Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut koko ikäni hoikka. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
24.04.2026 |

Kysymykset tänne.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein oksenna päivän aikana?

Oksennan ehkä kerran kymmenessä vuodessa, jos silloinkaan.

Ap

Vierailija
22/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein oksenna päivän aikana?

Riippuu siitä paljonko olen juonut. Jos olen saanut itseni siihen kuntoon, että laatta lentää jo alkuiltapäivästä, niin ehdin vetämään uuden nousun ja oksentamaan uudestaan vielä ehtoommalla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo 50?

Vierailija
24/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo yli 62 vuotias?

Minäkin olin nuorena aina hoikka.

Vierailija
25/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Oletko fyysisesti aina ollut terve?

Olen 45 ja mun kroppa on monesta kohtaa rikki, mutta mitään flunssia tai vatsatauteja en sairasta juuri koskaan.

Ap

Vierailija
26/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelit tehdä sitten kun kehosi muuttaa? Se tapahtuu kaikille, viimeistään vanhuudessa, mutta myös sairauksien takia, raskauden jälkeen tmv..

Kehoni ei muutu, vaan pysyy aina hoikkana. Sitähän te vauvapalstan herkkuja mussuttavat mätisäkit ette tule koskaan ymmärtämään.

Ap

Vierailija
27/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
28/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelit tehdä sitten kun kehosi muuttaa? Se tapahtuu kaikille, viimeistään vanhuudessa, mutta myös sairauksien takia, raskauden jälkeen tmv..

Kehoni on muuttanut jo monta kertaa. Ei siinä ole mitään ihmeellistä, kunhan hoitaa muuttoilmoitukset jne ajoissa.

Ap

Vierailija
29/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Arvaanko oikein, että sulla on myös tuo vatsan seutu kasvanut 

Vierailija
30/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehoni on muuttanut jo monta kertaa. Ei siinä ole mitään ihmeellistä, kunhan hoitaa muuttoilmoitukset jne ajoissa.

Ap

Ai niin, ja vastailen täällä omiin kysymyksiini ja sen takia samat kirjoitusvirheet toistuvat sekä kysymyksessä että vastauksessa. Jos siis joku tätä ihmetteli.

Ap

Vierailija
31/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo typerät ja ilkeät vastaukset sitten on jonkun vale-Ap:n kirjoittamia. Ei mun.

Oikea Ap

Vierailija
32/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Arvaanko oikein, että sulla on myös tuo vatsan seutu kasvanut 

Kyllä. Näytän biafralaiselta lapselta. 

Ap

Vierailija
33/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo 50?

Vasta 45.

Ap

Vierailija
34/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En syö juurikaan sokeria. Tulee huono olo parista suklaapalasta. Rasvakin maistuu pahalle ja jää kitalakeen.

Kokoajan tuputetaan leivoksia ja roskaruokia ym ym... 'syö nyt hyvä ihminen'. Syön mutta ruokaa ja vasta kun on oikeasti nälkä enkä heti jos vähän hiukoo. Näin ollut aina, juuri mittasin verenpaineet huvikseen ja ihannearvot. Rasvat aika matalalla mutta kroppa tikissä. En koskaan käy salilla, kotikehopainoreeniä ja harrasteliikuntaa, jäkistä futista kävelyä.

En juuri ajattele asiaa kun näin on ollut koko elämä.

M45 180/70

Vierailija
35/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo 50?

Vasta 45.

Ap

Odota ihan rauhassa 5 vuotta. Sama syöminen, sama liikkuminen. Tulee vararengas.

Vierailija
36/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää. Minäkiin olin hoikka yli viisikymppiseksi, sen jälkeen jouduin opettelemaan syömään paremmin, koska tuli 5-6 kiloa lisää. Jouduin siis miettimään syömistäni mitä ei ollut ennen tarvinnut tehdä pysyäkseen hoikkana, vaan sain syödä mitä haluan sen verran kun mieli tekee. 

Muutos oli melko helppo, koska korjattavaa ei ollut ihan valtavasti eikä vinoutunutta kehosuhdetta, vaikka luultavasti mulla onkin ollut aina jonkinasteinen ortoreksia.

Vierailija
37/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. En syö juurikaan sokeria. Tulee huono olo parista suklaapalasta. Rasvakin maistuu pahalle ja jää kitalakeen.

Kokoajan tuputetaan leivoksia ja roskaruokia ym ym... 'syö nyt hyvä ihminen'. Syön mutta ruokaa ja vasta kun on oikeasti nälkä enkä heti jos vähän hiukoo. Näin ollut aina, juuri mittasin verenpaineet huvikseen ja ihannearvot. Rasvat aika matalalla mutta kroppa tikissä. En koskaan käy salilla, kotikehopainoreeniä ja harrasteliikuntaa, jäkistä futista kävelyä.

M45 180/70

Minä taas syön sokeria ja rasvaa ja sitä suklaatakin.

(Ja pidän vähän lapsellisina ihmisiä, joiden mielestä joku ruoka/herkku on pahaa ja siitä jää joku ällö tunne tms.)

Ap

Vierailija
38/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45 180/70

(Ja pidän vähän lapsellisina ihmisiä, joiden mielestä joku ruoka/herkku on pahaa ja siitä jää joku ällö tunne tms.)

Ap

Olen eri, mutta samanlainen siinä, ettei makea ole maistunut koskaan, ei edes lapsena tai varsinkaan silloin. Et näköjään tiedä, että on geneettisesti säädeltyä kuka pitää makeasta ja kuka happamesta. 

Vierailija
39/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45 180/70

Ap

Olen mielelläni lapsellinen noilla kriteereillä. 

Vierailija
40/53 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo 50?

Vasta 45.

Ap

Odota ihan rauhassa 5 vuotta. Sama syöminen, sama liikkuminen. Tulee vararengas.

Kunhan ikää tulee niin kyllä se sinullakin ... odotas kun täytät 30v.

Kunhan ikää tulee niin kyllä se sinullakin ... odotas kun täytät 40v.

Kunhan ikää tulee niin kyllä se sinullakin ... odotas kun täytät 50v.

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän