Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sipsipussi (300 g) = 1560 kcal

Vierailija
23.04.2026 |

Siinähän tulee hyvin päivän kalorit täyteen XD

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä roskaruoka on hyvää.
Viimeaikoina olen kuitenkin saattanut lihota pähkinöiden takia. Eli pitää ottaa ruokavaaka käyttöön. Kyseessä kuivapaahdetut pähkinät ilman mitään lisäaineita. Liian hyviä. Ja no, pussi on 140 grammaa, ja 100 grammassa vähän päälle 600 kaloria. Ja ehkä kahdessa, kolmessa päivässä menee yksi pussi.

Vierailija
22/27 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä tylsää. Pitää syödä niin puhtaasti tai muuten helposti lihoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai ole ylipainoinen, mutta tulee syötyä kaikki herkut kerralla mitä talosta löytyy ja sen vuoksi en pidä kaapissa mitään herkkuja, vaan suoraan kaupasta tultua tulee syötyä kaikki, sitten miettii ettei osta pitkään aikaan :)  Kadehdin heitä jotka pystyvät olemaan niin että kaapissa on jotain hyvää ja sitä säästellään vieraille tai syödään hitaasti ajan kanssa.

Vierailija
24/27 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kauheaa. Tuossa on nytkin sipsipussi pöydällä, tosin se on vain 260g. Siinä se ollut jo pari päivää. En edes pystyisi syömään tuollaista kerralla, hyi saasta. Ne annoskoot, ei ole vaikeaa. Ja joo, olen hoikka ja keski-ikäinen. Sen kunniaksi taidankin hakea pakastimesta jäätelöä. Tai ruokakaapista suklaata.

Vierailija
25/27 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa kauheaa. Tuossa on nytkin sipsipussi pöydällä, tosin se on vain 260g. Siinä se ollut jo pari päivää. En edes pystyisi syömään tuollaista kerralla, hyi saasta. Ne annoskoot, ei ole vaikeaa. Ja joo, olen hoikka ja keski-ikäinen. Sen kunniaksi taidankin hakea pakastimesta jäätelöä. Tai ruokakaapista suklaata.

On se kyllä kiva, kun keho kertoo, milloin on syöty tarpeeksi.

Vierailija
26/27 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? Onhan pizzassakin jäätävästi kaloreita, mutta en mä sellaistakaan kerralla syö. Tai jotain hampirilaisateriaa, hirveä määrä kerralla syötäväksi.

Vierailija
27/27 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät roskalalorit. Yhtäkään terveellistä molekyyliä eivät sisällä. Hengissä pysyy jonkin aikaa sairaana kun noiden kaloreilla elää ja nälkä on kiljuva niin että lisää tyhjää kaloria sullotaan naamaan kunnes paisuu läskiksi joka on lihavuudestaan huolimatta pahasti aliravittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän