Siis onko tuo vuosaaren 11 vuotia jengi johtaja suomalainen vai ulkomaalainen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b326aebd-a994-46e6-a2a2-4263b2c9d7e8…
Miten voi olla ettei saada 11 vuotiasta kuriin. Saunan taa ja keppiä sormille je sen jälkeen vankilaan.
Kommentit (954)
Vierailija kirjoitti:
Toi 11 vuotias tulee olemaan telkkariohjelmien vakiokalustoa viimeistään 20-25 vuotiaana. Uskokaa pois.
Ei se oo enää vapaalla jalalla ton ikäisenä. Jos hengissäkään.
Käyn melkein päivittäin Columbuksella eli siinä Vuosaaren kauppakeskuksessa ja eilen iltapäivästä se oli ainakin ihan täynnä sellaisia kihiseviä huivipäisiä tyttöjä selvästi julkisuudesta innostuneina. Vaikka on tosi hyvä että asia vihdoin nousi kunnolla julkisuuteen näin yli vuoden rötöstelyjen jälkeen niin on siinä kääntöpuolikin, juuri se että julkisuus saattaa motivoida näitä yhä enemmän. Erikoinen ilmiö tuo että romanit ja somalit lyöttäytyy yhteen kun sitä näkee enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi ajatella näin, sillä inhottaa ra sis mi ajatuskin. Totuudelle vain ei voi mitään.
Työnantajana olen halunnut antaa mahdollisuuden ihan kaikille, rotuun tai mihinkään katsomatta.
Tämä väestöryhmä vain on edustettuna aina ja jokakerta, kun on vilpistä tai varkaudesta kysymys.
Meillä oli kanssa tällainen toimitusjohtaja joskus. Oli hyvää hyvyyttään palkannut firmaan romaninaisen. Nauroi kuinka koko suku tuli aina iltapäivällä hakemaan sen töistä. Niin oli harvinainen tapaus siinä suvussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen sairas ketju täällä sallitaankaan? Rasismia, haukkumista, väkivaltaa, romaneiden tuhoamista, 11-vuotiaan lapsen syyllistämistä jne. HÄVETKÄÄ jos osaatte!
Mode saisi hävetä. Ketju ei poistu, ei millään.
Olen samaa mieltä. Ilmiantakaa mahdollisimman moni rasismin vastustaja tämä ketju. Käsittääkseni rasismilla pitäisi olla nollatoleranssi?
Valkoiset ovat vähemmistö maailmassa. Paina se kalloosi!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään jengiä eikä sen johtajaa.
Vain vähäjärkisten löyhä porukka. Kun yksi noista huostataan, tämä johtajalikka, niin muut ryömii piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vihvassun lemmikkejä.
Se kertoo jo paljon...
Se kertoo paljon että. PERSUJEN KANNATUS ROMAHTI RÖKÄÄLEESTI POHJAMUTIIN KESKEN HALLITUSKAUDEN. 🤣🤣🤣
Mä äänestän taas persuja ihan vaan pelkän kompostitarkastajien lopettamisen takia. Tai no auttaa se bensan hintakin. Itä-helsinkiläisethän ei siitä tiedä mitään, kun kulkevat metrolla. Ja omista jätteistään eivät osaa itse huolehtia.
Sama. Jos seuraavissa vaaleissa äänestää muita puolueita, avautuvat taas kaikenlaiset rajat Suomeen ja tämä Vuosaari-keissi olisi vain pisara meressä kaiken uuden kökön keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Isän mukaan hänen tyttärensä on tällä hetkellä kotiarestissa, eikä saa liikkua Vuosaaressa. Perhe on muuttanut alueelta pois."
Se siitä sitten. Kotiaresti ja muutto. Ei seuraamuksia, ei korvauksia ei mitään.
Nyt olisi tärkeää tietää, minne he ovat muuttaneet. Siellä tuo meno nimittäin jatkuu satavarmasti. Käy jo etukäteen sääliksi sen alueen ihmiset.
Ei todellakaan ole väliä, vaikka olisikin muuttanut pois Vuosaaresta, koska aikaisemminkin liikkuivat muuallakin Helsingissä. Itse jouduin kohtaamaan tuon ihmisperseen kavereineen Kontulan skeittipuistossa viime vuonna. Onneksi olin lähtenyt poikani ja kaverinsa seuraksi sinne, ei ole kiva edes ajatella, mitä nuo vittupäät olisivat voineet lapsille tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romani. Lukekaa Facebookin Vuosaari- ryhmää. Likan isä uhkaillut siellä ihmisiä
Luulin että vain niiden miehet "kunnostautuvat" näissä ja rahtihameilla on vain myymälävarkaudet.
Mustalaisnaiset latelevat eniten tappouhkauksia. Se on heidän tyyli, kun jäävät kiinni myymälävarkaudesta. Kylvävät pelkoa nämä helluntailaiset.
Ai että, ollaan saatu makeat naurut monesti, kun nää pahasuiset rivot mammat tälläytyy kirkkoreissulle kuuntelemaan saarnoja pyhäisin, vaikka arkena elävät kuin pirunperkeleet. Mitä nää tyhymät luulee, että se auttaa, että on muutaman tunnin kiltisti viikossa? Ei se Jumala anna teille anteeksi! Ootte Saatanan omia! Ettekä pelastu ikinä! Teitä koijataan!
Vierailija kirjoitti:
Ne ällöttää tosi paljon. Sellainen "seurue" kun kauppaan tulee, niin laukusta tiukasti kiinni ja ulos.
Ihan sellainenkin oksettaa, että parkkeeraavat ihan minne sattuu. E
500 vuotta harjoitelleet, eivätkä vieläkään osaa ajaa autoa. Tämän tästä törmäilevät ja töppäävät. Jotenkin säälittävää, kun kuitenkin ovat niin kiinnotuneita autoista. Mersupusakat ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vihvassun lemmikkejä.
Se kertoo jo paljon...
Se kertoo paljon että. PERSUJEN KANNATUS ROMAHTI RÖKÄÄLEESTI POHJAMUTIIN KESKEN HALLITUSKAUDEN. 🤣🤣🤣
Mä äänestän taas persuja ihan vaan pelkän kompostitarkastajien lopettamisen takia. Tai no auttaa se bensan hintakin. Itä-helsinkiläisethän ei siitä tiedä mitään, kun kulkevat metrolla. Ja omista jätteistään eivät osaa itse huolehtia.
Sama. Jos seuraavissa vaaleissa äänestää muita puolueita, avautuvat taas kaikenlaiset rajat Suomeen ja tämä Vuosaari-keissi olisi vain pisara meressä kaiken uuden kökön keskellä.
Niinpä. Siinä äkkiä Vuosaaret unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Meidän paikkakunnalle muutti parisen vuotta sitten romaneja etelä-suomesta eikä mennyt kauan kun tuli tietoon että myivät viinaa ja huumeita alaikäisille. Niillä oli kakaroita ja kun joutuivat koulussa oman käytöksensä takia ongelmiin, alkoivat uhkailemaan väkivallalla koulua kohtaan. Ihme kyllä nämä uhkaukset eivät tulleet esille mediassa, koulun rehtori kun on niin munaton mies että ei osannut tehdä näille häiriöille mitään. Sitten homma eteni siihen että nämä alkoivat hakata nuorisoa, mutta silloin puuttui paikkakunnan asukkaat asiaan ja kokoontuivat yhteen ja häätivät romanit pois, muuten olisivat saaneet kunnolla selkäänsä. Muuttivat vähin äänin pois. Eli suosittelisin samaa tässäkin tapauksessa eli kerätkää oma iso porukka ja antakaa samalla mitalla takaisin. Onhan tuo ennenkuulumatonta että pikkupenikka alkaa leikkimään jotain jengipomoa, ilmeisesti kotona ollaan asialle oikeinkin kannustavia, isänsä puheet ovat selvää valehtelua ja asian kaunistelemista. Mutta rosvoja ja pahantekijöitähän ne ovat suurin osa ja sitten vielä kitisevät että heitä syrjitään, kun kukaan ei halua että tullaan varastelemaan kauppoihin.
Ei kyllä hyvä tuokaan, lisää jengiytymistä. Seuraavaksi joku KKK?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos näitä haukut ja näiden tekoja, saat kuulla olevasi ra sis ti.
Olet rasisti jos haukut kaikkia romaneita, yhden tai muutaman romanin tekemän rikoksen perusteella tai jos käytät romaneista haukkumanimiä. Ei ole vaikeaa...
"muutaman romanin". Jokainen suomalainen tietää, että tuo on täysin paskapuhetta. Romaneilla on maine ja se on ihan itse hankittu.
Koita nyt ymmärtää, että romanit ovat yksilöitä kuten sinä ja minäkin. Mutta tuskin rasisti järkeä ymmärtää...
Kokeillaan jos menisi läpi. ”Yksilöitä” eli väestöstä kaikkiaan noin puoli prossaa ja naisvangeista yli 15 prossaa. Sama miehillä. Syyllistyvät henkirikoksiin 16-kertaisesti tavis-urpoihin ja -pentteihin verrattuna.
Ja kaikki tämä vaikka viranomaiset välttelee noita ja saavat paljousalennuksia ym paapomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Isän mukaan hänen tyttärensä on tällä hetkellä kotiarestissa, eikä saa liikkua Vuosaaressa. Perhe on muuttanut alueelta pois."
Se siitä sitten. Kotiaresti ja muutto. Ei seuraamuksia, ei korvauksia ei mitään.
Nyt olisi tärkeää tietää, minne he ovat muuttaneet. Siellä tuo meno nimittäin jatkuu satavarmasti. Käy jo etukäteen sääliksi sen alueen ihmiset.
Ei todellakaan ole väliä, vaikka olisikin muuttanut pois Vuosaaresta, koska aikaisemminkin liikkuivat muuallakin Helsingissä. Itse jouduin kohtaamaan tuon ihmisperseen kavereineen Kontulan skeittipuistossa viime vuonna. Onneksi olin lähtenyt poikani ja kaverinsa seuraksi sinne, ei ole kiva edes ajatella, mitä nuo vittupäät olisivat voineet lapsille tehdä.
No nyt kun on näköhavainto, niin kerrohan oliko siellä valkoisia porukassa mukana vai ei, kun asiasta niin niin paljon väitelty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden päästä tytöt on jo paatuneita p i r i h u o r i a
Voivat olla nyt jo ?
Tätä mäkin alan veikkaamaan. Käytös on samanlaista kuin aikuisilla rahtihameilla. Yksi rahtihame oli vetänyt jotain ja oli täällä keskikaupungilla ihan sekaisin, silmät seisoi päässä. Sen pienet lapset leikki sen jaloissa kadulla maassa. Ei noista tuu kenestäkään mitään. Tuhoon tuomittuja lapsesta asti.
Koittakaa nyt tajuta, että ras ismia voi olla vain muita kuin kanta suomalaisia kohtaan. Näinollen kantikset ei koskaan voi kokea ras ismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos näitä haukut ja näiden tekoja, saat kuulla olevasi ra sis ti.
Olet rasisti jos haukut kaikkia romaneita, yhden tai muutaman romanin tekemän rikoksen perusteella tai jos käytät romaneista haukkumanimiä. Ei ole vaikeaa...
"muutaman romanin". Jokainen suomalainen tietää, että tuo on täysin paskapuhetta. Romaneilla on maine ja se on ihan itse hankittu.
Koita nyt ymmärtää, että romanit ovat yksilöitä kuten sinä ja minäkin. Mutta tuskin rasisti järkeä ymmärtää...
Kokeillaan jos menisi läpi. ”Yksilöitä” eli väestöstä kaikkiaan noin puoli prossaa ja naisvangeista yli 15 prossaa. Sama miehillä. Syyllistyvät henkirikoksiin 16-kertaisesti tavis-urpoihin ja -pentteihin verrattuna.
Näin se menee, tosi yksilöitä. Kyllä siinä invapaikallakin on aina yksilö tai useampikin yksilö. Itse en mene bensikselle, kahvilaan, ravintolaan, kauppaan tms. jos siellä on ns. seurue. Löydän kyllä toisen paikan ilman huutelevia etuilijoita.
Mä taas meen viereen seuraamaan. Niitä harmittaa kun ei saa rauhassa pölliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju ilmoitettu jälleen.
Eikö sinua hävetä olla tuollainen säälittävä tuhero?
Eikö sinua hävetä olla ra sis ti?
Ei hävetä tippaakaan. Viiksettääkö?
Niin mitä? Etkö kykene vastaamaan asialliseen kysymykseen? No, kommentoinpa sitten: hastapapaska!
Hastapapaska hastalavista! Abrakadabra!
Et siis kykene vastaamaan asialliseen kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli somaliporukka tänään vastaan ja läht juosten toiselle puolelle tietä kun mul oli koira mukana.
Haukahti ystävällisesti niin kauhea huuto ka juoksu karkuun 😂
Koira on vielä pieni ja kiltti kun mikä 😅
Eli kannattaa hankkia koiria
Huom mustia koiria. Musut pelkää niitä eniten!
Ai että, tästä tuli taas mieleen mun rakas koiravainaa. Oli pieni koiratyttö, mutta rakasti isoja mustia nuoria koirauroksia. Karkasi aina niiden luo. Vielä vanhana mammanakin.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt tajuta, että ras ismia voi olla vain muita kuin kanta suomalaisia kohtaan. Näinollen kantikset ei koskaan voi kokea ras ismia.
Koettu on. Onko muuta kysyttävää?
Ette saa pikkulikkaa kuriin. Suomessa suomalaiset hoitaisi tollasen ongelmaskidin ihan perheen kesken oikealle polulle.