Nussiminen ei tunnu miltään enkä saa orgasmia.
Levitän tottumuksesta pari kertaa viikossa reiteni. Mies työntää kalunsa pilluuni, pumppaa kymmenisen minuuttia ja laukeaa. En koe mitään nautintoa enkä saa orgasmia
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies hikihatussa hinkkaa munaansa sinun pilluusi että saisi orgasmin. Eihän se mies vaan makaa sängyllä selällään ja odota että sinä hoidat kaiken. Eli miksi itse et ota sitä klitorista käsittelyyn siinä nainnin yhteydessä, voit kai sen verran nähdä vaivaa oman orgasmisi eteen. Pitääkö sinulle ruokakin pureskella valmiiksi.
Nimenomaan, mies huhkii OMAN nautintonsa eteen,ei sen naisen. Mutta susta naisen pitää itse itselleen hoitaa orgasmi. Mieshän käyttää naista, nainen ei silti sais odottaa mieheltä samaa. Mihin se nainen ylipäänsä miestä tarvitsee, jos se orgasmi jokatapauksessa pitää yksin ja itse hommata!!!!!!
Yksinhän se mieskin siinä huhkii, toinen vaan odottaa että mies hoitaisi hommat molempien puolesta
Ai huhkii yksin? Ei, vaan runkkaa itseään naiseen.
Turhaan jankkaat tämän naisen kanssa, kun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä. Olen vähän samaa mieltä. Tasa-arvo on näille femakoille sitä, että he päättävät mikä on tasa-arvoa. Kukaan ei kiellä naista runkkaamasta itseään yhtä lailla mieheen. Kumma tasa-arvokäsitys tosiaan, että miehen pitää hoitaa molempien orgasmit. Ja jos taas miehen pitää hoitaa naiselle orgasmi naisen haluamalla tavalla, eikö voida sitten vaatia myös naista hoitamaan miehelle miehen haluamalla tavalla. Oli se sitten vaikka suihinotto ja nielentä seksihepeneissä, ja korkokengissä. Vai onko tasa-arvo liikaa heti kun naisen pitää miellyttää miestä?
Yllättävän moni nainen ei syystä tai toisesta osaa edes itse tuottaa itselleen johdonmukaisesti orgasmia. Silloin on tietysti vaikeaa neuvoa toiselle miten sen tekisi. Jokaisen pitäisi tuntea kehonsa toimintaa edes sen verran.
Olisiko aika alkaa juttelemaan seksistä ja omista haluista sekä fantasioista. Hormonitasapaino voi heittää, mutta siihenkin löytyy lääkitys. Seksivälineet ja - asut saavat vipinää vällyjen väliin. Asioista kannattaisi jutella ja virittäytyä etukäteen illan /päivän tunnelmaan. Vieraan kokeilukin voisi auttaa, mutta se on vaarallista...
Pahinta on se ettei asiasta puhuta. Ja rohkeasti vaan kokeilemaan eri juttuja.
Voi sinua. Mieshän hoitaakin itsensä omalla tavallaan, eli panee sitä naista. Jos nainen antaa miehelle oman kehonsa jotta tämä saisi orgasmin, miksei se mies voi tehdä samaa naiselle? Onko miehelle liian vaikeaa...
Ja mitä selität, että nainen voi samoin kuin mies käyttää miehen kroppaa....mutta kun se ei tule sillä panemisella kuin ani harvalle. Onko liian vaikeeta miehelle tajuta. Ja miksi se feminismi on tähänkin raahattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies hikihatussa hinkkaa munaansa sinun pilluusi että saisi orgasmin. Eihän se mies vaan makaa sängyllä selällään ja odota että sinä hoidat kaiken. Eli miksi itse et ota sitä klitorista käsittelyyn siinä nainnin yhteydessä, voit kai sen verran nähdä vaivaa oman orgasmisi eteen. Pitääkö sinulle ruokakin pureskella valmiiksi.
Nimenomaan, mies huhkii OMAN nautintonsa eteen,ei sen naisen. Mutta susta naisen pitää itse itselleen hoitaa orgasmi. Mieshän käyttää naista, nainen ei silti sais odottaa mieheltä samaa. Mihin se nainen ylipäänsä miestä tarvitsee, jos se orgasmi jokatapauksessa pitää yksin ja itse hommata!!!!!!
Yksinhän se mieskin siinä huhkii, toinen vaan odottaa että mies hoitaisi hommat molempien puolesta
Ai huhkii yksin? Ei, vaan runkkaa itseään naiseen.
Turhaan jankkaat tämän naisen kanssa, kun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä. Olen vähän samaa mieltä. Tasa-arvo on näille femakoille sitä, että he päättävät mikä on tasa-arvoa. Kukaan ei kiellä naista runkkaamasta itseään yhtä lailla mieheen. Kumma tasa-arvokäsitys tosiaan, että miehen pitää hoitaa molempien orgasmit. Ja jos taas miehen pitää hoitaa naiselle orgasmi naisen haluamalla tavalla, eikö voida sitten vaatia myös naista hoitamaan miehelle miehen haluamalla tavalla. Oli se sitten vaikka suihinotto ja nielentä seksihepeneissä, ja korkokengissä. Vai onko tasa-arvo liikaa heti kun naisen pitää miellyttää miestä?
Ymmärrän pointtisi, mutta jotenkin ankealta kuulostaa. Hyvässä seksissä on molemmilla hyvä fiilis ja halu tyydyttää toista.
Jos yksi ei ole yhtään fiiliksissä eikä lähelläkään saamista, niin onhan se runkkaamista, jos toinen siitä huolimatta huhkii hänen päällään kuin heinämies vain saadakseen itse.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni nainen ei syystä tai toisesta osaa edes itse tuottaa itselleen johdonmukaisesti orgasmia. Silloin on tietysti vaikeaa neuvoa toiselle miten sen tekisi. Jokaisen pitäisi tuntea kehonsa toimintaa edes sen verran.
Näinhän se on.
Jos ei oikeasti saa orgasmia tai mitään nautintoa seksistä, niin turha siihen on ryhtyä. Tai sitten pitää harrastaa niin puupäisen miehen kanssa, että häntä ei haittaa, vaikka nainen ei lainkaan nauti.
Nussin mieheni kanssa enkä tunne nautintoa. Odotan ja toivon vain, että mies nopeasti laukeaisi ja lopettaisi työntelyn niin, että saisin ruveta nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua. Mieshän hoitaakin itsensä omalla tavallaan, eli panee sitä naista. Jos nainen antaa miehelle oman kehonsa jotta tämä saisi orgasmin, miksei se mies voi tehdä samaa naiselle? Onko miehelle liian vaikeaa...
Ja mitä selität, että nainen voi samoin kuin mies käyttää miehen kroppaa....mutta kun se ei tule sillä panemisella kuin ani harvalle. Onko liian vaikeeta miehelle tajuta. Ja miksi se feminismi on tähänkin raahattu.
Nnnojaa vähän riippuu. Naisen paneminen, joka ei siitä panosta nauti on kyllä tyhjä arpa. Kokeiltu on.
Ja joku tuossa sanoikin, että hyvässä seksissä fiilis on molemminpuolinen, ja kumpikin haluaa tehdä toiselle hyvää. En ainakaan itse haluaisi olla osallisena seksissä, jossa toinen on mukana vaikka rahan takia tai pakotettuna.
Mikä niissä miehen sormissa tai kielessä on niin kallisarvoista, ettei niiden liikuttelu siinä klitoriksessa käy mitenkään laatuun, joidenkin miesten mielestä. Ei, kun se orgasmi pitää väkisin saada jotenkin miehen muuta ruuuminosaa käyttämällä. Ja jos ei saa, niin "en kyllä rupea klitorista kihnuttamaan". Tämä ei ole provo, tämäkään.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika alkaa juttelemaan seksistä ja omista haluista sekä fantasioista. Hormonitasapaino voi heittää, mutta siihenkin löytyy lääkitys. Seksivälineet ja - asut saavat vipinää vällyjen väliin. Asioista kannattaisi jutella ja virittäytyä etukäteen illan /päivän tunnelmaan. Vieraan kokeilukin voisi auttaa, mutta se on vaarallista...
Naisen huonoon/heikkoon tai menetettyyn libidoon ei ole olemassa mitään lääkettä tai hormonia tai hoitoa.
Miehen huonoon heikkoon erektioon on olemassa lääkkeitä, jos libido on kunnossa.
Libido == Seksuaalinen halu/himo.
Naisen libidoon voi vaikuttaa, ja lääkkeen nimi on yllätys ja se on MIES! Aiemmin mulla oli melko tylsä mies, joka oli perinteinen panopukki. Ei hirveesti innostanut, vaikka pyytäessäni antoikin pakollisen orgasmin klitoriksella.
Kun jätin tämän jättikalun, hän totesikin minulle että " sillä uudellasi täytyy olla todela iso kulli" - yllättävän laajalle levinnyt harhaluulo.
No uudella, joka nyt jo vanhakin, oli ihan hyvänkokoinen, mutta ennenkaikkea hän halusi ja yhä haluaa tyydyttää minut kunnolla ja hyvin! Siksi haluan yhä seksiä kanssaan koska se on nautinnollista, saan paljon orgasmeja, ja samoin teen hänelle mitä haluaa.
Jos ei olisi niin ihana, olisin jo ajat sitten jättänyt seksin. Joten MIEHELLÄ on suuri merkitys naisen libidoon.
No ei oo ihmekkään kun et saa orgasmia,toi on vaan itsensä tyydyttämistä.Seksi on muutakin kuin panoa.Kyllä pillua pitää välillä nuolla ahnaasti,kyllä kun naista nuolee ja panee tunnista kahteen tuntiin,niin nainenkin kyllä saa orgasmin melko varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika, eikä ole miehen vika.
En vain tunne mitään, enkä saa orgasmia.
Paljonko menee psyykenlääkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen huonoon/heikkoon tai menetettyyn libidoon ei ole olemassa mitään lääkettä tai hormonia tai hoitoa.
Miehen huonoon heikkoon erektioon on olemassa lääkkeitä, jos libido on kunnossa.
Libido == Seksuaalinen halu/himo.
On se kumma, että "lääke" seksin ongelmiin pitäisi löytyä purkista. Ei löydy.
Nainen tarvitsee RAKKAUTTA niin alkaa peitto heilua.
Vierailija kirjoitti:
Saan orgasmin parissa minuutissa, kun työnnän sisääni vibraattorin. Mutta orgasmia ei tule, kun mies panee.
Tämä. Seksilelut tappavat normaalin tuntoherkkyyden..kohta tarvitset tätäkin 5min sitten 10min..
Miksi miehet eivät usko yksinkertaista asiaa, etteä naiset eivät vaan saa panossa (useimmat) koska se klitoris jää vaille kosketusta. MIksi jankkaatte tätä paskaa, että kun olette jotenkin viallisia tai muuta. Laupias.
Kun ei se kalu vaan riitä. Miten vaikeeta käsittää.
Tämä. Seksilelut tappavat normaalin tuntoherkkyyden..kohta tarvitset tätäkin 5min sitten 10min..
Miehen mielestä normaali on siis mikä? Mutta kun ei se naisen anatomia ole kuin miehen.' Mihet vain työntävät eees taas kaluaan, ja naps onnistuu. '
Naiselle aivan eri asia!
Täytynee olla ikävät kokemukset seksistä ja rakastelusta, kun asian noin näkee.