Kolme tuntia nukuttu yöllä.
Kommentit (23)
Kiva maksaa kaltaistesi terveydenhuoltomenot 🤷
Ota nyt täsmäpäikkärit max. 1 - 2 tuntia (jos mahdollista) ja illalla ajoissa nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun sinä olet kaltaiseni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Äiti pakotti ajamaan autolla hänet töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun sinä olet kaltaiseni.
Niin, mutta en ajattele vain itseäni.
Sama. Nukuin todella huonosti ja pää ihan julmetun kipeä. Onneksi enää muutama tunti (etä)töitä, yritän sinnitellä.
Onneksi alkaa viikonloppu. Tsemppiä kaikille!
Mulla sama. Menin sänkyyn jo klo: 21 toiveena saada pitkät yöunet, mutta uni tuli vasta kuuden tunnin kuluttua. Ja herätys klo: 6. No alkaa tähän jo tottua..
Mä nukuin onneksi paljon. Eilen koulun jälkeen väsytti järkyttävästi, olin ollut reippaana ma-to koulussa ja kaikkina muina kouluaamuina paitsi ti jouduin heräämään klo 4.10. Semmoisia mun kouluviikot pitkämatkalaisena on,a😀
Nukuin viime yönä hyvin, koska edellisenä vain 2-3 tuntia. En vaan nukahtanut aamuyöstä enää. Nyt on hyvä ja levännyt olo.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin viime yönä hyvin, koska edellisenä vain 2-3 tuntia. En vaan nukahtanut aamuyöstä enää. Nyt on hyvä ja levännyt olo.
Nukuin kymmenen tuntia toissayönä
Katsoin kolmeen telkkaria. Kahdelta kävin suihkussa. Puoli neljältä pesin hampaat
Aamulla sekaannuksen takia kupillinen iljettävän kylmää Kahvia. Sitten äiti töihin ja jätesäkkejä takakonttiin niissä on ilmaisia leluja mamulapsille ja vaatteita.
Sama. Lapsi alkoi oksentaa vähän nukkumaan menonsa jälkeen ja sitä jatkui viisi tuntia. Puoli kahden aikaan vaihdettiin miehen kanssa vuoroa mutta siinä havahtui sen jälkeen jokaiseen lapsen käännähdykseen ja yskäisyyn vaikka olikin tulpat korvissa. Puoli seiskan aikaan lapsi tuli herättämään, että on aamu.
Heräsin sitten silmälasit päässä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Lapsi alkoi oksentaa vähän nukkumaan menonsa jälkeen ja sitä jatkui viisi tuntia. Puoli kahden aikaan vaihdettiin miehen kanssa vuoroa mutta siinä havahtui sen jälkeen jokaiseen lapsen käännähdykseen ja yskäisyyn vaikka olikin tulpat korvissa. Puoli seiskan aikaan lapsi tuli herättämään, että on aamu.
Mä söin viimeisen käyttöpäivän ylittänyttä lohta ison palan toissapäivänä eikä tullut silti vatsatautia/ruokamyrkytyksen oireita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä söin viimeisen käyttöpäivän ylittänyttä lohta ison palan toissapäivänä eikä tullut silti vatsatautia/ruokamyrkytyksen oireita
Ettei vaan olisi sitä kuuluisaa loímulohta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olisi sitä kuuluisaa loímulohta?
Ihan raakaa lohta oli paistettuna. Söin mustapippurin kanssa eikä edes maistunut tai haissut pahalta.
Löysin kaksi härskiintynyttä graavilohi pakettia.
Nyt on perjantai, kaikki jaksamiset voi käyttää tänään.