ahdistavia tilanteita tai reaktioita, mutta ole kiltti ja mieti eroa siinä kohtaa :( 

Pidän itseäni onnekkaana, etten ikinä ole joutunut tuohon tilanteeseen, enkä tajua miksi tälläkin alustalla on niin normalisoitua ja jopa toivottavaa että nainen "antaa" vaikkei oikein huvita tai jopa sairaana, koska se on muka rakkautta. Tiedän kokemuksesta, että mieheni ei edes suostuisi panemaan minua jos makaan apaattisena ja innottomana paikallani vaikka väsymyksen takia. Vaikka olisin märkä. Se ei kerro kaikkea että yhdyntä fyysisesti "onnistuu". 

Joo, en itsekään haluaisi miesflunssassa yhtään seksiä.

Enkä ymmärrä näitä haluttomien kanssa vehtaavia. Tai ylipäätään parisuhdetta haluttoman kanssa. Vähän kuin auto ilman moottoria. Näyttää samalta, ja voihan siinä istua ja leikkiä vaihdekepillä

Vierailija
54/54 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en kysy tuomitakseni vaan oikeasti uteliaisuudesta. Miksi nainen suostuu tuohon ja miksi tai millainen mies haluaa panna halutonta?"

En ole ap, mutta haluan ja rakastan miestäni. Olen todella märkä, mutta seksi ei tunnu miltään ja en saa orgasmia, en yjsin, yhdessä, leluilla mitenkään. Ei vaan ole tuntoa alhaalla. Mutta mielelläni annan nautintoa miehelleni.

Siis haluja voi olla vaikka kuinka, mutta jos ei tunnu missään niin ei. Onko tämä liian vaikeata tajuta? Varsinkaan se pelkkä pano ei tunnu missään- Se kirottu klitoris on aina vaan ja edelleen se naisen tuntoelin, ja sieltä se orgasmi lähtee, en voi ymmärtää miten se niin vaikeeta on miehille siihen koskea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi