Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä olen nyt yli vuoden päivät lukenut täältä

Vierailija
10.05.2007 |

noita visa electronin haukkuma-ketjuja...........mä en ymmärrä joitain ihmisiä!(ensinnäkin jo se että vaivaudutaan haukkumaan jotaki maksukorttia palstalla, hyvät hyssykät)

ihan oikeesti, miksi on hienompaa joistakin heilutella sitä luottokorttia siinä kaupan kassalla kuin jotakin electronia? mitä ne kortit ihmisistä kertoo?

jos multa kysytään niin ne visan heiluttajat on niitä joilla on niin pienet tulot ettei ne riitä kattamaan kaikkia tuhlureiden menoja.

ja, valitettavasti, puhun omasta kokemuksesta. kun meillä oli pienet tulot jotka ei kattaneet täysin 4h perheen menoja, meillä oli luottokortti. valitettavan monesti meni miinukselle.

nyt kun miehellä oma yritys ja suuret tulot niin luottokortit on katkaistu. eikä uusia oteta vaikka pankista joka käynnillä niitä tyrkyttävät. kaiken maailman mastercardit ja visat sun muut. meillä on varaa maksaa käteiselläkin!!!!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yrittää pönkittää pahaa oloaan tänne kun ovat velkakierteessä. t. äiti 30v jolla on visa- elektron

Vierailija
2/2 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

... (ensinnäkin jo se että vaivaudutaan haukkumaan jotaki maksukorttia palstalla, hyvät hyssykät)...

Eiköhän se ole ihan sama millä kukin maksaa. Visa ei sovi henkilöille, jotka eivät osaa kontrolloida raha-asioitaan. Jos on pelkoa minkäänlaisesta yli varojen elämisesta niin on parempi pysyä maksukorteissa. That' s it.

Ihan älytöntä yrittää mollata muita sen mukaan, millaisella vinyylillä ostoksensa maksaa. Jokainen tyylillään ja varojensa mukaan, eikö ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla