Kela on ollut koko päivän pois käytöstä
Mun pitää laittaa tällä viikolla hakemus menemään. Eihän siellä koskaan ennen ole ollut näin pitkää katkoa. Mitähän on meneillään
Kommentit (52)
Kosto elää. Joku Kelaan vittuuntunut on aiheuttanut massiivisen häiriön. Ihan oikein.
Kiitos Venäjä. Vihdoin digitaaliset riesat poistuvat ja voimme kirjoittaa taas sulkakynällä.
Vierailija kirjoitti:
Vain Kelan nettisivut!
Joka on pääasiallinen asiointitapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, en tarvitse Kelan palveluita.
Sinulla on varmaan Kela-kortti ja henkilötunnus. Jokainen suomalainen on Kelassa kirjoilla. Varmaan saat lisäksi eläkettä, lapsilisää, Kela-korvausta lääkkeistä tai jotain asiaa sinullakin Kelan kanssa varmasti on.
Työeläkkeen maksaa Keva, lapsilisiä sain kun olin lapsi, Kela-korvattavaa lääkitystä ei ole.
Sulla ei sitten ole muitakaan vakuutuksia?
KELA sekosi Suomi.fi pakotuksen takia🤔
Kyllä mä sinne pääsin ihan ongelmitta.
Kelarotklle tuli heti hirveä hätä. Toivottavasti Kela suljetaan kokonaan vuodeksi. Oppivat elmään.....luuserit
Vierailija kirjoitti:
Kelarotklle tuli heti hirveä hätä. Toivottavasti Kela suljetaan kokonaan vuodeksi. Oppivat elmään.....luuserit
Saavat sitten maksaa päivärahan käteen. Pikkuisen ruuhkaa tulee Kelan eteen.
Nyt pitäisi sitten olla se kotivara. 😁
3 vrk kotivara yllättävien häiriötilanteiden varalle.
Mä odotan ekaa päätöstä, maksupäivää ja tilille rahaa. Kolme viikkoa sanoivat käsittelyn kestävän, se meni jo viime viikolla...
Laitoin ma viestiä, että käsittelyvaihe on menossa, mutta onko hakemuksessa sitten jotain puutteita (ei pitäisi olla), kun käsittelyssä kestää yli luvatun ajan.
Nyt sitten käyn kattomassa vastausta päivittäin, kun rahat alkaa olemaan vähän niinkuin loppu. 93 euroa tilillä ja vika päivä nyt varmasti tulee rahaa, muttei tää nyt kivaakaan ole kitkutella kolmen ihmisen ja koiran.
Kotivara on hallussa, mutta elämässä on muutakin. Ja aloitan työt 11.5. :)
Vierailija kirjoitti:
rotki, elmään, onko koulut käymättä😂
Vierailija kirjoitti:
Jos kela menee kiinni kokonaan, niin kyllähän jo sovitut rahat on maksettava. Sen tekee sitten joku toinen taho. Ei kukaan ilman maksua jää, vaan joutuu odottamaan... valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt onkin hyvä aika mennä töihin siis.
Palkanko saa saman tien?
Et ole vissii koskaan töissä ollut kun tollaisia kysyt.
Vierailija kirjoitti:
Et eilen ehtinyt tai pysty huomenna laittamaan ?
Työttömyyspäiväraha hakemuksessa on se tietty päivä milloin hakemuksen voi tehdä, itse olisin saanut tänään sen laitettua, mutta näemmä meneekin huomiselle, jolloin rahat tulee vasta tiistaina kun muuten olisi tullut maanantaina. Ja etuajassa kyseistä hakemusta ei pysty lähettämään, ellei työttömyys pääty.
On ollut kokopäivän