Kun mieheni tulee töistä, olen laittanut hänelle valmiiksi
voileipiä tarjottimelle sekä lasiin ykkösolutta. Vien ne olohuoneen sohvapöydälle, nojatuolin viereen. Piipun täytän valmiiksi. Asetan tohvelit nojatuolin eteen sekä päivän sanomalehden taittelen käsinojalle. Levysoittimeen laitan pyörimään Metrotyttöjen levyn. En rasita häntä turhanpäiväisillä lörpöttelyillä vaan siirryn kodinhoitohuoneeseen silittämään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän ihme pointti tässä höpötyksessäsi on?
Taidat olla melko yksinkertainen tyyppi.
Eihän tuossa paskassa mitään järkeä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kuulostaa mukavalta.
Mahtavaa! Oletko harkinnut kirkosta eroamista?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kuulostaa mukavalta.
Aivan, nykyään pitää vaan olla jotain onlyfanssia ja muita pervoiluja. Aloituksessa kuvailtua rauhallista mukavaa elämää pidetään kamalana.
Minäkin tarjoan kylmää kaljaa jääkaapista. Piippunsa tosin on aina halunnut laittaa itse.
Kommenteista huomaa millaista feministih*oraporukkaa tällä palstalla pyörii enimmäkseen :D salli mun nauraa.
Aphan on just tehnyt kivan yllätyksen miehelleen.
Onko päälläsi myös baby-doll? Taitaa miehesi olla tosi rikas että joudut tuolla tavoin "paikkasi" pitämään. Geisha suklaata jälkiruuaksi...
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista huomaa millaista feministih*oraporukkaa tällä palstalla pyörii enimmäkseen :D salli mun nauraa.
Ei ap:lla mitään miestä ole. Vähintään mielikuvitusmies.
AP on mies ja se paluu 50-luvulle jankuttaja. Toivoisi itse olevansa tuo mies ja tuommoisen kotirouva vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap:lla mitään miestä ole. Vähintään mielikuvitusmies.
Mistä näin päättelit? Mitä jos onkin oikeasti mies?
Mikähän ihme pointti tässä höpötyksessäsi on?
Taidat olla melko yksinkertainen tyyppi.