Suomi ei tunnu enää kodilta
Tuli asuttua muutama vuosi ulkomailla. Sen jälkeen Suomi ei ole enää tuntunut kodilta.
Kommentit (113)
Muuta tuonne, ystävällisiä ihmisiä joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
Jestas mikä joukkpsykoosi noilla iigorihuutelijoilla on. Ei saa suomalaisena kritisoida kotimaataan, eli Suomea ihan aiheesta, tämä maa on rajussa mahalaskussa ja vauhti kovenee. Jos minulla olisi rahaa, muuttaisin pois ja rakentaisin elämäni muualla.
vladi tikahtuu harmiin, kun pitkään pienissä aivoissa kehkeytynyt aloitus ei taaskaan iskenyt. :)
Mutta hei, juo vielä! Sen sä osaat.
oon ysäri muksuja enkä tunne tätä siksi suomeksi jossa kasvoin. meidän ei ikinä olisi pitänyt ottaa tätä kaikkea muuta väkeä tänne. eikä leikkiä pikkuamerikkaa. suomi oli turvallinen ja hieno pieni maa.
"Syntyvyys vähenee. Naisille suunnitellaan armeijan käymistä pakolliseksi."
Vierailija kirjoitti:
oon ysäri muksuja enkä tunne tätä siksi suomeksi jossa kasvoin. meidän ei ikinä olisi pitänyt ottaa tätä kaikkea muuta väkeä tänne. eikä leikkiä pikkuamerikkaa. suomi oli turvallinen ja hieno pieni maa.
Kukaan ei estä sinua lähtemästä. Heippa!
Tänä vuonna syntyvät tyttövauvat joutuvat 18-vuotiaana armeijaan.
Ansiosidonnaista leikattiin eikä lapsia ole varaa tehdä tarpeeksi.
kolja repeää näköjään liitoksistaan. Hyvä! 😂
Tänä vuonna syntyy Suomeen sotilas tyttövauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei estä sinua lähtemästä. Heippa!
ja siinä hieno esimerkki suomalaisesta keskustelutaidosta. kai se pää sieltä pensaasta aikanaan nousee
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna syntyy Suomeen sotilas tyttövauvoja.
Opettelepa suomen kieli vähän paremmin.
Joku sairas tyyppi on tullut höpöttämään palstalle Iigorista. Näkee heitä ja venäläisiä kaikkialla. Onkohan uskaltanut edes nukkua viime yönä?
Vierailija kirjoitti:
Ei 18 vuotias ole enää vauva.
Vierailija kirjoitti:
Joku sairas tyyppi on tullut höpöttämään palstalle Iigorista. Näkee heitä ja venäläisiä kaikkialla. Onkohan uskaltanut edes nukkua viime yönä?
Yrittäisit edes vähän, ap. Surkeaa jopa rycsän kyhäämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on runneltu konkurssiin sellaisten päättäjien toimesta, jotka ovat kaikki "yllättäen" olleet yhteydessä ulkomaalaisten tahojen kokouksissa.
Pystyn arvaamaan, että kohta iiigorit vetää taas wefin esille hihasta 😄
Suomihan on jo konkurssissa ja olet itse weffin hihassa, jota et tajunnut. Pyöri itse siellä weffin hihassa, jonka otit esiin. Ei tähän mitään iigoreita tarvita.
Eli iiigorihan se siellä 😄
Sano vielä, että Ursula tuhoaa Euroopan, Marin tuhosi Suomen, Soros on saatana ja Klaus on piru, niin on trollibingo!
Ìgorvajakin bingo on aika paljon yksinkerteisempi.
Miten ìgorvajakílla muuten menee noin niinkuin omasta mielestään? Palstapäivystykseen mennyt koko elämä jo useita vuosia aamusta iltaan.
Oletko vielä toimintakykyinen yhteiskunnassa?
Sinulla näyttää menneen vuosia tuohon iigor-höpinääsi. Joka mahdolliseen ketjuun tulet suoltamaan sitä. Vaihtaisit jo levyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut 4v muualla ja sinä aikana Suomi muuttunut niin paljon, ettei enää tunnu samalta maalta josta lähti
Taisi rysyläisen kirjoitustaitokin jäädä matkalle.
Tästäkään aiheesta ei täällä osata kirjoittaa. Pelkkää vittuilua täällä kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 18 vuotias ole enää vauva.
Ei, muttä tänä vuonna syntyville tyttövauvoille armeija on pakollinen. Vapautuksen voi saada hankkimalla mielenterveys diagnoosin.
Se, että armeija tulee naisille pakolliseksi tarkoittaa, että se on pakko käydä. Eli ei saa itse valita meneekö vai ei.
Vähän ot, mutta erittäin hyvä tuo naisillekin pakollinen maanpuolustus. Tasa-arvo kunniaan.
-N
Vierailija kirjoitti:
Se, että armeija tulee naisille pakolliseksi tarkoittaa, että se on pakko käydä. Eli ei saa itse valita meneekö vai ei.
Ja koskee myös rikkaiden tyttäriä.
Iigorihuutelijat niitä trolleja on.