Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komea miehet vastatkaa, kohteleeko naiset teitä hyvin?

Vierailija
23.04.2026 |

Haluaisin tietää. 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin ihan hyvin, mutta toki riippuu ihan naisesta. Mutta tiedän, että kohdellaan ainakin lähtökohtaisesti paremmin kuin vähemmän viehättäviä miehiä. Komea mies saa paljon "anteeksi".

Olen huomannut ihan saman näin koemana miehenä. Mites, kiinnotaisiko sua ottaa multa poskeen? Näin me komeat miehet keskenämme?

Vierailija
22/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt ihan selvää, että ulkonäöllä on tässä maailmassa väliä, vaikka nykyään pitäisikin hyssytellä ja esittää, että kaikki on muka samanarvoisia. Kyllä minuakin on aina kohdeltu silkkihansikkain, jos vertaa näihin peruspulliaisiin, jotka vinkuvat keskustelupalstoilla huomiota. Naiset osaavat olla todella mielisteleviä ja palvelualttiita, kun mies näyttää siltä, että hänellä on ryhtiä ja perusasiat kunnossa.

Mutta on tässä se toinenkin puoli, mistä ei saa puhua. Nykyajan meno on mennyt ihan älyttömäksi, kun naiset luulevat, että he voivat kohdella miestä kuin jotain kaupan hyllyltä valittua tuotetta. Jos olet komea ja menestynyt, niin heti ollaan takertumassa ja vaatimassa vaikka mitä, mutta auta armias jos sanot suoraan, miten asiat makaa. Sitten alkaakin se perinteinen uhriutuminen.

Minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään mikään nykyajan tasa-arvopöhinä tai se, että pitäisi pyydellä anteeksi omaa olemassaoloaan. Kyllä se on niin päin, että jos nainen haluaa hyvän miehen rinnalleen, niin pitää osata myös käyttäytyä sen mukaisesti. Monet naiset ovat nykyään niin täynnä itseään ja omia oikeuksiaan, etteivät he edes huomaa, kuinka kiittämättömiä he ovat. Arvostus pitää ansaita, ei se tule millään huutamisella tai vaatimisella. Sitä saa mitä tilaa, ja jos ei osaa arvostaa kunnon miestä, niin voi mennä etsimään sitä sielunkumppaniaan vaikka sieltä työttömien jonosta.

Mielenkiintoinen ja paljon ajatuksia herättävä kommentti. Haluatko palkinnoksi nuolla komeaa takapuoltani?

Ap

Riisu vaippasi pois, ja pyyhkäise kosteusliinalla, niin eiköhän yks pano sinnekin onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen hoitoni antaa pesää. Että joo, ja valinnanvaraa on.

Jokainen hoito? Eikös se idea vähän olekin siinä? Sama kun sanoisin että jokainen tyttöystäväni on antanut minulle pesää. Et kuulosta yhtään uskottavalta, nimittäin ne jotka saavat eivät kerskuisi missään vauva -palstalla

Pikapanot saan koska vaan. Tarttee vaan tilata tinderistä lyyli kotiin. Ja sitten nusastaan.  Ja seuraavaa lyyliä kehiin seuraavaksi päiväksi.

Noinhan se menee naisillakin, mutta harvemmin ne kehuu sillä, että kaikki äijät haluaa antaa niille munaa.

Niin, koska miehet ja naiset ovat aika lailla päinvastaisia tässä suhteessa. Ihan biologiaavain. Harvoin mies voi noin vain harrastaa irtosuhteita, joten sitä pidetään saavutuksena. Naisen kohdalla se ei ole saavutus, kun 80 v mummokin voi tuosta vain tilata epätoivoisia miehiä kotiinsa. Naiselle on nimenomaan saavutus olla mahdollisimman siveä ja koskematon. Ja vaikka nainen saa vaikka minkä miehen tätä panemaan, laadukkaat miehet eivät ihan noin vain näihin sitoudu, vaan vakavaan suhteeseen laadukas mies haluaa aidosti korkealaatuisen naisen. 

Vierailija
24/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin ihan hyvin, mutta toki riippuu ihan naisesta. Mutta tiedän, että kohdellaan ainakin lähtökohtaisesti paremmin kuin vähemmän viehättäviä miehiä. Komea mies saa paljon "anteeksi".

Olen huomannut ihan saman näin koemana miehenä. Mites, kiinnotaisiko sua ottaa multa poskeen? Näin me komeat miehet keskenämme?

Mikäs siinä. Pane nyt kuitenkin ensin paperipussi päähäs.

Vierailija
25/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt ihan selvää, että ulkonäöllä on tässä maailmassa väliä, vaikka nykyään pitäisikin hyssytellä ja esittää, että kaikki on muka samanarvoisia. Kyllä minuakin on aina kohdeltu silkkihansikkain, jos vertaa näihin peruspulliaisiin, jotka vinkuvat keskustelupalstoilla huomiota. Naiset osaavat olla todella mielisteleviä ja palvelualttiita, kun mies näyttää siltä, että hänellä on ryhtiä ja perusasiat kunnossa.

Mutta on tässä se toinenkin puoli, mistä ei saa puhua. Nykyajan meno on mennyt ihan älyttömäksi, kun naiset luulevat, että he voivat kohdella miestä kuin jotain kaupan hyllyltä valittua tuotetta. Jos olet komea ja menestynyt, niin heti ollaan takertumassa ja vaatimassa vaikka mitä, mutta auta armias jos sanot suoraan, miten asiat makaa. Sitten alkaakin se perinteinen uhriutuminen.

Minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään mikään nykyajan tasa-arvopöhinä tai se, että pitäisi pyydellä anteeksi omaa olemassaoloaan. Kyllä se on niin päin, että jos nainen haluaa hyvän miehen rinnalleen, niin pitää osata myös käyttäytyä sen mukaisesti. Monet naiset ovat nykyään niin täynnä itseään ja omia oikeuksiaan, etteivät he edes huomaa, kuinka kiittämättömiä he ovat. Arvostus pitää ansaita, ei se tule millään huutamisella tai vaatimisella. Sitä saa mitä tilaa, ja jos ei osaa arvostaa kunnon miestä, niin voi mennä etsimään sitä sielunkumppaniaan vaikka sieltä työttömien jonosta.

Vttu mitä paskaa 😄

Vierailija
26/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Naiset ovat pahantahtoisia ja itsekkäitä miehestä riippumatta.

Vierailija
27/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. Pane nyt kuitenkin ensin paperipussi päähäs.

Miksi naiset tulevat heti trollaamaan ketjua? Oikeastiko niin paljon häiritsee ajatella, että maailmassa on komeita miehiä, jotka haluavat jakaa kokemuksensa, kun kerran niitä kysyttiin.

Vierailija
28/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Naiset ovat pahantahtoisia ja itsekkäitä miehestä riippumatta.

Mene pois. Tämä on komeiden miesten ketju. Me ihaillaan täällä toisiamme tietyt paikat tanassa kuin rautakanget. Mikä ihme siinä on, että naisten pitää tulla aina pilaamaan nämä miesten ketjut? Etenkin meidän komeiden miesten ketjut?

Vierailija
29/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen hoitoni antaa pesää. Että joo, ja valinnanvaraa on.

Jokainen hoito? Eikös se idea vähän olekin siinä? Sama kun sanoisin että jokainen tyttöystäväni on antanut minulle pesää. Et kuulosta yhtään uskottavalta, nimittäin ne jotka saavat eivät kerskuisi missään vauva -palstalla

Pikapanot saan koska vaan. Tarttee vaan tilata tinderistä lyyli kotiin. Ja sitten nusastaan.  Ja seuraavaa lyyliä kehiin seuraavaksi päiväksi.

Noinhan se menee naisillakin, mutta harvemmin ne kehuu sillä, että kaikki äijät haluaa antaa niille munaa.

Niin, koska miehet ja naiset ovat aika lailla päinvastaisia tässä suhteessa. Ihan biologiaavain. Harvoin mies voi noin vain harrastaa irtosuhteita, joten sitä pidetään saavutuksena. Naisen kohdalla se ei ole saavutus, kun 80 v mummokin voi tuosta vain tilata epätoivoisia miehiä kotiinsa. Naiselle on nimenomaan saavutus olla mahdollisimman siveä ja koskematon. Ja vaikka nainen saa vaikka minkä miehen tätä panemaan, laadukkaat miehet eivät ihan noin vain näihin sitoudu, vaan vakavaan suhteeseen laadukas mies haluaa aidosti korkealaatuisen naisen. 

Pukki joka tilaa Tinderistä panoseuraa saa just tasoisensa naisen sieltä. Ei sellaista tautipesää yksikään laadukas nainen miehekseen kelpuuta.

Vierailija
30/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin laadukkaana ja suorastaan häkellyttävän komeana miehenä voin sanoa, että naiset ovat täysin yhdentekeviä elämässäni. Vain toisten miesten mielipiteillä ja etenkin kielipiteillä on minulle väliä. 

Vierailija
31/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kohtele. Siksi juotan ne sammuksiin ja sormetan niitä alasti lusikka asennossa. 

Vierailija
32/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttu mitä paskaa 😄

Ihan samaa settiä tulee joiltain naisiltakin.

Vierailija
33/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ei ole komeita miehiä. Vaikea sanoa, voiko tätä inkkelijengiä sanoa miehiksi ollenkaan.

Tällä palstalla ei ole ketään vaaleatukkaista.

Vierailija
34/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kohtele. Siksi juotan ne sammuksiin ja sormetan niitä alasti lusikka asennossa. 

roope s ?

Vierailija
35/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hymyilevät minulle ja tulen heidän kanssaan hyvin juttuun. Voi kai sanoa, että he kohtelevat minua hyvin. En omasta mielestäni ole komea, mutta saan kyllä naisilta huomiota.

Vierailija
36/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Äiti sanoo aina, että olen komea ja sitten käy nelinkontin ja antaa mun kyntää, mutta vain ykköseen. Ei enää kakkoseen. Ei sitten varmaan pidä mua niin komeana kuin serkkupoikaa, koska se saa siltä myös kakkosta.

Vierailija
37/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin laadukkaana ja suorastaan häkellyttävän komeana miehenä voin sanoa, että naiset ovat täysin yhdentekeviä elämässäni. Vain toisten miesten mielipiteillä ja etenkin kielipiteillä on minulle väliä. 

Minulla taas vaihtuu lyylit yhtä usein kuin vaihdan sukkiani. Vaihtelu virkistää. Ihan kiva niitä on nussutella.

Vierailija
38/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin mikä on komea? No itse olen suosittu naisten keskuudessa, kehutaan komeaksi. Suurin osa kohtelee, koska tottakai itsekkin heille olen hyvä. Aina sattuu joukkoon joku kylmää kuumaa sika joka vain sitten ghostataan. 

Vierailija
39/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Äiti sanoo aina, että olen komea ja sitten käy nelinkontin ja antaa mun kyntää, mutta vain ykköseen. Ei enää kakkoseen. Ei sitten varmaan pidä mua niin komeana kuin serkkupoikaa, koska se saa siltä myös kakkosta.

Teillä on varmaan hieno sukutila siellä , missä rutsutella?

Vierailija
40/43 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hymyilevät minulle ja tulen heidän kanssaan hyvin juttuun. Voi kai sanoa, että he kohtelevat minua hyvin. En omasta mielestäni ole komea, mutta saan kyllä naisilta huomiota.

Mua kohdellaan kans hyvin naisten toimesta ja onpa vähän flirttiäkin. Mites on, otatko anneliin? Kiinnostelis päästä korkkaamaan taas pari koemaa miestä pitkästä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme