Siis onko tuo vuosaaren 11 vuotia jengi johtaja suomalainen vai ulkomaalainen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b326aebd-a994-46e6-a2a2-4263b2c9d7e8…
Miten voi olla ettei saada 11 vuotiasta kuriin. Saunan taa ja keppiä sormille je sen jälkeen vankilaan.
Kommentit (954)
Vierailija kirjoitti:
Politiikka, jossa romanilapset otettiin perheiltään ja sijoitettiin laitoksiin, taisikin olla ainut vaihtoehto, ei menneen ajan ihmisten pahuutta.
Olen alkanut yhä enemmän ajatella, että monoliittinen yhtenäiskulttuuri, jossa kulttuurisia ja etnisiä vähemmistöjä ei huomioida mitenkään erityisesti, vaan pakotetaan toimimaan samoilla perussäännöillä kuin muutkin, on toimivan yhteiskunnan perusta.
Vanhemmiten olen tajunnut, että r*manilapset sijotettiin valkolaisperheisiin syystä. Ja naiset sterilisoitiin. Ja m*stat raiskaavat nuoret miehet hirtettiin Amerikassa puihin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju ilmoitettu jälleen.
Miksi ? Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, vai mitä vihervassari ??? Asiasta ei siis saa edes keskustella, miksi, kerroppa?
Ilmoitettu useiden rasististen viestien vuoksi. Ymmärrätkö ettei sellaiset ole tällä palstalla sallittuja?
On tainnut mode tai toimittaja kiinnostua aiheesta, kun ketjut pysyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan se tyttö jo apua ja tukea, kuulemma sossut vievät joka päivä sen tytön syömään johonkin ruokapaikkaan.
Ei Saatana. Nälissään ei jaksaisi potkia muita. Kouluruoka riittää.
Taitaa olla tuo Luckiefun's tämä kyseinen mesta missä käyvät.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen
Kyllä hän on suomalainen.
Isäänsä on haastateltu mediassa ja tyttö on nyt kotiarestissa.
Tyttö oli rankasti koulukiusattu ja siitä se sitten lähti. Koulu, yhteiskunta ei saanut koulukiusaajia kuriin niin tulos on sitten tämä. Kostaa kaikille kiusaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää vanhemmat ovat ihan pimeitä. Fb ryhmän mukaan soitelleet keskellä yötä ja uhkailleet ihmisiä jotka omalla nimellä puhuneet.
Ihan normiromanitouhua. Meille soittivat valepoliiseina, kun lapselle tuli kärhämään näiden muksujen kans. Uhkailivat ihan typeriä. Soitin välittömästi poliisille puhelun jälkeen.
"Hai sie valkolaine! Mie oon polliisi"
No jotakuinkin näin.
Vierailija kirjoitti:
"Isän mukaan hänen tyttärensä on tällä hetkellä kotiarestissa, eikä saa liikkua Vuosaaressa. Perhe on muuttanut alueelta pois."
Se siitä sitten. Kotiaresti ja muutto. Ei seuraamuksia, ei korvauksia ei mitään.
Minne muuttivat? Koko Suomi haluaa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen
Tyttö oli rankasti koulukiusattu ja siitä se sitten lähti. Koulu, yhteiskunta ei saanut koulukiusaajia kuriin niin tulos on sitten tämä. Kostaa kaikille kiusaamisen.
Kyllä toi linkki toimii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen
Niin, suomalaisia tai ruotsalaisia nämä romanit ovat kansalaisuudeltaan. Ja taas löydettiin syy muista ihmisistä eikä tytössä ole mitään vikaa. VOI SAATANA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvittaisiin kodinturvajoukot pääkaupunkiseudulle. Koska poliisi ja lastensuojelu kädettömiä...
Mari Rantaselle ilmoitus, jos viranomaiset ei hoida hommiaan. Saavat potkut.
Meidän pitää vaan kovistella viranomaisia pahemmin kuin romanisuku. Niin ryhtyvät työhönsä, mistä sen palkkansakin saavat.
Vierailija kirjoitti:
Itse valkoihoisena olen kokenut rasismia kun asuin briteissä. Kaikki muut kuin siellä syntyneet valkoihoiset britit ovat ulkomaalaisia. Kaikki.
Minua taas syytettiin rasistiksi kun karkoitin työkaverin työhuonetta etsivän karvaranteen toimistotiloistamme. Jouduin myös hommaamaan hälyttimiä yksin työhuoneessaan oleville naisille, muslimimies kun ei naiselta neuvoja tai ohjeita ota vastaan. Osa ei myöskään ymmärrä, että vaikka hän tuntisit kenet niin Suomessa mennään sääntöjen mukaan ja jos ei suostu vaatimuksiin on heti rasisti.
Somaliassa kakaroista koulutetaan rikollisia ja pienestä pitäen. Vanhemmat ensin ja lapset tekee sitten samaa.
Ehkä tyttöä tosiaan kiusattiin. Se kovettui siitä ja nyt se sitten alkoi kostamaan. Ei kaikki alistu sikiö-asentoon uhriksi. Osa sekoaa ja muuttuu hulluksi. Ilmeisesti tälle tytölle kävi niin ja nyt se kosti kaikille.
Ihmettelen kuitenkin sitä, että tyttöä sanotaan karismaattiseksi johtajatyypiksi, mikä on aika komea lausunto varsinkin 11-vuotiaalle. Mutta hän totta tosiaan on saanut yhdeksän muuta mukaan tähän hulluuteen ja johtaa laumaansa kuin jossakin Oliver Twistin maailmassa. Ei ehkä kuitenkaan mikään ihan peruskiusatun prototyyppi kuitenkaan.. mikäköhän on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen
Tyttö oli rankasti koulukiusattu ja siitä se sitten lähti. Koulu, yhteiskunta ei saanut koulukiusaajia kuriin niin tulos on sitten tämä. Kostaa kaikille kiusaamisen.Kyllä toi linkki toimii
Koulusta ei kukaan puhunut mitään. Ei ne romanit useinkaan edes käy koulua.
Muistan kun minua kiusattiin koulussa. Kukaan ei puuttunut, ei sossutädit eikä koulu. Asuin lastenkodissa ja minua kiusaattiin osaksi sen takia. Sitten kun hakkasin sen kiusaajan ja heitin sen rappusia alas niin minua syytettiin kiusaajaksi. Se kiusaaja halvaantui eikä kävele enää koskaan. En ihmettele kun kiusatusta tulee väkivaltainen.
Kansalaisuudella ei väliä, mokoma räkänokka pitäisi naulata korvista seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks äiti oo päiväkodissa töissä. Onnea sinne.
HAHAHA ai että on upea perhe kerrassaan 🤣
Mitenkäs se
VAKA eli varhaiskasvatus
on sujunut?
Onko kalliit haalarit ja pipot ja merkkikengät hukassa?
Luuletko, että romani on jossain vakassa? Suku "kasvattaa"
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun minua kiusattiin koulussa. Kukaan ei puuttunut, ei sossutädit eikä koulu. Asuin lastenkodissa ja minua kiusaattiin osaksi sen takia. Sitten kun hakkasin sen kiusaajan ja heitin sen rappusia alas niin minua syytettiin kiusaajaksi. Se kiusaaja halvaantui eikä kävele enää koskaan. En ihmettele kun kiusatusta tulee väkivaltainen.
Hieno tarina idiootti. Paitsi että helvetin epäuskottava. Miksi puolustelet terrorijengin johtajaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tyttöä tosiaan kiusattiin. Se kovettui siitä ja nyt se sitten alkoi kostamaan. Ei kaikki alistu sikiö-asentoon uhriksi. Osa sekoaa ja muuttuu hulluksi. Ilmeisesti tälle tytölle kävi niin ja nyt se kosti kaikille.
Ihmettelen kuitenkin sitä, että tyttöä sanotaan karismaattiseksi johtajatyypiksi, mikä on aika komea lausunto varsinkin 11-vuotiaalle. Mutta hän totta tosiaan on saanut yhdeksän muuta mukaan tähän hulluuteen ja johtaa laumaansa kuin jossakin Oliver Twistin maailmassa. Ei ehkä kuitenkaan mikään ihan peruskiusatun prototyyppi kuitenkaan.. mikäköhän on totuus.
Tuollainen johtajan kyky ja karisma täytyisi saada hyödynnettyä rakentavalla tavalla. Tyttö ei ole ihan tyhmä, koska pystyy komentamaan ja organisoimaan pari vuotta vanhempiakin. Se on paljon tuossa iässä ja vielä tytöltä. Jos tyttö saataisiin kiinnostumaan koulusta ja ohjattua oikeaan suuntaan, voisimme saada hänestä vaikkapa kenraalin 2060-luvulla.
Aika ihmeellinen kuva muuten monella täällä Suomessa asuvista muslimitytöistä. Joo, kotona on tosi kuuliaista tyttöä. Mutta ei he koulussa/ulkona/kauppakeskuksissa mitään alistettuja ja kilttejä ole. Kielenkäyttö ja käytös on monesti ihan järkyttävää, täysin alatyylistä. Sitten erikseen on oikeasti järkevät jotka lukee vaikka lääkäriksi.
Ei Saatana. Nälissään ei jaksaisi potkia muita. Kouluruoka riittää.