Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei pysty yhdyntään

Vierailija
23.04.2026 |

Tai halua yhdyntää edes tai mitään sisälle? Ja miten se on vaikuttanut tai oletko saanut asiaa ratkaistua? Onko se edes ongelma sinulle?

Saa miehetkin sanoa mutta naisena ja tietysti naisen näkökulmasta tätä mietin.

Aihe on kai jonkun verran vaikea minulle. Joku aika sitten tässä taikka viime kuussa oli artikkeli tästä? aiheesta kai. En lukenut sitä varmaan just koska aihe vaikea tai en tiedä oliko maksumuurin takana, mutta törmäsin somessa keskusteluun mitä se herätti. 

Muistan, että onnistuessaan yhdyntä on voinut tuntua tosi hyvältäkin minulle, mutta ainoastaan yksi mies eli pitkäaikanen poikaystävä, nyt eksä, on siinä onnistunut kanssani. Sittemmin siinäkin suhteessa asia taas ajoittain vaikeutui ja jäi pois.  

Minulla on siis vaginismi, hyi mikä nimi 😣, ja vaikea trauma seksiin liittyen. Eli muukin seksi on välillä vaikeaa mutta etenkin penetraatio. Yksin lelulla onnistunut siinä ajoittain mutta usein ei toimi edes yksin. Orgasmia taas ei ole vaikea saada toisen seurassa jos on saavuttanut sen luottamuksen että yleensäkään voi mennä sänkyyn. 

En ole aiemmin uskaltanut etsiä seuraa, koska, no, seuran etsintä ihan mälsää muutenkin ja oikeesti työmaa, mutta koska en oikein usko että ymmärrystä löytyy tälle asialle. Yllättäen muitakin traumoja niin en halua parisuhdetta että ei sinänsä haittaa. 

Mulla on nykyään muutenkin olemassa sellaista haliseuraa joka ei vaadi mitään seksiä, että kaikki ok silleen. Tässä juuri äskettäin kuitenkin pitkästä aikaa oli joku sietämätön panetus ja kun yritin ottaa dildon mukaan ihan yksin siis tosi kiihottuneena niin hirveä kipukohtaus ja ihan mahdoton itku, eikä sitä tosiaan saanut sisään. 

Aihe ahdistaa ja masentaa välillä. Muuten olen aika seksuaalinen, fantasioin paljon ja tykkään joistain kinkymmistäkin jutuista, mutta sellainen seksi jossa minuun kosketaan ja etenkin tuo minkään sisään laittaminen on hirveän vaikeita, vaikka haluaisin välillä tosi paljon. 

Tykkään välillä lukea tätä Seksi-puolta, joskus harvoin kiihottavia juttuja. Ehkä tähän ketjuun tulee kaikki pervoukot tai joku heikosti esitetty trollihahmo, sille ei voi oikein mitään jos niin käy. 

Mutta jos joku nainen on saanut mitenkään omin avuin asiaa ratkaistua niin olisi kiva kuulla. Tai vain ajatuksia tai onko vaikuttanut suhteeseen tai itsetuntoon tai jotain. 

En tiedä haluanko toisen ihmisen kanssa enää yrittää seksiä välttämättä muutenkaan, mutta olisi kiva, ettei oma kiva ainakaan sattuisi. Välillä ne ns. kouristukset tai inhottavat tuntemukset alkaa vaikka mikään ei edes kävisi lähellä sitä emättimen aukkoa eli vaikka sormettaisi vain klittaa. 😔

Niin ja gyneltä sain aikaa sitten nuorempana vain lähetteen jonnekin mielenterveyshoitajalle, mutta en silloin voinut käydä asiasta puhumasta. Siis en sen ikäisenä vielä olisi voinut edes nettiin kirjottaa tästä, olisin mennyt vain lukkoon. Sittemmin olen käynyt lyhytterapian muusta syystä. Ja eksän kanssa tehtiin jotain rentoutumisharjoituksia ja hän oli ihana eikä yhtään painostava asiassa, siksi varmaan onnistuikin. 🥺 Muiden kanssa ei ole ollut toivoakaan yhdynnästä. En ole mitenkään nuori enää enkä usko siis että itsestään tämä asia ratkeaa. Ja nykyään kun katsoo terveydenhuollon tilannetta niin miten en usko että tällaiselle sinänsä ihan työkykyselle pätkätyöläiselle maksetaan yhtäkkiä seksiterapiat. 

Kiva kun sain avautua. Toivottavasti ei hirveitä typoja. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kiinnostusta tai oletko jo yrittänyt penetroitumista anukseen? On olemassa pariskuntia joilla penetraatio tehdään ainoastaan sille puolelle esimerkiksi juuri tuollaisten ongelmien takia mitä itselläsikin on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi