Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pappia syytetään lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista

Vierailija
24.04.2026 |

Länsi-suomalaisen seurakunnan pastori saa syytteet 3 seksuaalisesta kajoamisesta lapseen.

Epäillyt rikokset tapahtuivat keväällä ja alkukesällä 2023, ja uhreja on 3.

Turun arkkihiippakunnan mukaan seurakunta teki rikosilmoituksen syksyllä 2023.

Vähän yli 40-vuotias pastori on pidätetty sekä viranhoidosta että pappisvirasta.ä

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011965313.html?utm_medium=promobox&utm_…

Onko pappi vedonnut lapsiin Korinttilaiskirjeen sanoin, että "Iloista antajaa Jumala rakastaa"?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koiraa karvoihin katsomista - kuka vaan missä vaan voi olla tällainen !

Vierailija
22/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi se on judejogivaimuslimi?  Katsokaa myös helluntaissa on ortodokseja on luterilaisessa pappina . Rabbit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispapeille ois tilausta, eivät ole hormonien vietävissä.

Naispappeus on Raamatun vastaista! 

Ottakaa huomioon että tämä pappi , mistä on kyse on Suomen evl kirkon pappi. Eli rappiokirkon joka halveksii Jumalan Sanaa ja juhlii synnillä, jopa Piispatasolla. Tällainen on Suomen evl kirkko nykyään. Suurin osa nykypapeista eivät ole uskossa, ja jopa ateisteja löytyy pappeina.

Kävin itse rippikoulun vuonna 1989 ja meillä oli naispappi. Onko se konfirmaatio nyt mielestäsi mitätön?

Vierailija
24/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luterilaisessa pappina on ortodokseja ja helluntailaisia . Kuin pastorina on vapareita hellareissa.  

Vierailija
25/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki on ahdistelua

Vierailija
26/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Pappi kuuluu piispatar Mari Leppäsen alueelle. Leppänenhän kehottaa seksisynteihin , niin kai tämän papin teot ovat sitten ok Leppäsen mielestä ...?

Vierailija
27/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa huomioon että tämä pappi , mistä on kyse on Suomen evl kirkon pappi. Eli rappiokirkon joka halveksii Jumalan Sanaa ja juhlii synnillä, jopa Piispatasolla. Tällainen on Suomen evl kirkko nykyään. Suurin osa nykypapeista eivät ole uskossa, ja jopa ateisteja löytyy pappeina.

Kävin itse rippikoulun vuonna 1989 ja meillä oli naispappi. Onko se konfirmaatio nyt mielestäsi mitätön?

Uuden liiton evankeliumi ei ole sukupuoli vaan evankeliumi . Jeesus toki syntyi poikana maan päälle hän on jo taivaassa.  Evankeliumi on annettu meille kaikille julistetta Audi eikä sukupuolia eritellä siinä. 

Vierailija
28/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä lapsissa pappeja niin kiihottaa?

Vierailija
29/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojoing.

T. perheenisät, jotka vetelevät teinitytöille :)

Vierailija
30/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Pappi kuuluu piispatar Mari Leppäsen alueelle. Leppänenhän kehottaa seksisynteihin , niin kai tämän papin teot ovat sitten ok Leppäsen mielestä ...?

Leppänen on kai leeviläi nen lesta dius .  Johtajat on miehiä seurakunnissa mutta naiset on yleisesti pappeina kuin hellareissa on naispastoreita.  Meillä on isä taivaassa maa täynnä vääriä Jeesuksia .  Jehovat on eri lahko kokonaan myös hellarit on . Silti heitä on kaikkialla. Myyntijeesus ei ole oikea et sä voi myydä Juudas tyyliin kun hän on jo noussut kuolleista.   Evankeliumi kuuluu sekä naisille että miehille . 

Vierailija
31/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konfirmaatio ei ole alunpetinkään Raamatullinen koska perustuu vauvakasteeseen, joka on täysin Raamatun vastainen.

Olen itse kastettu vauvana ja konfirmoitu. Olin kirkon jäsen tapakristittynä 50 vuotta. 50 vuotiaana sain ottaa uskoa vastaan ja uudestisyntyä, ymmärsin heti miten paljon epäraamatullista on luterilaisuudessa ( jopa siinä luterilaisuudessa missä ei harrasteta pridejuttuja). Olen nykyään eronnut tuosta kirkosta. 

T. 55 v

Vierailija
32/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys oli budhaa hindua ei ne kaikki ole oikeasta hengestä .  Meditaatio vie sut manalaan.  Ortosoksikirkossa hellareissa on näitä herättäjiä . Homona kin huijareina. Juudas. Matteus 23:13 . 

Vierailija
33/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leppänen on kai leeviläi nen lesta dius .  Johtajat on miehiä seurakunnissa mutta naiset on yleisesti pappeina kuin hellareissa on naispastoreita.  Meillä on isä taivaassa maa täynnä vääriä Jeesuksia .  Jehovat on eri lahko kokonaan myös hellarit on . Silti heitä on kaikkialla. Myyntijeesus ei ole oikea et sä voi myydä Juudas tyyliin kun hän on jo noussut kuolleista.   Evankeliumi kuuluu sekä naisille että miehille . 

Leppänen on lestaperheestä, ei ole itse lesta.

Vierailija
34/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jehovan todistajat on eri uskonto, eivät ole kristittyjä. Kuten ei myöskään esim mormonit.

Vierailija
35/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konfirmaatio ei ole alunpetinkään Raamatullinen koska perustuu vauvakasteeseen, joka on täysin Raamatun vastainen.

Olen itse kastettu vauvana ja konfirmoitu. Olin kirkon jäsen tapakristittynä 50 vuotta. 50 vuotiaana sain ottaa uskoa vastaan ja uudestisyntyä, ymmärsin heti miten paljon epäraamatullista on luterilaisuudessa ( jopa siinä luterilaisuudessa missä ei harrasteta pridejuttuja). Olen nykyään eronnut tuosta kirkosta. 

T. 55 v

Noin olet siirtynyt helluntaivapaamuurareihin. Onnittelut .  Budhavirvoittaa ja huumeet. Ylistyksen johtaja langennut kabbalisti . 

Vierailija
36/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin Fil.3:2

Vierailija
37/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodoman tukikohta ilm.11:8

Vierailija
38/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on jaettu jumalan rakkautta oikein urakalla

Vierailija
39/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmageddon on sitten tuolla lähi idässä et muut opit on vääriä .   Jisreelin Laakso nykynimellä Afula.  

Vierailija
40/64 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on jaettu jumalan rakkautta oikein urakalla

Mooses Jahve käy kivittään nyt .  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi