Suomi ei tunnu enää kodilta
Tuli asuttua muutama vuosi ulkomailla. Sen jälkeen Suomi ei ole enää tuntunut kodilta.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Osaavien ja ammattiltaitoisten kannattaa nostaa kytkintä ja jättää maa mut tuhoamaan rauniot
Meiltä muuttivat jo molemmat korkeasti koulutetut. Heillä on nykyisin hyväpalkkaiset työt ulkomailla. Nuorten kannattaa ulkomaille, siellä on tulevaisuus, ei Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaavien ja ammattiltaitoisten kannattaa nostaa kytkintä ja jättää maa mut tuhoamaan rauniot
Meiltä muuttivat jo molemmat korkeasti koulutetut. Heillä on nykyisin hyväpalkkaiset työt ulkomailla. Nuorten kannattaa ulkomaille, siellä on tulevaisuus, ei Suomessa.
Teiltä muutti myös naapurit, kissat, koirat ja muurahaispesä pihalta.
Kyllä ne tietää, että aidan takana on vihreämpää.
Vierailija kirjoitti:
Taaaaas uusi iiigorien aloitus aiheesta. Onko tämä siis oikeasti se Kremlin tärkein ohje, että pitää saada Suomi tyhjäksi?
Sinulla ei taida olla muuta kuin nuo iigorit mielessäsi. Näet varmaan untakin heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaaaas uusi iiigorien aloitus aiheesta. Onko tämä siis oikeasti se Kremlin tärkein ohje, että pitää saada Suomi tyhjäksi?
Sinulla ei taida olla muuta kuin nuo iigorit mielessäsi. Näet varmaan untakin heistä.
En onneksi näe painajaisia vähämielisistä sosiopaateista.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut 4v muualla ja sinä aikana Suomi muuttunut niin paljon, ettei enää tunnu samalta maalta josta lähti
Niin siinä tuppaa käymään. Elämän virhe muuttaa takaisin. Pitää vielä ryhdistäytyä ja muuttaa uudestaan, toiseen paikkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut 4v muualla ja sinä aikana Suomi muuttunut niin paljon, ettei enää tunnu samalta maalta josta lähti
Niin siinä tuppaa käymään. Elämän virhe muuttaa takaisin. Pitää vielä ryhdistäytyä ja muuttaa uudestaan, toiseen paikkaan
Kaikki venäläiset voisivat muuttaa Kiinaan. Siellä niitä pidettäisiin kuin kukkaa kämmenellä. Kiinalaiset niin kovin pitävät ulkomaalaisista 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva iigorista on: Putin ratsastaa karhulla
Ja onhan se merkillistä, että Suomessa tuntee itsensä turvattomaksi, mutta ei ulkomailla
Suomi on runneltu konkurssiin sellaisten päättäjien toimesta, jotka ovat kaikki "yllättäen" olleet yhteydessä ulkomaalaisten tahojen kokouksissa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on runneltu konkurssiin sellaisten päättäjien toimesta, jotka ovat kaikki "yllättäen" olleet yhteydessä ulkomaalaisten tahojen kokouksissa.
Pystyn arvaamaan, että kohta iiigorit vetää taas wefin esille hihasta 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomihan on jo konkurssissa ja olet itse weffin hihassa, jota et tajunnut. Pyöri itse siellä weffin hihassa, jonka otit esiin. Ei tähän mitään iigoreita tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomihan on jo konkurssissa ja olet itse weffin hihassa, jota et tajunnut. Pyöri itse siellä weffin hihassa, jonka otit esiin. Ei tähän mitään iigoreita tarvita.
Eli iiigorihan se siellä 😄
Sano vielä, että Ursula tuhoaa Euroopan, Marin tuhosi Suomen, Soros on saatana ja Klaus on piru, niin on trollibingo!
Niin. Sinun rycxäläsihän ei ole muuttunut muutamaan vuosisataan. :)